SuKa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Haha, rått! Men for en sykt stygg ettersleng på 1:05! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Den var litt på kanten ja. Men for en fotball på 1:25. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Haha, rått! Men for en sykt stygg ettersleng på 1:05! Japp, morsom sveis hadde han også, nesten verre enn da håret hans var på det lengste denne sesongen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hahaha, han er jo prikk lik seg selv ! Tror ikke han har forandret seg noe i ansiktet jeg Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sveisen var interessant. Men på corneren når han ene hopper over ballen var nydelig. Skulle ønske det var like mange folk på kampene våre når jeg var på den alderen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Haha, innmari kul film! Ligner veldig på sånn han ser ut i dag, utenom sveisen da så klart Fint å se at keeperen fungerte som rundingsbøyle for han da også Akkurat som nå! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Keeperen hadde en tøff kamp stakkars. Nå gleder jeg meg litt til Vif - Lfc! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Keeperen hadde en tøff kamp stakkars. Nå gleder jeg meg litt til Vif - Lfc! apropo vif-lfc, noen som vet når spillerne ankommer Ullevaal, må jo nesten prøve å skaffe autografer Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Tror nok ingen vet det, dessverre. Det var vel også snakk om at LFC ikke visste helt enda når de kom til landet. Jeg håper de skal bo på Grand Hotell tho, for der skal jeg og Jefecito overnatte. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Tror nok ingen vet det, dessverre. Det var vel også snakk om at LFC ikke visste helt enda når de kom til landet. Jeg håper de skal bo på Grand Hotell tho, for der skal jeg og Jefecito overnatte. Hehe, fett. Sikkert morro å møte Gerrard & co i restauranten, "may I sit here?" Endret 1. juli 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ja, det er alltid moro å møte Gerrard & co i restauranten. Ikke sant Hewitt? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Jeg vil ikke ha en back som sender farlige crosser i hver kamp, er bedre offensivt enn defensivt og ofte blir løpt i fra. Ergo er Ramos utelukket. Ramos gjorde en del feil i EM, jeg må innrømme det. Like fullt kan du ikke ha sett mye fra han i Real Madrid. Før EM snakket alle om Ramos som en back med klasse defensivt, som dessverre ikke hadde sin styrke i det offensive. Etter EM er denne snudd helt på hodet. Ferdighetsmessig mener jeg Ramos nok er sterkere bakover på banen, vi snakker tross alt en av verdens beste midtstoppere. Han ble, etter to år som midtstopper plassert på backen i år, og har også vist at han er fantastisk fremover. Farta er det heller ikke mye i veien med. En av de beste spillerne i La Liga i år, men han fant ikke balansen helt i EM, selv om han gjorde tingene sine godt, med unntak av åpningskampen hvor han gjorde mer feil enn han har gjort de siste tre årene. Mentalt er det enda et stykke å gå, men til tross for to seriegull, et EM-gull, 40 landskamper og 140 seriekamper er gutten 22 år Men Ramos til Liverpool er selvsagt uaktuelt, da Liverpool verken har penger til det eller jeg kan se at Ramos vil forlate en klubb han stortrives i og samtidig gå et steg ned. Ellers har jeg ikke forslag til en ny back. Alves har gått til Barcelona, Ramos blir i Madrid, og Maicon, som foretrekkes foran Alves på landslaget vil nok ta del i Mourinhos Inter. Bosingwa til Chelsea... Det er ikke mange igjen. Rafinha? Hører mange skryter av han, men de kan vel ha blitt blendet av FM. Var god i CL for Schalke hvert fall. Endret 1. juli 2008 av Higuain Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hahah, definitivt, cine. Har du gjort det? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg, cinephile og en kamerat var i Liverpool i januar i år, og da var vi innom Carraghers restaurant i sentrum for å spise, og der inne så vi Jamie Carragher, Gerrard og etterpå også Steve McManaman. Men jeg fikk bare hilst og snakket med Carragher av de, Gerrard var det cinephile som oppdaget på vei ut så han så jeg bare bakhodet på. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Sveisen var interessant. Men på corneren når han ene hopper over ballen var nydelig. Skulle ønske det var like mange folk på kampene våre når jeg var på den alderen. Ikke minst tv sendt^^ Konge snutt bruno, takker. Han er jo klin lik seg. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Ble skremt da jeg så ansiktet hans.. Var jo HELT lik. Endret 1. juli 2008 av Redneck Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Visst han forandrer seg like lite fremover kommer han til å bli en hit i alderskremproduktreklamer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg, cinephile og en kamerat var i Liverpool i januar i år, og da var vi innom Carraghers restaurant i sentrum for å spise, og der inne så vi Jamie Carragher, Gerrard og etterpå også Steve McManaman. Men jeg fikk bare hilst og snakket med Carragher av de, Gerrard var det cinephile som oppdaget på vei ut så han så jeg bare bakhodet på. Det kunne du sendt på PM til gutten. Nå må jeg og alle de andre Liverpool supporterne som er grønn av misunnelse lese det en gang til. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hahah, stakkars da. Kom deg på MSN btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå