Lawliet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 £9 for en spiss som vel ikke er fast på et landslag som ikke kom til EM. Det er en annen måte å se det på.. Haha, godt sagt Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ramos! Torres blir tatt ut igjen. Blir snart forbanna Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ramos! Torres blir tatt ut igjen. Blir snart forbanna Det med å bytte ut Torres er irriterende. Güiza fikk sjansen på straffe forrige gang, og bomma. Ble irritert når han bytta ut Torres, men denne gangen var det riktig. Xabi Alonso fikk også litt spilletid. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Ja. Gøy å se at Alonso slipper til, og Güiza spillte forsåvidt en god kamp i dag. Torres svikta når det kom til siste trekk hver gang. Utrolig irriterende for oss som heier på Torres! Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tragisk at vi mest sannsynlig slipper Alonso. Ellers tror jeg ikke Benitez begeistring for Silva ble så mye mindre etter denne kampen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tragisk at vi mest sannsynlig slipper Alonso. Ellers tror jeg ikke Benitez begeistring for Silva ble så mye mindre etter denne kampen. Det som er problemet når spillere som Silva og Villa gjør det bra er jo at prisen fyker i været.. Begynner å tvile litt på at vi får noen av dem.. Av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nå får vi ivertfall litt ro rundt Torres, hærligt! + At han blir enda mer sulten på å bevise at han kan i sesongen som kommer, syns det er konge jeg! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Den er sannsynligvis ikke kraftig redusert, da dette er den siste oppkjøringskampen til Liverpool, så de kommer nok til å bruke alle stjernene. Gleder meg! Siste kampen er mot Lazio noen dager senere. Det blir vel tett program, men jeg håper de ikke hviler noen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Den er sannsynligvis ikke kraftig redusert, da dette er den siste oppkjøringskampen til Liverpool, så de kommer nok til å bruke alle stjernene. Gleder meg! Siste kampen er mot Lazio noen dager senere. Det blir vel tett program, men jeg håper de ikke hviler noen. http://www.liverpoolfc.tv/match/season/ Nevner ikke Lazio Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Nevner ikke Lazio LFC avslutter pre-season på Anfield Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 eg skal til liverpool i neste måned, da med jobben, jobber på statsraad lehmkuhl og er jo Tall Ships Race. Men det eg lurte på var om det er noen som vet om noen tattoverings sjapper i byn? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Tragisk at vi mest sannsynlig slipper Alonso. Ellers tror jeg ikke Benitez begeistring for Silva ble så mye mindre etter denne kampen. Det som er problemet når spillere som Silva og Villa gjør det bra er jo at prisen fyker i været.. Begynner å tvile litt på at vi får noen av dem.. Av en eller annen grunn.. Jeg har hatt lite tro på at vi får noen av dem hele tiden så får jeg heller bli positivt overrasket Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i billetter til vålerenga-liverpool? kom ikke inn på siden da det ble lagt ut, sto i kø nesten 7 timer lattering , Lenke til kommentar
Mojjo Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Noen som vet om hvor jeg kan få tak i billetter til vålerenga-liverpool? kom ikke inn på siden da det ble lagt ut, sto i kø nesten 7 timer lattering , Begynner vel å bli litt vanskelig å få tak i nå. Kan evuentuelt forhøre deg på KopForum om de har noen billetter til overs der. Ellers kan du jo kjøpe fra haiene utafor stadion. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er nok svartebørsen du må ty til skal du ha billetter nå. Ellers vis du er et godt medlem av supporterklubben, så tror jeg de har et par hundre biletter igjen Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Har allerede begynt å komme en del billetter på QXL til høye priser. :o Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 å fytti for noen priser, og det verste er at det vil bli høyere Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Galatasaray med bud på Itandje £2 mill er vel det meste LFC kan forlange for ham. Håper vi blir kvitt ham, og at Carson blir værende som andrekeeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå