Gå til innhold

Er dette et farlig virus?

Anbefalte innlegg

Har nylig reinstallert (engelsk) winxp etter disk krærs og dette med mye hodebesvær, slår på maskinen i kveld og gikk inn på kontrollpanel og da bare blaffrett skjermen dette skjer også i min datamaskin og IE, i world går markøren nedover av seg selv og i Excel blar den opp nye ark i en fei, tror i hvert fall d var d den gjorde!

Skulle avinstallere Nero men får ikke gjort noe i win, holder nå på å kjøre scandisk i dos og den har funnet flere filer med feil, skaningen er nå kommet til R i alfabetet i en mappe, får bare sitte oppe og vente å se til den er ferdig, håper dette hjelper!

Er d noen som har vært borti dette problemet eller som har noen gode forslag å komme med?

Håper på snarlige svar, funker ikke scaningen vet ikke jeg hva jeg skal gjøre uten å bruke backuppen, hvis den er ok da!

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jippi d funka med scandisk i dos, d var feil i mange dokumenter prøvde å hoppe over et dok men da stoppet scandisk men d var nok, får heller søke gjennom alt en gang siden, nå funker alt som normalt i hvert fall enda, man vet jo aldri med windows.

kladden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...