Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg, cinephile og en kamerat var i Liverpool i januar i år, og da var vi innom Carraghers restaurant i sentrum for å spise, og der inne så vi Jamie Carragher, Gerrard og etterpå også Steve McManaman. Men jeg fikk bare hilst og snakket med Carragher av de, Gerrard var det cinephile som oppdaget på vei ut så han så jeg bare bakhodet på. :p

Lucky you :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg, cinephile og en kamerat var i Liverpool i januar i år, og da var vi innom Carraghers restaurant i sentrum for å spise, og der inne så vi Jamie Carragher, Gerrard og etterpå også Steve McManaman. Men jeg fikk bare hilst og snakket med Carragher av de, Gerrard var det cinephile som oppdaget på vei ut så han så jeg bare bakhodet på. :p

Ja, for dere er jævla kule eller.. :roll:

*misunnelig* :p

Lenke til kommentar

Jeg så bare bakhodet på Gerrard. Cinesque så ham klart tror jeg. Men jeg stod ute og hilste på Carragher da, samtidig som cine var inne og så at Gerrard gikk ut, men jeg var for opptatt av Carra til å merke Gerrard der bak, så jeg så ikke Gerrard før vi løp ut igjen etter at cine fortalte at Gerrard også var med. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg var på vei ut for å møte Carra, så stod Stevie i døren på vei ut. Jeg stanset for ikke å virke som en stalker. Han hadde det travelt så jeg gikk ikke bort til ham for å prate/spørre om bilde/autograf.

Lenke til kommentar
Jeg var på vei ut for å møte Carra, så stod Stevie i døren på vei ut. Jeg stanset for ikke å virke som en stalker. Han hadde det travelt så jeg gikk ikke bort til ham for å prate/spørre om bilde/autograf.

Jeg hadde ikke nølt ett sekund med å spørre om autografen hans^^

Lenke til kommentar

Jaja, virker nesten garantert at Barry kommer nå da. Regna med det helt siden starten av ryktene, men nå har det liksom gått så langt mellom han og Villa at det ikke er noen vei tilbake egentlig. Gjør absolutt ikke meg noe, men veldig synd om de blir på bekostning av Xabi, noe det helt sikkert blir.. :(

Lenke til kommentar
Merker at jeg gleder meg til vi løfter PL-pokalen i mai nå ... :p

Seiersrusen etter at liverpool vant EM har ikke gitt seg ser jeg :roll:

Ganske godt gjort å ta så av etter å ha hatt tre benkeslitere og en spiss som spilte på 50% innsats stort sett hele mesterskapet og ble tatt av banen etter 60-70 minutter hver gang, imponerende ;)

Reina spilte ikke et sekund, men det betyr vel bare at han var EMs beste keeper på benken.

Arbeloa spilte i den eneste kampen som ikke betydde en dritt.

Alonso spilte vel også i kampen som ikke betydde noe som helst, pluss at han ble byttet inn 15-20 minutter på slutten av (nesten) hver kamp.

Torres er vel den eneste som har gjort noe som er verdt fem flate øre for Spania i mesterskapet og det var målet i finalen. Utover det så var det vel kun en kamp til han var "tilstede", har jo stort sett gått for halv maskin resten av kampene.

Lenke til kommentar

Ganske godt gjort å ta så av etter å ha hatt tre benkeslitere og en spiss som spilte på 50% innsats stort sett hele mesterskapet og ble tatt av banen etter 60-70 minutter hver gang, imponerende ;)

Reina spilte ikke et sekund, men det betyr vel bare at han var EMs beste keeper på benken.

Alonso spilte vel også i kampen som ikke betydde noe som helst, pluss at han ble byttet inn 15-20 minutter på slutten av (nesten) hver kamp.

Torres er vel den eneste som har gjort noe som er verdt fem flate øre for Spania i mesterskapet og det var målet i finalen. Utover det så var det vel kun en kamp til han var "tilstede", har jo stort sett gått for halv maskin resten av kampene.

Her fyller vi med.

Han spillte mot Hellas

Lenke til kommentar

Her fyller vi med.

Han spillte mot Hellas

Ja,fyll er vel ordet her.......

Lenke til kommentar

Huff da, skal du også føye deg inn i den rekken nå, Manx ...

Jeg holdt med Spania i EM, ikke Liverpool-Spania, selv om det alltid er hyggelig at våre spillere gjør det godt, jeg vil dem selvsagt alt vel. Liverpool har ingenting med EM å gjøre, så jeg skjønner ikke hvorfor du drar det inn. Mange her har holdt med Spania hele mesterskapet, noen kanskje også lenge før mesterskapet, og da blir man så klart glad når Spania vinner. At det var Torres som avgjorde finalen gjør såklart alle Liverpool-supportere glade, det er vel få supportere som ikke ønsker at sine spillere skal gjøre det bra. Men det er selvsagt for mye for dere å svelge at vi har noe å vise litt glede over, det ser vi jo gang på gang.

At du ikke tok den kommentaren min med et glimt i øyet, orker jeg ikke engang kommentere.

Lenke til kommentar

Tror mange er litt irriterte på at få Man Utd spillere spilte i EM. Men får vi ikke lov til å være glade å juble? Vi hadde tross alt Arbeloa, Alonso, Torres og Reina på det spanske laget. Og Torres ble matchvinner i finalen.

Fatter ikke hvorfor person på person skal komme å klage mot Liverpool supportere pga spillere i EM som også spiller i Liverpool.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Hvorfor det? Vi burde heller være stolte (misforstå meg rett). Vi har, i motsetning til dere, mange engelske spillere, noe som er en god grunn til å være stolte av klubben vår. Det at ikke England var med, er jo til dels kjedelig, men under ledelse av Capello, tror jeg våre spillere går en lysere fremtid i møte på landslaget.

ENDRET: Skjønner selvsagt at dere er glade over at Torres scoret et mål (to totalt) :). Det har dere jo grunn til å være også.

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

Så vær stolte da. Dere har nettopp vunnet CL og PL, men likevel sliter mange av dere supportere med å svelge det at det var en Liverpool-spiller som avgjorde finalen, og at en liten skare Liverpool-supportere her på forumet ble litt glade for det, og for at Spania, som mange har holdt med under mesterskapet, dermed vant. Det er litt det samme som når sesongen er igang, og vi vinner litt kamper her og der, da også får vi beskjed om at vi ikke har noe å juble over. Når Torres kom, og vi ble glade for det, fikk vi beskjed om at det ikke var sikkert han kom til å innfri så det var ingen grunn til å juble osv. Det virker jo som om det tærer på noen av dere når vi har noe å juble over.

Uansett, dette ble startet av en veeeeldig harmløs kommentar fra meg som var ment med et glimt i øyet, og poenget var at jeg gledet meg til å se Reina underholde slik som han gjorde på den videoen når vi vinner noe stort neste gang. En kommentar med glimt i øyet, som tydeligvis ble for mye å svelge. Jeg har da sett mange Man Utd-supportere skrive at dere vinner ligaen neste år, og da til og med uten det glimtet i øyet som jeg hadde i hodet når jeg skrev det. Jeg tåler det, så får dere tåle dette. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...