Zandreu Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Lykke til videre ja.. Skal sies at jeg aldri var noen stor fan av han, men han hadde potensialet. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Kewell er jo sjef. Det er ikke uten grunn at han er hedret med en plakat ved inngangen til bortegarderoben: Glad jeg hvert fall fikk handlet inn en Kewell-drakt i fjor før han rakk å forsvinne (som var grunnen til at jeg kjøpte den, visste at det var siste sjanse til å få en Kewell-drakt). Alltid likt Harry. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har bortedrakt fra 06-07 sesongen jeg, med Kewell bak Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Da er det automatisk credz til deg. Alle med Kewell-drakt får en stjerne i boka! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Da er det automatisk credz til deg. Alle med Kewell-drakt får en stjerne i boka! Jeg har faktisk en gammel Leeds-drakt med Kewell på, fikk den hos en onkel som syns det var helt hysterisk morsomt. Har forøvrig en gammel LFC-drakt å, 95-96 sesongen ellerno sånt. Gamle tanter og julegaver er dårlig kombi. Vurderer å få den sydd om til trekk til dolokket. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Leeds-drakt med Kewell er selvsagt ikke like mye cred som LFC-drakt med ham på, men still, litt street-cred skal du få. Jeg digga Kewell når han var i Leeds også. ^^ LFC-drakten er jo bare fantastisk! Den må du ta vare på, eventuelt gi til meg. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har forøvrig en gammel LFC-drakt å, 95-96 sesongen ellerno sånt. Gamle tanter og julegaver er dårlig kombi. Vurderer å få den sydd om til trekk til dolokket. Det siste du ser før du gjør ditt fornødne skal jo ikke være en LFC-drakt. Pussefille er mer passende. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Da er det automatisk credz til deg. Alle med Kewell-drakt får en stjerne i boka! Har forøvrig en gammel LFC-drakt å, 95-96 sesongen ellerno sånt. Gamle tanter og julegaver er dårlig kombi. Vurderer å få den sydd om til trekk til dolokket. Haha Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen som vet om Liverpool skal trene i Norge før de spiller mot Vålerenga? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Så vidt jeg har forstått er de da på treningsleir i Sveits egentlig, så blir visst bare å komme og spille kampen og dra igjen så og si med en gang tilbake til Sveits. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jepp. Laget skal være i Norge i mindre enn et døgn, og i og med at det er treningskamp i tillegg så er det vel lite sannsynlig at de har en egen trening i landet. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Litt synd egentlig. Hadde vert kult å fått med seg en treningsøkt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Litt synd egentlig. Hadde vert kult å fått med seg en treningsøkt. Skal du ikke på kampen da? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lykke til videre ja.. Skal sies at jeg aldri var noen stor fan av han, men han hadde potensialet. Syns det er så hyggelig når alle legger inn en siste hilsen til spillerne her på forumet. Blir jo så hyggelig for for eksempel Kewell å komme inn her for å lese alle de sørgmodige avskjedspostene . Tenker det varmer mye! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Ja, man er jo nødt til å skrive direkte til hovedpersonene selv for å få sagt hva man mener og føler. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Lykke til videre ja.. Skal sies at jeg aldri var noen stor fan av han, men han hadde potensialet. Syns det er så hyggelig når alle legger inn en siste hilsen til spillerne her på forumet. Blir jo så hyggelig for for eksempel Kewell å komme inn her for å lese alle de sørgmodige avskjedspostene . Tenker det varmer mye! Helt enig! Nesten like idiotisk som å feire og være glad når man vinner noe, samme om det er en ubetydelig enkeltkamp eller CL-finalen.. Hvorfor kan ikke bare alle være negative hele tida? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 At folk faktisk sympatiserer med en spiller og legger igjen en hilsen, er bare flott. Fotball er følser hele veien og det er ikke rart at pool/leeds supportere verden rundt ønsker Kewell alt godt og lykke til videre. Mannen er tross alt jævlig likandes og en fin fyr. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Trykket på den nye bortedrakta er faktisk hvitt, samme som på hjemmedrakta... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Litt synd egentlig. Hadde vert kult å fått med seg en treningsøkt. Skal du ikke på kampen da? Man har da sett et utall kamper før, treninger derimot har de færeste fått med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå