ErlendRU Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hadde absolutt ikke hatt noe i mot å få Keane. Vil tro han og Torres utfyller hverandre rimelig bra. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Alltid hatt sansen for Keane, men et kjøp av ham tror jeg enten kunne blitt ganske suksessfullt, eller et floppkjøp. Tror det avhenger helt av hvordan han passer inn i laget og da eventuelt sammen med Torres på topp, og det er vanskelig å si på forhånd. Jeg har andre førstevalg, men Keane trenger ikke nødvendigvis være et dumt kjøp heller. Men føler meg usikker på ham. Har selvsagt også en del å si med prisen. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg kjøpte Owen på FM08 og han putter i bøtter og spann. Satser på Benitez kjøper han ^^ Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Godt å se Torres knalle inn 1-0 i finalen. Måtte det fortsette. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Torres kommer med et til. Spennende kamp som virkelig er åpen. Spania har fortsatt litt å gå på i siste trekk fremfor mål. Dette må Spania dra i land, visst Tyskland kommer med et stygt mål på corner eller noe, og vinner på strafferkonk, tror jeg jeg kommer til å hoppe ut vinduet. Kvalm av tanken. Endret 29. juni 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Samme her.. Fælt å si det, men synd for fotballen om Tyskland vinner. Unner ikke det laget noen verdens ting. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har ikke noe imot Keane, men er det virkelig verdt 20 mill? Forøvrig herlig å se Torres score i finalen, håper han blir helten! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Torres blir matchvinner! Deilig! Spania spillte helt fantastisk fotball. Å gå gjennom hele EM uten tap står det respekt av. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Har ikke noe imot Keane, men er det virkelig verdt 20 mill? Forøvrig herlig å se Torres score i finalen, håper han blir helten! Han BLE helten! Hurra! VIVA ESPAÑA!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Fernando Torres Liverpools Number Nine. Gratulerer Spania, så fortjent. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Men jeg stiller meg fortsatt uvitende til hvorfor han blir byttet ut. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Men jeg stiller meg fortsatt uvitende til hvorfor han blir byttet ut. Jeg og. Litt risikabelt spør du meg. Et Spania i ekstraomganger uten Torres kunne fort blitt skummelt.. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Gudene vet hva den karen holder på med (treneren altså). Men det funka iallefall. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er jo ikke en dårlig spiller som kommer inn, tvert imot. Det er nok for at alle skal få litt spilletid. Hele benken er jo kvalitetsspillere som godt kunne spilt fra start. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jaja, for all del. Guiza er en meget god spiller Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Bare å gratulere Torres, Reina, Arbeloa og Alonso! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Mente ikke at Güiza ikke holder mål. Men Torres sortspillte i dag, og kunne godt fått fullført kampen ut synest jeg. Men så er det ikke bare i dag det er snakk om, det har skjedd alle de siste kampene. Det virker også litt risikabelt. Jeg mener i alle fall at Torres er en bedre spiller enn Güiza og at Torres kunne blitt mer avgjørende i eventuelle ekstraomganger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jeg synes det er ganske tydelig at Aragones straffer Torres. Har han egentlig spilt en hel kamp? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Hva skulle han straffe han for? Det tullet som skjedde i begynnelsen? Endret 29. juni 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Niram Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Tror ikke han er så barnslig at han "straffer" Torres.. Men Guiza er en meget god joker som kommer inn og avgjør matcher på slutten.. Tror rett og slett Aragones ser slik på det. Friske, kvikke bein som kan overraske et tregt kampbilde.. Så har han dilemmaet med Villa eller Torres som skal ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå