kladden Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har nylig reinstallert (engelsk) winxp etter disk krærs og dette med mye hodebesvær, slår på maskinen i kveld og gikk inn på kontrollpanel og da bare blaffrett skjermen dette skjer også i min datamaskin og IE, i world går markøren nedover av seg selv og i Excel blar den opp nye ark i en fei, tror i hvert fall d var d den gjorde! Skulle avinstallere Nero men får ikke gjort noe i win, holder nå på å kjøre scandisk i dos og den har funnet flere filer med feil, skaningen er nå kommet til R i alfabetet i en mappe, får bare sitte oppe og vente å se til den er ferdig, håper dette hjelper! Er d noen som har vært borti dette problemet eller som har noen gode forslag å komme med? Håper på snarlige svar, funker ikke scaningen vet ikke jeg hva jeg skal gjøre uten å bruke backuppen, hvis den er ok da! På forhånd takk. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Dette var merkelig.... Vet faktisk ikke om man skal ringe etter Ghostbusters eller Microsoft.. Lenke til kommentar
kladden Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Jippi d funka med scandisk i dos, d var feil i mange dokumenter prøvde å hoppe over et dok men da stoppet scandisk men d var nok, får heller søke gjennom alt en gang siden, nå funker alt som normalt i hvert fall enda, man vet jo aldri med windows. kladden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå