Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 dette skjedde idag..på jobb dame: nææh sø tøff liverpool tatovering du har daneil: takk dame:e du me i liverpool suporter klubben elleeeer? daniel:nei æ kløppe graset på anfield dame:nææh,gjøør du det? e du der kvar helg du da? daniel:neida, bare anver helg, for dekket resekostnaden å det hele Dette er lavmål av beste kvalitet Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 dette skjedde idag..på jobb dame: nææh sø tøff liverpool tatovering du har daneil: takk dame:e du me i liverpool suporter klubben elleeeer? daniel:nei æ kløppe graset på anfield dame:nææh,gjøør du det? e du der kvar helg du da? daniel:neida, bare anver helg, for dekket resekostnaden å det hele Dette er lavmål av beste kvalitet 7866952[/snapback] den var litt bra:D Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hehe. Hadde damen lyst langt hår og tyggis som hun snurra rundt fingeren? Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jepp, all ære til everton forsvaret da 7862825[/snapback] Steike for et ræææva lag everton er!! feigt og patetisk lag.... minst offansive laget i hele PL . åååå... everton fortjener ikke å ha noe lag. hater everton ! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jepp, all ære til everton forsvaret da 7862825[/snapback] Steike for et ræææva lag everton er!! feigt og patetisk lag.... minst offansive laget i hele PL . åååå... everton fortjener ikke å ha noe lag. hater everton ! 7868149[/snapback] Slik er det vel med de fleste Liverpool-supportere! Skjønner godt hva du mener. Men ikke glem når vi var ledet av Houllier. Vi hadde vel våre defansive dager vi også. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jepp, all ære til everton forsvaret da 7862825[/snapback] Steike for et ræææva lag everton er!! feigt og patetisk lag.... minst offansive laget i hele PL . åååå... everton fortjener ikke å ha noe lag. hater everton ! 7868149[/snapback] Slik er det vel med de fleste Liverpool-supportere! Skjønner godt hva du mener. Men ikke glem når vi var ledet av Houllier. Vi hadde vel våre defansive dager vi også. 7868231[/snapback] ja men vi prøvde vel og få mål? var veldig synd men vi tar newcastle Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 jepp, all ære til everton forsvaret da 7862825[/snapback] Steike for et ræææva lag everton er!! feigt og patetisk lag.... minst offansive laget i hele PL . åååå... everton fortjener ikke å ha noe lag. hater everton ! 7868149[/snapback] Syns ikke Everton er et Rævva lag. Lag som blir presset må trekke tilbake, sånn er det med alle lag under press. inkludert Liverpool Å si at Everton ikke fortjener å ha no lag, blir for dumt. Liverpool - Everton er høydepunkter hver eneste sesong. Jeg håper aldri Everton rykker ned. Ps! Jeg er Liverpool fan. Jeg ble Liverpool fan i midten av 80 tallet når Ian Rush herjet på alle baner Savner de tidene. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Slik er det vel med de fleste Liverpool-supportere! Skjønner godt hva du mener. Men ikke glem når vi var ledet av Houllier. Vi hadde vel våre defansive dager vi også. 7868231[/snapback] Vi har vel strengt tatt hatt våre defensive dager under Benitez også? (Selv om han er en langt bedre manager enn det Houllier var). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg hater United langt (og lengre enn langt) mer enn Everton. Jeg driter i hvor lagene er fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 enig der, everton spilte taktisk bra, sånn er det bare, dårlig fotball mabye, men liverpool spilte for trangt, syns jeg har vært liverpool fan sieden ian rush jeg også, Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg hater United langt (og lengre enn langt) mer enn Everton. Jeg driter i hvor lagene er fra. 7869429[/snapback] jeg er enig håper de ikke vinner serien da får heller charlton gjøre det. eller får den saks skyld liverpool... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 jepp, all ære til everton forsvaret da 7862825[/snapback] Steike for et ræææva lag everton er!! feigt og patetisk lag.... minst offansive laget i hele PL . åååå... everton fortjener ikke å ha noe lag. hater everton ! 7868149[/snapback] Nå var jo faktisk Everton nærmest scoring ved Andy Johnson.... Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 jepp, all ære til everton forsvaret da 7862825[/snapback] Steike for et ræææva lag everton er!! feigt og patetisk lag.... minst offansive laget i hele PL . åååå... everton fortjener ikke å ha noe lag. hater everton ! 7868149[/snapback] Nå var jo faktisk Everton nærmest scoring ved Andy Johnson.... 7874377[/snapback] joda, men det var deres eneste sjanse. Eksempelvis var antall skudd Liverpool 25, Everton 6. Men jeg er ikke av de som klager. Gode lag må regne med å møte lag som legger seg bakpå. Gode lag må kunne slå lag som spiller slik. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 i dag fikk jeg det nye kopite:D Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 i dag fikk jeg det nye kopite:D 7875131[/snapback] Det som er litt kjipt med The Kopite er at mange av nyhetene er utdatert, men det er dog en del bra intervjuer. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 i dag fikk jeg det nye kopite:D 7875131[/snapback] Det som er litt kjipt med The Kopite er at mange av nyhetene er utdatert, men det er dog en del bra intervjuer. 7877507[/snapback] jaja:D stod at dic skulle kjøpe de opp eller hadde kjøpt de opp Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 i dag fikk jeg det nye kopite:D 7875131[/snapback] Det som er litt kjipt med The Kopite er at mange av nyhetene er utdatert, men det er dog en del bra intervjuer. 7877507[/snapback] jaja:D stod at dic skulle kjøpe de opp eller hadde kjøpt de opp 7877953[/snapback] Så det ja.. "Sjeiken av Liverpool" Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 i dag fikk jeg det nye kopite:D 7875131[/snapback] Det som er litt kjipt med The Kopite er at mange av nyhetene er utdatert, men det er dog en del bra intervjuer. 7877507[/snapback] jaja:D stod at dic skulle kjøpe de opp eller hadde kjøpt de opp 7877953[/snapback] Så det ja.. "Sjeiken av Liverpool" 7877978[/snapback] hvet. var fin den dere pondus og de dere som stod over. husker ikke helt men var noew som : chealsea har hatt ballen 75% og charlot 20 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Nå er det ikke lenge til vi får vite hva som skjer med overtakelsen av klubben. Rafa er i hvertfall rapportert komme glisende ut fra møtet. Lover bra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Da var overtakelsen fullført, håper dette blir bra. Blitt mer og mer positiv til dette de siste dagene, garanti av ny stadion, slettinga av gjeld etc etc.. Etter at det ble avslørt at LFC kanskje ikke var et langtidsprosjekt for DIC likevel er det kanskje det rette valget som har blitt gjort? Håper hvertfall det.. Edit: Bra at Moores og Parry fortsetter i ledelsen også, det liker jeg.. Edit2: Pressekonferanse 1500, noen som vet om det går ann å se den live et sted? Endret 6. februar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå