Gå til innhold

Litt mistenkelig reklame for 1881!


nree

Anbefalte innlegg

Hei, jeg måtte bare få dette ut! :wee:

 

Har sett noen 1881 reklamer på TV og vist du hører etter sier di:

Send TLF med navn eller nummer til 1881 så sender vi deg de du mangler...

Er dette virkelig sant?

 

Vist jeg vil ha opplysning om hvor mange cm ein kamerat sin lillefing er (bare eit eksempel)

 

Hvordan kan da jeg finne de ut ved og sende TLF Ola Norman til 1881...

 

Er det lovlig og holde på og "feil reklamere" for ting? :thumbdown:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Send TLF navn eller nummer til 1881 så gir vi deg all den informasjonen du måtte ønske unntatt: fødselsnummer, lillefinger- og penislengde, tidligere jobbhistorikk, føflekker på mystiske steder, kjønnssykdommer, psykisk helsetilstand, mors BH-størrelse, pers i benkpress, daglige utgifter, navn på barndomsvenner, om vedkommende kjenner noen ved navn Per, hva vedkommende skal på fredag, kroppsmål, hva slags bukse personen har på seg nå, om vedkommende har vært på Tusenfryd, hvor mye vedkommende veide da han/hun ble født, når vedkommende mistet jomfrudommen og/eller om personen faktisk vil snakke med deg.

Lenke til kommentar
Send TLF navn eller nummer til 1881 så gir vi deg all den informasjonen du måtte ønske unntatt: fødselsnummer, lillefinger- og penislengde, tidligere jobbhistorikk, føflekker på mystiske steder, kjønnssykdommer, psykisk helsetilstand, mors BH-størrelse, pers i benkpress, daglige utgifter, navn på barndomsvenner, om vedkommende kjenner noen ved navn Per, hva vedkommende skal på fredag, kroppsmål, hva slags bukse personen har på seg nå, om vedkommende har vært på Tusenfryd, hvor mye vedkommende veide da han/hun ble født, når vedkommende mistet jomfrudommen og/eller om personen faktisk vil snakke med deg.

HAHA!! den var bra...

 

Akkuratt de jeg ville frem til!! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...