Hewitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Sak om billettsalget. Men det er vel solgt flere billetter enn det den artikkelen oppgir, siden det har blitt åpnet for flere felt etterhvert. Og det står også at salget av de resterende billettene starter på tirsdag, men det stemmer ikke, det er på mandag. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) det står også at salget av de resterende billettene starter på tirsdag, men det stemmer ikke, det er på mandag. Sikker på det? 24. august har jo blitt nevnt en stund nå, og det er på tirsdag... Endret 20. juni 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Hahah, jeg dreit'n. Var bombesikker på at det var mandag, men du har rett, det er tirsdag. Beklager, Aftenbladet. Edit: Her er det en del info om salget av billetter i dag, og om salget av billetter de neste dagene. Er solgt halvparten av billettene allerede, ca. 12 500. Og de bekrefter også at man ikke må være medlemsnr. i supporterklubben for å stå på sangfeltet vårt, noe jeg faktisk trodde man måtte være. Men de fikk det ikke til å fungere teknisk. Endret 20. juni 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Goodbye Riise. Endelig kan han kjøre bilen sin uten å bli provosert,være klyse og spytte sammens med Totti. Vil minnes hans mange mål(united,chelsea(ikke selvmålet...eller jo det også) godt humør,og bleke overkropp. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Humm, dette var en meget fornuftig og reflektert post.. Endret 21. juni 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 En litt drita type det her tror jeg. Er silva eller villa klare, spør han om. Eller var det ironi? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Stakkars Erlend har blitt skjenka. Mens vi er inne på temaet, på enhver fest er Torres-sangen et MUST!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skjønner ikke hva dere snakker om gutta.. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Oppfordrer alle til å lære seg supportersanger før 5. August. Man måtte jo ikke oppgi medlemsnummer for å kjøpe billett, så da kan de vel ikke kontrollere at alle som går inn er medlem... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Skjønner ikke hva dere snakker om gutta.. 06:35 gutt. @ ibrotha. Digg! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Mens vi er inne på temaet, på enhver fest er Torres-sangen et MUST!! Quote fucking that! Jeg har sunget Torres-sangen på vær eneste fest, helt siden jeg lærte meg den! Den tar av noe sjukt! Synger den ikveld også! Endret 21. juni 2008 av Benitez Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 hau hau Den føyer seg inn blant de 20 andre ryktene rundt Villa og Liverpool Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Tror det ikke før jeg får se det. Så har ikke noe forhåpninger før kontrakten er signert. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Fikk du regning på frak av drakta fra DHL Hewitt? Trodde vi betalte frakta når vi kjøpte drakta? Nå drar det seg til her, firmaet mitt har kjøpt reiseforsikring hos AIG, jeg må springe rundt med manutd merke på forsikringsbeviset mitt Endret 21. juni 2008 av guttorm Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Frakt betalte du med drakta, men med Norges firkanta importregler må du betale moms og diverse gebyrer for å få drakten inn i landet. Og ja, jeg fikk regning fra DHL 1-2 uker etter jeg fikk drakten, på 260,- tror jeg det var. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jadda! Spania vant! O. glede! Men hvorfor skal han ta ut Torres?! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jadda! Spania vant! O. glede! Men hvorfor skal han ta ut Torres?! Fordi han sugde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå