Mattlakk Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hei, legger ut et bilde her for første gang.. Tatt med Olympus c50 kamera BILDE EDIT: bilde ble for stort, la det som link isteden! Isteden for å starte enda en tråd så lå jeg til et annet bilde jeg har tatt, i Tyrkia.. Hadde ikke kameraet helt rolig, så du ser noen bevegelser.. BILDE2 Endret 15. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
christopherH Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Bildet fra Geiranger. Hvor i området er det du har vært å tatt bilde? Det er ofte morsomt med bilder tatt "ovenifra". Men desverre så er det veldig veldig ofte slik at naturopplevelser som denne er umulig å forevige på film, rett og slett fordi det ikke er mulig å fange inn alt man ønsker på linsen. Når det er sagt så synes jeg det var et helt greit bilde. Kunne med fordel hatt litt sprekere farger osv, men helt ok. Bildet fra Tyrkia. Du har helt rett, bildet er og blir uklart. I mine øyne så er det for masse bevegelse i dette til at jeg synes det er noe å ta vare på. Når det er sagt, og hvis man later som bildet er skarpt så har du et fint motiv. Noen småting som farger osv, og at det er en liten jolle i veien for den større båten bak (som burde vært hovedmotivet i mellomgrunnen), men godt tenkt og fint motiv. Neste gang så kan du håpe på at det ikke er noen båt der, og at bildet blir skarpt. Håper at jeg på ingen måte har tatt i fra deg lysten til å fortsette å legge ut bilder her. ChristopherH Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Dette er veldig OT men, når var du i Tyrkia? Jeg dro til Tyrkia 05.08 og var der en uke. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Var i MarMaris, dro siste skoledag, var der 2 uker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå