Suburbian Hero Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jeg er klar over at det skrives tabell, litt rask på knappene. Det er klart at den tanken er interessant, og kanskje det hadde blitt 2x straffekonk. Svært usikker på dette jeg... Lankaas: Vi sporte litt av... Endret 17. juni 2008 av SasaB Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Og nå benekter David Villa at han er aktuell for spill i England og at han noen gang har sagt at han foretrekker det ene framfor det andre av klubber i England. Forandrer vel ingenting uansett, siden det er jo bare rykter alt sammen. Om noe skjer så skjer det nok etter EM, men tror fortsatt han blir altfor dyr, om han er et transfermål i det hele tatt. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Riise på vei ut! Legesjekk i Roma nå sier ryktene. Gode £5 Mill der. Crouch forsvinner vell også snart, blir vell £7-8 Mill der også. Alonso ut for £12-15 Mill. Henter vi da Barry for £18 Mill, og Dossena for £7 Mill går vi så godt som i 0 på transfermarkedet. Forventer da at Hicks og gutta legger ut en slant så vi kan hente spilleren som løfter oss betraktelig iår. (les: Villa, Quaresma, Silva) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Vel, ifølge aftenposten.no er det snakk om 40M NOK, som er det samme som £3,95M ... Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ja det var vel rundt £4mill Roma var villig til å betale. Liverpool Echo skriver forresten nå at Villa ikke er et transfermål for Rafa og at han vil vurdere andre spisser om Crouch blir solgt. Og at Rafa visstnok ikke vurderer Valencia spillere i det hele tatt(som har blitt nevnt endel ganger). Echo pleier jo å ha god peiling på hva som foregår i klubben. Det hadde vært fint med Villa, men jeg tror ikke særlig på det nå. Jeg tror heller ikke Rafa har råd til å bruke så mye på en spiller. Men hvem vet. Må jo bare elske og hate silly season Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Triste greier, de andre spillerne vi er linket til er vel ikke akkurat drømmen. Milner, Bentley og Downing klarer jeg ikke å forestille meg at kan heve oss tilstrekkelig til å kjempe om gull. Quaresma har vært god i Porto, uten at jeg synes det beviser noe særlig ettersom den Portugisiske ligaen ikke er den beste, og han har heller ikke vært supergod i CL. Men, dersom han får litt mer muskler på den lille kroppen er han klart mer spennende enn de tre andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Gikk ikke Riise for mer en 40m NOK? Det var lite, men prisen sank sikkert betraktelig da han har spilt en dårlig sesong og to... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 + at han bare har et år igjen av kontrakten Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Litt synd med tanke på hvilken jobb Riise faktisk har gjort for klubben om man ser bort fra spesielt den siste sesongen. Men, er man ikke god nok lenger er man ikke god nok lenger. Lykke til i Roma hvertfall. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva vil egentlig Roma bruke han til? Blir han reserve/benkesliter? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva vil egentlig Roma bruke han til? Blir han reserve/benkesliter? Han blir nok venstreback. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hva vil egentlig Roma bruke han til? Blir han reserve/benkesliter? Han blir nok venstreback. Jeg tenkte mer på om han blir førstevalg eller annen valg? K Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Nå som terminlista har kommet burde vi kanskje ikke somle så veldig om en gjeng av oss hadde tenkt å ta turen over, eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Diskusjons-tur til Anfield? hmm. Høres jo greit ut. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Link til tråden Tror vi må kjappe oss litt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 - Riise har signert for Roma - .no bekrefter nyheten Da var Riise ferdig for oss. Takk for alt John Arne, og The Kop vil ikke glemme deg. Nå får vi se hva Dossena kan levere for oss... Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Takk for alt John Arne, jeg bærer trøye med ditt navn med stolthet! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Farvel, Riise. Egentlig ett fett for meg om han spiller i Roma eller Liverpool, though. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Når vant dere egentlig "The Treble"? Jeg viser til artikkelen om Riise på liverpool.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 2001... Cup-treble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå