Dolce_vita Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Jeg hadde nylig ladet opp min Nokia 6680. Da jeg gikk for å legge mg var batteriet fulladet, 100% Telefonen ble satt i frakoblet modus. Seks timer senere var telefonen helt død, ingen respons på on/off knappen. Funderer i at telefonen kan ha hat problemer med å koble seg av nettet, men dette virker ikke som en god grunn. Telefonen søker da stadig mellom GSM og 3G for å finne den beste dekningen. Er det noen som har hat samme problem som meg? Endret 15. august 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 8860? Mener du 6680? Det er kanskje noen skjulte prosesser som har jobbet veldig mye og tappet den for strøm. Gjentar problemet seg? Du kan altids ringe Nokia og høre med dem Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Alle prosessene på telefonen var logget av. Det eneste som var funksjonabelt var selve operativsystemet, logisk nok. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Da ville jeg ha kontaktet Nokia. Tlf: 81522215 Det er til Club Nokia Careline. Du må være medlem, men det eer gratis, og gir deg mange fordeler Gjentar det seg? Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Er mdlem av Nokia Club, siden det startet opp. Problemet har ikke gjentatt seg, men synes alikevel det var et merkelig fenomen jeg ønsker svaret på Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Ja. Telefoner har en tendens til å klikke da. Min SE P910i slettet 30 programmer for meg. Det var dumt. Den har også ødelagt Word og Excel. Skjønner ikke hvordan den greide det. Men jeg fikk reparert den igjen Solen kan lade ut batteriet da. Og magneter Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Telefonen lå på et nøytralt sted, ingen magneter og jevn temperatur. Mulige årsaker kan ha vert: 1. At telefonen ikke klarte å koble seg av nettet da jeg satte den i frak.modus, men ble liggende å "stresse" for å holde seg på nett i mens en annen prosess tilsa at den skulle koble seg av. 2. Det kan ha forekommet solstorm i det aktuelle tidsrommet, men virker litt usansynlig at det skal være årsaken da telefonen var i frak.modus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå