Gå til innhold

LvL 58 hvor skal jeg queste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og hvem instances kan jeg tå på denne lvlen?

Heter ikke Hvem instance, men Hvilke Instance, host host...

 

Jeg foreslår Sunken Temple ? eller du kan jo prøve å finne en gruppe til Dire maul ?

 

Men i den levelen, er også Eastern Plaugland og Western Plaugelands en fin plass !

 

og kanskje Burning stepps ?

Lenke til kommentar

instancer på 58 kan du vel egentlig være med på ubrs/scholo/strat så lenge du ikke er warrior og må tanke og det må også være raid da, tviler på noen tar med lvl 58 folk i 5 mans grupper.

 

Anbefaler også grindeing. Selv grindet jeg i fra level 40-60, men neon quest innimellom selvsagt.

Lenke til kommentar
Heter ikke Hvem instance, men Hvilke Instance, host host...

 

Jeg foreslår Sunken Temple ? eller du kan jo prøve å finne en gruppe til Dire maul ?

 

Men i den levelen, er også Eastern Plaugland og Western Plaugelands en fin plass !

 

og kanskje Burning stepps ?

 

har gjort alle disse queste stede har ikke vært i dire maul tho og burning steppes kan man ta på lvl 52 + :) men takk for svar da.

 

Edit: beklager min dårlige formulering der lucas :p

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530
og hvem instances kan jeg tå på denne lvlen?

Heter ikke Hvem instance, men Hvilke Instance, host host...

 

Jeg foreslår Sunken Temple ? eller du kan jo prøve å finne en gruppe til Dire maul ?

 

Men i den levelen, er også Eastern Plaugland og Western Plaugelands en fin plass !

 

og kanskje Burning stepps ?

val kanskje brd, det er hvertfall 56+ og hvis man har key etc og tar hele instacess får du maaaasse xp :)

Lenke til kommentar
og hvem instances kan jeg tå på denne lvlen?

Heter ikke Hvem instance, men Hvilke Instance, host host...

 

Jeg foreslår Sunken Temple ? eller du kan jo prøve å finne en gruppe til Dire maul ?

 

Men i den levelen, er også Eastern Plaugland og Western Plaugelands en fin plass !

 

og kanskje Burning stepps ?

val kanskje brd, det er hvertfall 56+ og hvis man har key etc og tar hele instacess får du maaaasse xp :)

vist du er alliance kan du også begynne på Ony key serien, ganske mye xp å hente der, så like greit å gjøre det før du er 60. Mange av questene der er i BRD så passer jo bra

 

(vet ikke hvordan horde serien er, får sikkert bra xp der å ja.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...