Gå til innhold

HW.nos store sønn er tilbake

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

For nøyaktig et år siden (15/08/2005 kl22:43) ble jeg bannet fra dette forumet for "Flaming" av en hvis blærete snobb her på forumet, med navn JoackimR

jeg hadde på den tiden allerede ganske høy "advarsels"nivå etter jeg tidligere var bannet for å ha sagt min mening om den davære ledelsen av Amotor og Martin L. Wirak.

Jeg skjønner godt at de ikke ville ha meg og CFD på forumet for å spre sannheten så jeg er ikke bitter..

Men hva jeg ikke skjønner er hvorfor har de sensurert siden min?

når jeg sier sensurert siden min så mener jeg at det er ulovlig her på forumet å linke til siden min..

Siden min er altså 8d8.jpg og jeg kan ikke linke til den for da blir alle URLer sensurert..

Dette er ekstremt irritert da jeg ikke vil hoste bilder jeg vil poste på forumet på andre steder enn min egen side.

hvorfor er siden min sensurert?

Det er en lang historie.. men la oss bare si at Forsiden var et langt brev jeg aldri gadd å rettskrive ..

"brevet" inneholdt bla noen Mailer og noen synspunkt som visse folk ikke likte å se.. spesielt ikke når mailene ble gjort ekstremt narr av..

Dette ble faktisk fjernet samtidig med at siden ble bannet ettersom ingen ville lese det mer :/

Jeg krever at siden min blir fjernet fra sensur lista, er ingenting på den siden lenger som er verdt å sensurer..

vel det er for alle utenom en tysk bank, men det er en helt annen historie.

Jeg ser nå at Warn nivået mitt er på 70%.. og det etter et helt år borte, hva skjal til for å få det ned?

Så.. nå som det er ute av veien..

hvaskjera?

www.###### www.######

PS: Takk ueland :p

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

synes folk som deg fortjener en lang ferie, når de ikke engang greier å forholde seg til regler og respektere moderatorer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...