Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Skrtel, Masche, Babel og Torres har alle gitt valuta for pengene. Gode kjøp alle som en. Babel blomstrer nok enda mer kommende sesong, Skrtel matches med Agger, Masche fortsetter med his thing og Torres får forhåpentligvis en ny makker i form av enten en ving eller spiss fra øverste hylle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Barry kommer nok til og hjelpe Torres som kantspiller.

Mye tyder på at han blir i Liverpool neste sesong.

Og tja,gode GAMLE Kean kan jo også komme. Spør du meg er ikke han det rette kjøpet.

Lenke til kommentar

Det ser hvert fall ut til at det er lite som til slutt kan hindre en overgang for Barry nå, O'Neill selv forteller til den offisielle Villa-siden at Barry er ferdig og vil bort. Da gjelder det bare å komme til enighet om pris, og sannsynligvis også at Alonso må bort. Det kan bli bra dette, Barry er en fabelaktig spiller, men jeg er også veldig glad i Alonso da og synes det er trist hvis han ender opp med å forlate oss. Men jeg håper Barry kanskje kan komme inn som et friskt pust da og heve laget, noe jeg tror han kan gjøre.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg fulgt så allverdens med i Barry-sagaen, men så vidt jeg har fått med meg snakkes det om £20 millioner? Og Alonso skal selges for £16,5mill, men Juve vil kun gi £14mill?

Rart å selge deres mest elegante spiller og hente inn en nokså god engelskmann. Jeg lurer på om ikke dere ser vel mye på nasjonaliteten. ;)

Lenke til kommentar
Man kjøper ikke middelmådigheter for å skape konkurranse og bredde. Å man henter heller ikke inn spillere som vil senke nivået på laget. Voronin er en flopp uansett om han kostet 10mill eller fire kinderegg.

Hva skal man gjøre hvis man ikke har penger nok da? Ha en spiss mindre? En ekstra spiller hever i det minste konkurransen i laget, og sørger for at man har spillere å velge mellom om det skulle oppstå skader og suspensjoner. Liverpool har ikke råd til å handle støtt og stadig fra øverste hylle, slik dere har. Vi kjøpte Torres og Babel, og det gikk nok kraftig utover budsjettet.

Ta opp en Junior fra det berømte ungdomsakademiet til Liverpool kanskje? Ser ikke at andre store lag handler inn gratis søppel bare for å fylle plassen. Å det hever ikke konkurransen i laget med en spiller som er langt under nivået til førstevalget, gjør faktisk det stikk motsatte. Å som Wh1te har poengtert ofte, Babel kan spille ren spiss.

@Danielzu, får dere Keane har dere den perfekte makker til Torres. Å jeg håper for guds skyld dere ikke får han.

Lenke til kommentar
Vil dere velge Barry over Alonso?

Vet ikke helt. Ingen som vet hvordan Barry kommer til å prestere i Liverpool.

Nå har ikke jeg fulgt så allverdens med i Barry-sagaen, men så vidt jeg har fått med meg snakkes det om £20 millioner? Og Alonso skal selges for £16,5mill, men Juve vil kun gi £14mill?

Rart å selge deres mest elegante spiller og hente inn en nokså god engelskmann. Jeg lurer på om ikke dere ser vel mye på nasjonaliteten. ;)

Villa verdsetter vel Barry til £20M, mens vi så langt kun har strukket oss til £15M. Sannsynligvis blir det vel et kompriss midt mellom der regner jeg med.

Barry og Alonso er nok minst jevngode. Men jeg er enig i at det er leit om vi selger Alonso, har alltid hatt sansen for ham. Samtidig er det ikke til å benekte at han hadde en formsvikt i fjor, men denne kan forklares med skadeavbrekk og jeg tror han hadde kommet sterkt tilbake. At Benitez ser for mye på nasjonaliteten tviler jeg på, jeg tror nok heller han ser på prestasjoner og det faktum at Barry og Gerrard har et veldig godt samarbeid på landslaget. Men Benitez har også sagt at han vil prøve å gjøre slik at klubben ikke havner voldsomt bakpå dersom FIFAs utlendingsforslag går gjennom, så litt i det kan det være. Det er viktig med engelskmenn også, så jeg er bare glad vi kjøper en engelskmann i så fall, men jeg skulle helst sett at Alonso ikke forsvant. Men som jeg sa, jeg tror Barry kan komme inn som et friskt pust og prestere veldig bra, så Barry-kjøp tror jeg kan bli veldig bra.

Ta opp en Junior fra det berømte ungdomsakademiet til Liverpool kanskje? Ser ikke at andre store lag handler inn gratis søppel bare for å fylle plassen. Å det hever ikke konkurransen i laget med en spiller som er langt under nivået til førstevalget, gjør faktisk det stikk motsatte. Å som Wh1te har poengtert ofte, Babel kan spille ren spiss.

Ser ikke helt hvem vi skulle tatt opp foran denne sesongen, få gode nok alternativ å velge mellom da. Hadde det vært i år hadde jeg vært for at Nemeth mye heller skulle kommet og tatt plassen til Voronin. Babel kan selvsagt også spille spiss, og burde kanskje gjøre det oftere, men det ser ut til at han hovedsaklig er tiltenkt en plass på venstresiden.

Lenke til kommentar

Hei , har et problem. Skal ned til en Liverpool-butikk i morra. Vet at de ikke har fått inn den nye bprtedrakta, men er det samme trykk på den som på årets hjemmedrakter? De hvite altså. SKal skaffe meg "9-Torres" :p Men lurer på hvordan bokstavene ser ut. Har googlet men finner bare fremsiden.

Lenke til kommentar

Uten at jeg har sett trykket, så tror jeg det vil være rødt på bortedrakta? Men skal ikke si det sikkert altså. Hvitt på grått føler jeg blir litt feil, spesielt når stripene og resten av detaljene på drakta er røde. Eneste er Carlsberg-logoen da, den er visst hvit ... Vanskelig å si, men jeg ville tippet på rødt trykk.

Lenke til kommentar
Å selge Peter Crouch og i tillig gi dem penger for Keane,høres feil ut for meg.

Wtf? Keane er jo 100 ganger bedre enn Crouch da. Håper virkelig vi kjøper Keane og legger om til en slags 4-1-3-2 formasjon eller noe i den duren. Hvor Barry/Alonso skal gjøre av seg da er jo en anna sak, men absolutt meget positiv til kjøp av Keane. Men ikke for enhver pris så klart.

Man kjøper ikke middelmådigheter for å skape konkurranse og bredde. Å man henter heller ikke inn spillere som vil senke nivået på laget. Voronin er en flopp uansett om han kostet 10mill eller fire kinderegg.

Hva skal man gjøre hvis man ikke har penger nok da? Ha en spiss mindre? En ekstra spiller hever i det minste konkurransen i laget, og sørger for at man har spillere å velge mellom om det skulle oppstå skader og suspensjoner. Liverpool har ikke råd til å handle støtt og stadig fra øverste hylle, slik dere har. Vi kjøpte Torres og Babel, og det gikk nok kraftig utover budsjettet.

@Danielzu, får dere Keane har dere den perfekte makker til Torres. Å jeg håper for guds skyld dere ikke får han.

Tar jo opp 3 stk foran neste sesong da. Nemeth, Insua og Plessis. Meget lovende alle sammen. Plessis debuterte jo mot Arsenal i år og greier. Nå som det er lov med 7 innbyttere skal man ikke se bort fra at disse tre kanskje får noen kamper på baken i løpet av sesongen. Men er selvfølgelig helt enig at det er dumt å hente inn gratis "søppel" for å fylle plasser. Håper vi får solgt Voronin i sommer også, selv om det neppe skjer.

Edit: Forresten, den utlendingskvota, den gjelder i så fall britiske spillere, eller går det bare på spillere fra selve England? :hmm: Hvis dere skjønte.. :p Tenker på Keane og Finnan og sånt jeg evt.. Uansett en stund frem i tid, men alikevel.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...