svalbard Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Have fun trådstarter: Vil 7800GT komme som AGP versjon? Noen som har peil?svalbard: Hvis du spør oivind_dahle så er vel svaret JA. trådstarter: Vet han mer enn Nvidia? EDIT: Bedre nå TheMasterR? Endret 16. august 2005 av svalbard Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva var gøy? Aner ikke... Svalbard: har du lest de nye reglene for Gullkorn? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 øyvind mener det ikke kommer, men nvidia selv mener det... trådstarter var vel litt sarkastisk Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Vet du hva gullkorn er? Sikker på det? Dette var ikke et gullkorn. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nå må dere slutte.. Dette er jo rene humorfesten at hw.no 2005.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Hvis du har lest "trondheim - oslo" så hadde du skjønt den. Jeg syntes den var morsom Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 syns ikke gullkorna er noe morsomme jeg.. er jeg rar? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 syns ikke gullkorna er noe morsomme jeg.. er jeg rar? Nei. bare litt spesiell. dessuten fortsår du ikke så mye... Lenke til kommentar
e321 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 ok, takker for svar. hehe neida, var litt morsomm denne ja.. kan vel innrømme det Men var bedre den med simen1 når han modererte gamle tråder heh.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 vel, trådstarter kommer med en glupis kommentar, syntes den var utrolig morsom, og poster en tråd på Gullkorn-delforum for å fortelle folk hvor morsom den kommentaren var.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Vanskelig å i det hele tatt ha en gullkorn-tråd når alle skal være så sabla kritiske.. La moderatorene bestemme om den suger nok til å stenges/slettes, og ellers kan dere vel bare ligge unna hvis tråden ikke behager herren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå