flabben Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hei på dere! En venn av meg skal kjøpe seg bærbar nå. Han har tengt å bruke under 9000 på den, og den skal brukes til litt av hvert. Han mener selv at dette: SHG (nr. 550672) er ett godt tilbud. Jeg derimot mener han bør få seg en maskin med ideminste "litt" dedikert skjermkort. Derfor har jeg fåreslått denne Asus maskinen. Jeg har sett Asus sine maskiner og veit at de er godt bygget. Dessuten er de store, og service burde ikke være noe problem. SHG veit jeg ikke noe om, men den ser ikke serlig seriøs ut. Jeg veit ikke Han momler om at SHG maskinen har 1024 mb ram, men det har vel ikke like mye å si når maskina har ett ræva-integrert-skjermkort? Gjør det? Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Asus'en har delt minne med resten av maskinen også. Vist du ser på www.psdata.no så har de ett godt tilbud på en bærbar med brukbar skjermkort Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Tror det valget med bærbar er en smaksak. For min del gjør det ikke noe med dårlige skjermbrikke/kort på maskinene, men heller mere ram. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Asusen har 64mb minne på skjermkortet dedikert, den andre har ikke lort'n! Lenke til kommentar
kaffi Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Haddis det kommer jo ann på hva pcen skal brukes til. Om det er spill så bør sjermkortet ha eget minne. Bøyer meg i støvet. Jeg tenkte på denne asus'en Endret 15. august 2005 av kaffi Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kjøp den med best skjermkort... ram kan alltids oppgraderes enkelt senere.... noe det er mye værre med skjermkort.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå