iStephano Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 ja, mer enn nok vil jeg tenke meg. En x2 3800 vilnok dra den ogrimelig bra og de er i samme pris klasse.. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ser noen steder at man må ha kraftig CPU for å utnytte en 7800. Holder min amd64 3200+ isåfall? Neppe, kjører med samme CPU'en og ett X850XT kort, lillebroren min har en 4000+ og greier å utnytte skjermkortet en del bedre enn meg... (Har samme skjermkort, fra samme produsent, bestilt samtidig) Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Ser noen steder at man må ha kraftig CPU for å utnytte en 7800. Holder min amd64 3200+ isåfall? Neppe, kjører med samme CPU'en og ett X850XT kort, lillebroren min har en 4000+ og greier å utnytte skjermkortet en del bedre enn meg... (Har samme skjermkort, fra samme produsent, bestilt samtidig) De anbefaler 3200+ som minimum for 7 serien hvis ikke så blir systemet en flaskehals. Uansett ikke noe større problem enn litt overklokking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå