LowBalls Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hei, jeg har et lite "nybegynner" spm: når jeg kjøper pc fra en netshop på nette, trenger man da og kjøpe med noen kabler? eller følger alt man trenger med i pakkene til de forskjellige komponentene? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 allt skal følge med, med mindre du har kjøpt demovare, men det hender det er med kabler der og Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ferdig pc-pakke eller enkeltkomponenter? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 nå tenker jeg på kjøp av enkelt-komponenter antar at ferdig pc-pakker følger alt med Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Alle kabler følger med komponentene. De som har mest kabler med seg i pakkene er helt klart hovedkortet. De vanlige: HovedKort= Alle kabler inni som ikke angår strøm( feks ledninger til DvD, hardisker osv). PSU(power)= Alle strøm kabler. Både fra PSUen til delene inn, men også fra pcen til stikk kontakten. Skjerm= Strøm kabel og kabelen som går til pcen. Er det andre komponenter som trenger spesielle kabler kommer de med den delen. Den eneste kabelen du muligens trenger er en 20/24pins plug mellom hovedkortet og PSUen om de ikke passer, men kjøper du nytt er den sjansen veldig liten. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 kan vel nevne at, kabinettet jeg bestilte ikke hadde med kabel fra kabinett til stikk.. Mn det er bare å rappe fra noe annet gammelt...Ellers var alt med når jeg bestilte i deler... gjerne dobbelt opp og overflod av enkelte.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå