anolop Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Edit2: Pressekonferanse 1500, noen som vet om det går ann å se den live et sted? 7883241[/snapback] Her tror jeg... LINK: http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...070206-1320.htm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Edit2: Pressekonferanse 1500, noen som vet om det går ann å se den live et sted? 7883241[/snapback] Her tror jeg... LINK: http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N...070206-1320.htm 7883607[/snapback] Ja så det.. Edit: Funker relativt dårlig da.. Endret 6. februar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Fikk sett litt av pressekonferansen. Tror dette skal bli bra eg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er veldig positivt til overtakelsen. Et gjeldsfritt Liverpool med ny stadion og nye spillere høres bra ut Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så lenge vi ikke "drar en Chelsea" er jeg happy. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er veldig positivt til overtakelsen. Et gjeldsfritt Liverpool med ny stadion og nye spillere høres bra ut 7885225[/snapback] ja det er jeg enig i. en ny god spiss ... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så lenge vi ikke "drar en Chelsea" er jeg happy. 7885461[/snapback] Second that. Spennende tider i møte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Så lenge vi ikke "drar en Chelsea" er jeg happy. 7885461[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 At vi kjøper alt som måtte falle oss inn og henter spillere til den femdobbelte prisen av hva de egentlig er verdt. Med andre ord, ikke bli få den statusen som "kjøpelag" som Chelsea har oppnådd. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er også veldig positiv til overtakelsen, det trengs for å henge med i toppen. Men Gillett og Hicks må overbevise at de er de rette, jeg har fortsatt noen gamle uttalelser til Gillett i hodet ... Men nå som han ikke vil dele stadion med Everton, og vil la Moores og Parry fortsette, ser det bra ut. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det har ikke vært like stort oppstyr rundt dette kjøpet som rundt ManU kjøpet. Husker hvor negative ManU fansen var, de gikk rundt Old Trafford og protesterte med bannere (tro meg, jeg var i England det året). Dette er ett positivt kjøp, og vi vet at disse "høye herrer" vil det beste for Liverpool Fc og dens tilhengere... Kjøpet av Liverpool og "jalla" kjøpet av ManU kan bare ikke samenlignes Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Slettet litt spam. Jeg gidder ikke å ha en slik diskusjon her i tråden eller på forumet generelt. Det blir for dumt. Når jeg gikk i russetog gikk mine to bestekompiser som forøvrig er United-fans med skilt der det stod "F**k Malcom Glazer", mens jeg bare hold kjeft og ristet på hodet. Det var alle United-fans og aksjeholderne som gikk hardest ut mot oppkjøpet, ikke Liverpool-fans. Så derfor anser jeg innlegg som antyder dette som rent oppgulp som blir postet for å provosere. Ingen av mine avgjørelser som moderator blir tatt på bakgrunn av hvilket lag jeg holder med. Hvis noen mener det, kan de ta det på PM. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ingen negative Liverpool-supportere til oppkjøpet? Merkelig, har snakket med mange som forakter det, fotballtreneren min på vgs f.eks. Deilig å få slutt på ManUSA-pratet deres hvertfall Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Deilig å få slutt på ManUSA-pratet deres hvertfall 7891415[/snapback] Heh, og når vi mobber tilbake for det samme Liverpool supporterne har drevet med nå i snart 2 år blir selvfølgelig postene slettet. Jeezuz Som jeg nevnte et annet sted. Det er som en gutt som blir kasta inn i en jentegarderobe, han later som han står imot, men egentlig gjør han ingenting, for han vil inn dit. Slik er det plutselig ikke nå, nå gliser hele Liverpool med dollargliset sitt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Deilig å få slutt på ManUSA-pratet deres hvertfall 7891415[/snapback] Heh, og når vi mobber tilbake for det samme Liverpool supporterne har drevet med nå i snart 2 år blir selvfølgelig postene slettet. Jeezuz Som jeg nevnte et annet sted. Det er som en gutt som blir kasta inn i en jentegarderobe, han later som han står imot, men egentlig gjør han ingenting, for han vil inn dit. Slik er det plutselig ikke nå, nå gliser hele Liverpool med dollargliset sitt. 7891447[/snapback] Kan ikke du holde deg i ditt eget lille hjørne å slutte å prate piss i vår tråd. Alt du gjør er å skape et helvete for deg selv. På forhånd takk. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 På hvilken måte er dette et helvete for meg selv? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 På hvilken måte er dette et helvete for meg selv? 7891670[/snapback] Alt du oppnår er å få masse folk til å mislike deg. Kan du ikke ta et hint å heller poste noe saklig istedet for noe en typisk 11 år gammel supporter ville ha skrevet etter å ha lest at Man. Utd. og Pool skal hate hverandre. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nightkeeper: Hvorfor skal vi være negative til oppkjøpet når det ikke er så mye å være negativ for? Skal vi da være negative bare for å være negative? Fordi det er kult å være negativ? Jeg var leeenge skeptisk til Gillett, men det var fordi han tidligere (visstnok) har uttalt at han ville dele stadion med Everton, og at hans egne folk skulle styre klubben. Men nå som dette ikke er en realitet, stadion skal bygges kun for vår kjære klubb og både Moores og Parry fortsetter, ser jeg ingen grunn til å være negativ til oppkjøpet, men som sagt, en viss skepsis henger fortsatt igjen i hodet mitt fra de tidligere sitatene. At oppkjøperne er amerikanske bryr meg midt bak. Selvsagt hadde det vært mest ideelt med en engelsk eier i og med at klubben er engelsk, men vi har nå vært på jakt etter nye eiere i tre år, uten noe hell innenfor landegrensene. Få som er rike nok og villige til å satse på Liverpool. Så når det ikke lar seg gjøre, og Moores ikke har nok kapital selv lenger, må man gå andre steder. For faktum er at vi har lidd lenge under dette eierskapet de siste årene, og slitt med kapitalen. Vi har ikke hatt nok til å kjøpe gode nok spillere for, og vi har gått glipp av enorme årsinntekter ved å ikke ha muligheten til å bygge nytt og større stadion. Og henger man ikke med på disse områdene, går det ikke for lang tid før man er ute av toppen. Og Liverpool skal være i toppen. Derfor er dette oppkjøpet høyst nødvendig, enten man som supporter liker det særlig eller ei. Det er tross alt fremtiden det gjelder, og vi, ledelsen og de nye eierne vil bare det beste for klubben, også i fremtiden. Jeg trodde lenge at DIC var best, og ingen vet vel egentlig om de var det, men jeg stoler såpass på ledelsen at jeg går ut ifra at de vet hva de gjør. Jeg ser iallfall frem til en lysende fremtiden med forhåpentligvis midler til å kjøpe inn noen klassespillere, samt ny stadion som vil sørge for betraktelig høyere inntekter. Og til ManUSA vs LiverpoolUSA: Jeg bryr meg ikke mindre om hvem som eier dere og hva LFC- og Man U-supportere sier om saken. Men det er da ikke til å legge skjul på at oppkjøpene er ganske forskjellige. Man U-fansen gjorde jo nærmest opprør mot Glazer og gjelda hans, mens mitt intrykk de siste dagene er at de aller, aller fleste LFC-supporterne er glad for dette oppkjøpet. Vi vet det er en nødvendighet for å henge med, vi vet at utenlandet nesten er eneste mulighet og vi vet at den lange eierskapsjakten endelig er slutt. Det har pågått i tre år med kontinuerlige spekulasjoner og muligheter, men nå kan man heller se frem til en fin fremtid med våre to amerikanske eier, og Rafa og Gerrard som løfter Premier League-trofeet innen noen få sesonger. Og nei, Chelsea-tilstander skal vi ikke ha. Men mer kapital til spillere er bare kjempefint. Vi må få noen flere klassespillere. Jeg har for øvrig aldri skrevet ordet "ManUSA" før jeg gjorde det i dette innlegget, og jeg synes det er teit når Liverpool-supportere gjør det. Men jeg bryr meg ikke, og det burde ikke dere heller gjøre. Dere kan gjerne kalle oss LiverpoolUSA eller finne på noe annet fancypancy liksom-irriterende kallenavn, men det gjør meg ikke noe. For vi vet hva vi er. Vi er Englands mestvinnende og legendariske fotballklubb. Vi er Liverpool FC. YNWA! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror dette kan bli riktig bra jeg. De viret i allefall dyktige etter det jeg så av pressekonferansen. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Tror det er best at vi konsentrerer oss om vår egen klubb i steden for å slenge usaklig drit om de andre, selv om det kan være litt tidi med navn som "ManUSA" og "United States of Anfield" så lenge det ikke går inn på folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå