GLN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som vet om det går ann å ringe å kjøpe billetter til VIF-Liverpool eller om man må møte opp i sjappa når de legges ut 24 juni? I telefon vil du bare stå i kø til det blir utsolgt, gå til sjappa å kjøp heller Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Liverpool enige med Juve ang. Alonso Da er det med vemodighet, men samtidig optimisme, jeg konstanterer at Xabi ikke blir å se i helrødt neste sesong. Har vel vært klart lenge, men har liksom ikke helt klart å gi slipp på vår eminente ballfordeler. Jaja, Barry er jo en forsterkning, men til den prisen er det nesten et sjansespill å kjøpe han. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Men vi kan jo håpe han blir en suksess. Kunne vel kalle kjøpet av Torres sjansespill også. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Takk for alt og lykke til, Alonso! En av mine store favoritter forlater Liverpool. Ilag med Kewell er han 2 av mine største favoritter gjennom tidene. Men han vil nok lykkes med glans i Italia. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 At han lykkes i Italia er vel ikke noe å lure på, det er noe jeg unner han! La oss bare håpe at Barry blir en ny "hit" da. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Takk Zabi. Du har vært en utrolig viktig spiller for oss, helt siden første dag du kom inn på Anfield. Ønsker deg alt hell videre. En så sympatisk og god spiller som deg, er det umulig å ikke like. Er jo forståelig at han ønsket seg bort nå, ettersom han forstår det hadde blitt mye benksitting det neste året. Alonso er en alt for god spiller for dét. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Liverpool RULER Endret 13. juni 2008 av 96robert Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Indeed. Gleder meg til ny sesong nå, uansett hvordan overgangene går. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ønsker også Xabi lykke til i Italia Dog går han for £14M er det et ran. Forventet nærmere tjuetallet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Ja, der er jeg helt enig! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Jaja, der var Xabi Alonso borte En av mine favorittspillere de siste årene, føler meg ganske trist nå. Håper Barry lykkes nå... Lykke til videre Xabi, og så får vi se hva som skjer videre. Dagens gode nyhet er at Torres-salg til Chelsea blir avvist på nytt. Jævla Chelsea, som skal ut og uroe Liverpool... Så fordømt unødvendig... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Indeed. Nei, Torres får ikke gå til Little Moscow! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Torres skal ingen steder. Dere må ikke være redde for det bare fordi avisene slår det opp, slik situasjonen er i dag hvert fall, vil det ALDRI skje. Synd at Alonso forsvinner, har alltid likt han. Jeg er rimelig sikker på at Barry kommer til å lykkes, men om han blir en forsterkning i forhold til Alonso er jo vanskeligere å si. Vi får håpe det, tror nok Benitez vet hva han gjør. Det positive med Barry er at vi får inn en engelskmann der en utlending tidligere spilte. Med dagens priser for engelske spillere er det ikke ofte man greier det ... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 DIIIIIIIIRK KUUUUYYYT! EMs beste spiller jo. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Og ifølge Semb så er det Kæut som scorer -.- Han får et nytt navn av meg... Sæmjb!! "SÆMJB ROPER HØYT NÅR DET SCORES!!!" Bra gjort av Kuyt som har åpnet kampen godt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Uttales jo Kaut/Kæut da ... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Det uttales Kæut, som i skaut. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 DIIIIIIIIRK KUUUUYYYT! EMs beste spiller jo. Vel, har en liten spanjol som jeg skulle ønske å se i rødt neste sesong som har gjort det enda bedre spør du meg. MOrsomt for Kuyt, fått mye pepper den siste sesongen, nå legger jo alle merke til han på en positiv måte. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Wikipedia til unnsetning! Slik uttales det visstnok Kuyt har vært bra (selv om jeg syns VdS har vært bedre, naturligvis). Engelaar, derimot, har hatt sabla mange feilpasninger! Endret 13. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå