Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Ja, jeg vet det har vert tråder om det før, men de hjalp meg ikke stort. Det var i dag tidlig kl 3 om ''morningen'', jeg hadde komt hjem fra 2 uker ferie, jeg savnet WoW og hadde tenkt å døgne. Hva kommer jeg hjem til? Et hjem med en data som det lyser BLUESCREEN mot meg , men nok om det. Dette kom opp på skjermen: (engelsk versjon) -------------------- *** STOP: 0x0000007B (0x8184CB10,0xC0000032,0x00000000,0x00000000) INACCESSIBLE_BOOT_DEVICE If this is the first time you`ve seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps: Check for viruses on your computer. Remove any newly installed hard drives or hard drive controllers. Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. Run CHKDSK /F to check for hard drive corruption, and then restart your computer. Refer to your Getting Started manual for more information on trougleshooting Stop errors. --------------------- Det må også nevnes at jeg kan trykke F8 for å komme meg til menyen, men ingen av booting optionene funker. Information om PC'en: Merke:HP Vare: Pavilion 7975 Prossesor: Intel Pentium 4, 2,0ghz Minne: 256 mb SDRAM Harddisk: 80gb Ultra DMA harddisk Grafikkort: NVIDIA Geforce 3 Ti 200, 64 mb. Annet: PC'en har fungert stort sett fint. Endel trøbbel med den tidligere windowsen (Millenium Edition), men etter jeg skiftet til 2000 PRO har alt gått strøken frem til nå. Hva skal jeg gjøre? Ver snill å hjelpe. På forhånd takk. Mvh Vimsi Edit: Om noen lurer på det, jeg sitter på min fars bærbare. Endret 15. august 2005 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hei, sender en link fra Microsoft. Ta en titt på den og se om det kan hjelpe deg. http://support.microsoft.com/?kbid=122926 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Takk. Jeg skal se på det i morgen. Skal da også ringe servicetlf. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Årsaken er trolig harddisk krasj. Sendt den til reperasjon. Da trenger jeg ikke mer hjelp her. Takk. Lenke til kommentar
wil Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 du hadde ikke trengt å ringe ServiceTelefon for å finne ut at det var en harddisk krasj. BootDevice har i de fleste tilfeller noe med disken å gjøre. Speiselt slike meldinger. PS: ikke la pc`en være på når man er på ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå