Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Rafa har benektet at han krever £50m av eierne og at han er ute etter Alves. Det er alt. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Tviler sterkt på at Rafa har krevd såpass mye av eierne.. Det henger ikke på greip.. Men har tro på at vi får enten Silva eller Villa Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Selv om ikke Rafa har krevd £50M, kan det jo fortsatt være han har fått det av amerikanerene? Hvis ikke mer EDIT: Lesefeil Endret 24. juni 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Stiller Liverpool med toppet lag mot Vålerenga? Det vil vel tiden vise, men siden dette er en av de siste pre-season kampene (hvis ikke det er den siste?), er det vel mye som tyder på at de vil stille med et tilnærmet topplag i alle fall. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Synes det er litt drøyt å kreve mer enn £9M for Crouch jeg altså, spesielt med tanke på forrige sesongen hans. Men, han er jo engelsk så. Får vel solgt han til slutt. Edit: Synes egentlig vi skal beholde Bønna jeg, grei spiller å ha som stallfyll.. Endret 24. juni 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Selg han! Hvis de trekker budet sitt fordi Rafa/Parry synes det er for lite, så klikker jeg. Sitter Crouch og varmer benken på Anfield til høsten, så begynner jeg å gråte. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 På KopForum snakkes det om maks £10M for Podolski, hvis dette stemmer kan vi da virkelig ikke kreve mer for Crouch enn Podolski koster. Han hadde vært et fantastisk kjøp tror jeg, han får lite spilletid og kan bekle både spiss- og venstrekantrollen. Et fantastisk venstrebein har han virkelig! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 En ting jeg stusser litt over: I følge media virker det som Benitez mener Alonso er verdt mer enn Barry. Høyere verdi impliserer som oftest høyere kvalitet, så hvorfor vil han gjøre det "byttet"? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Vel, Liverpool krever vel ikke mer, men det samme. Og når Portsmouth byr £9mill så tror jeg de kommer til enighet. Litt synd å miste Crouch også da han scorer jo som regel når han får sjansen. Men har Rafa et stort navn i tankene som erstatter så la gå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 En ting jeg stusser litt over: I følge media virker det som Benitez mener Alonso er verdt mer enn Barry. Høyere verdi impliserer som oftest høyere kvalitet, så hvorfor vil han gjøre det "byttet"? Jeg tror ikke Rafa mener han er verdt mer. Han vil nok gå i null. Grunnen til utskiftningen er kjemien Barry har med Gerrard på landslaget og det faktum at Alonso har stagnert. Det er sannsynligvis også andre faktorer som spiller inn. Alonso har høy markedsverdi fordi han er en dyktig spiller, Barry er verdsatt høyere fordi han er engelsk. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 I mine øyne er Alonso også verdt mer enn Barry, og synes det er et feilgrep å selge han. Håper selvsagt at Barry blir en hit dersom han kommer, men pasningssikkerheten til Alonso og måten han bryter angrep som kommer mot oss på, er han i en klasse for seg. Selv om han ikke har spilt så mye i det siste, så viste han med all tydelighet at han fortsatt er i besittelse av disse kvalitetene i den kampen han fikk for Spania nå i EM. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Så sovner jeg av i dag også! ****** i helvette forbanna **** ***** ****!! GAGAHG, Jeg fikk ikke billett!! NEEEI. *Grine* Åh, dette er forferdelig, nooooez :| Endret 24. juni 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det var voldsomt da..... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Det er voldsomt.. Men, posten forsvinner nok snart =P Ingen som har en billett til overs? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du må ikke legge deg til å sove! Sitte oppe hele natta og trene på å bestille ting raskest mulig! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Du får sikkert kjøpt av en eller annen. Flere på KopForum som selger. Pluss at det legges ut uavhentede billetter 21 (?) juli, og det fortsatt er VIP-billetter igjen Endret 24. juni 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Men det blir sikkert rimelig dyrt enten du kjøper VIP, eller om du kjøper av andre supportere. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå er det forøvrig bekreftet at Vålerenga - Liverpool sendes direkte på TV2 Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nå er det forøvrig bekreftet at Vålerenga - Liverpool sendes direkte på TV2 Betal TV da eller? Håper ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå