merl1n Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Heisann! Hadde en tråd her for en stund siden ang Acer Travelmate 4651LMi. Men ettersom det tok litt tid før jeg ble kvitt min stasjonære PC, har jeg blitt litt usikker på hva jeg skal ha. Ble utrolig fristet av ASUS A6K, mye grunnet det utrolig pene designet. Trodde også at denne skulle ha bra batterikapasitet grunnet den strømgjerrige prosessoren, men det virker ikke som dette er tilfellet i følge testen her på HW.no. Den bråker vist også fælt. Var egentlig fast bestemt på Acer'n, men den ser jo så utrolig kjipt ut i forhold til ASUS'n. Ja, jeg setter vel utseende foran veldig mye annet, men batterikapasitet og støy er også ganske viktig. Så kom jeg over ASUS A6G, som er omtrent samme PC'n men med Intel-prosessor? Men denne har jeg ikke funnet noen tester på. Hvordan er støy og batterikapasitet på denne i forhold til A6K'n? Eller er det noe helt annet jeg bør satse på? Hadde tenkt ikke tenkt til å bruke mer enn 11-12000. Bruksområde er stort sett Surfing, MSN, DC++. Men jeg liker å ha litt "under panseret"! Konverterer også en del DVD > XviD. 15.4" WXGA eller 15" SXGA+ må vel være et must. Noen som har erfaring med A6G eller andre laptop'er som kan passe meg? mvh Morten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå