Nitrisious-E Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Siden min nåværende pc begynner å bli litt "gammel", så har jeg lyst å sette sammen min første pc istedenfor, og denne skal bygges til å klare avanserte spill en god stund i fremtiden, og spesiellt CS:S. Hovedkort, Socket 939: Mellom 1000-1500 Her har jeg tittet på Asus og ett MSI kort... Selv synes jeg en liiten knapp på Asus kortet pga 2GB bushastighet, uten at jeg videre vet noe om det men.. CPU, Amd 64, S939: 3700+ San Diego Elller, 3800+ Venice? Klokking skal ikke seés bort ifra..! Vifte til Cpu er en gedigen Zalman vifte. Denne skal passe begge hovedkort som tidligere nevnt, og holdt en 38c* ca. Idle (?) på en kamerat's AMD 64 3200+. Vannavkjøling senere... Skjermkort, Radeon, PCI-E: Her har jeg valgt Sapphire sitt Radeon X800XL, fant ikke ut hva som er bedre på Ulitmate-E av samme kortet men. Synspunkter? PSU, bZerk: Denne? Her har jeg ikke så allverden med peiling, men 4x S-ATA holder lenge ihvertfall. 500W holder vel en stund også? Eller? Kabinett: Raidmax miditower Harddisk: Seagate 250GB S-ATA Har også en 200GB U-ATA som jeg vil ha med over, går dette? Noe jeg har glemt nå da? Pris har jeg ikke sett på, orker ikke heller. Men det blir vel noe av dette kan jeg tenke meg.. Takker veldig til de som svarer, og har synspunkter på dette. Og rett meg gjerne, om det er noe som ikke stemmer, passer, funker osv.! Mvh. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Husk nå og velge deg en psu også, gjerne en 400-550w Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Husk nå og velge deg en psu også, gjerne en 400-550w Den er listet opp. bZerk 500W. Glemte jo helt RAM'en. Der kommer jeg til å bruke de jeg har nå, 2x512mb Corsair. CD/DVD - brenner har jeg også som jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ser bra ut, men siden du er så fan av sapphire så kan du jo like godt droppe SLI og heller bare velge et Nforce 4 kort... Det vil si at du ikke har muligheten for to skjermkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå