Lawliet Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 http://dispatch.billettluka.no/queue/Dispa...rrangementId=96 Takk Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fy faen som jeg gleder meg :!: Satser på at hele VG svingen er RØD! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Fy faen som jeg gleder meg :!: Satser på at hele VG svingen er RØD! Ja, fy f... så kult det blir, må nesten kjøpe årets drakt da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Suger at billettluka er nede. Får håpe jeg får billett. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Da var billett til VG nedre sikret! Dette blir konge! ALLE må være kledd i rødt, folkens! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er alle bilettene utsolgt nå? Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er alle bilettene utsolgt nå? Billettene på VG nedre ble utsolgt på 6 minutter. Tror det er en del igjen på VG øvre. Men billetter til resten av stadion starter ikke før 24. juni. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Takk. Får bare håpe videre. Jeg sov litt for lenge i dag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Må man være medlem av supporterklubben for å få billetter på øvre del? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 ALLE må være kledd i rødt, folkens! Jeg kler meg i hvitt eller sølv. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Brodern kjøpte biletter til oss nå! Ikke i svingen, men på langsida. MYE bedre enn ingenting Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Må man være medlem av supporterklubben for å få billetter på øvre del? Nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Da var mine også i boks. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) - David Silva ønsket av LFC Jeg får orgasme av tanken på at han kan være på vei til Anfield. Her snakker vi den type ving vi trenger, og han er ung (22 år). Spiller begge flanker og er mye bedre enn Pennant både i gjennomsnittsspill og toppnivå. En av mine favorittspillere for tiden. - Ja takk! Angående biletter: Jeg får ikke dratt på kampen, siden jeg er på ferie på den tiden Det er så utrolig synd, men slik er nå livet... Endret 20. juni 2008 av SasaB Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) FÅr bare "Det har oppstått en systemfeil. Vennligst vent noen minutter og forsøk igjen. Ditt kort har IKKE blitt belastet." når jeg trykker på fullfør betaling.. Edit: Har valgt 5 billetter jeg vil kjøpe, de blir ikke tatt de regner jeg med hvis jeg lar betalingssida stå i 10 minutter eller noe før jeg prøver igjen? Ville jo vært idiotisk, men greit å være sikker.. Endret 20. juni 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 - David Silva ønsket av LFC Jeg får orgasme av tanken på at han kan være på vei til Anfield. Her snakker vi den type ving vi trenger, og han er ung (22 år). Spiller begge flanker og er mye bedre enn Pennant både i gjennomsnittsspill og toppnivå. En av mine favorittspillere for tiden. - Ja takk! Angående biletter: Jeg får ikke dratt på kampen, siden jeg er på ferie på den tiden Det er så utrolig synd, men slik er nå livet... fixed Men ja, Silva i Liverpool drakt ville vert ett flott syn, men jeg tror ikke han er interessert i å flytte på seg ennå. På en annen side så trenger jo Valencia penger så vi får se. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 - David Silva ønsket av LFC Angående biletter: Jeg får dratt på kampen, siden jeg er på ferie på den tiden Det er så utrolig synd, men slik er nå livet... Ja..uff.... Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 - David Silva ønsket av LFC Angående biletter: Jeg får dratt på kampen, siden jeg er på ferie på den tiden Det er så utrolig synd, men slik er nå livet... Ja..uff.... Haha! Livet er hardt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå