Superparanoid Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 LØP TIL TORRES: David Villa feiret 3-0-målet med Fernando Torres, som da satt på benken.Foto: AP For håpe noe slikt skjer i PL snart Håper da ikke det skjer. Torres hører ikke hjemme på benken. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Får ikke håpe at Torres blir satt ut mot Sverige eller i noen andre kamper i mesterskapet da, som følge av denne "disputten" når han ble tatt av og ikke tok Aragones i hånda. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 LØP TIL TORRES: David Villa feiret 3-0-målet med Fernando Torres, som da satt på benken.Foto: AP For håpe noe slikt skjer i PL snart Håper da ikke det skjer. Torres hører ikke hjemme på benken. Haha tulling Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Får ikke håpe at Torres blir satt ut mot Sverige eller i noen andre kamper i mesterskapet da, som følge av denne "disputten" når han ble tatt av og ikke tok Aragones i hånda. Nei, det får vi inderlig håpe at ikke skjer. Har troen på at Torres blir beste spiller i EM... Liker i alle fall å ha troen på det- Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Quaresma tror jeg vi har sjangs på, med tanke på økonomien. Villa og Silva blir nok for dyr, selvom det er lov å håpe. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 LØP TIL TORRES: David Villa feiret 3-0-målet med Fernando Torres, som da satt på benken.Foto: AP For håpe noe slikt skjer i PL snart Håper da ikke det skjer. Torres hører ikke hjemme på benken. Haha tulling Ja Lenke til kommentar
mintman Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Chelsea akter å legge inn bud på Torres Ja, G & H vet jammen hvordan de skal gjøre seg enda mer upopulære i Liverpool Hvis dette er sant, er det helt utrolig. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Chelsea akter å legge inn bud på Torres Ja, G & H vet jammen hvordan de skal gjøre seg enda mer upopulære i Liverpool Hvis dette er sant, er det helt utrolig. Skjer ikke. Skjer dette så er det over og ut for Amerikanerne. Dette vil ingen av Liverpool sin supportere godta, så da kommer vel Spirit of Shankly på plass og får de håpløse cowboyene ut av Anfield. Men noe som er litt dumt: Scolari har gitt Abramovitsj en liste på spillere som han skal kjøpe. Blant annet Quaresma. Hvis Chelsea bestemmer seg for å kjøpe han, blir det vanskelig for Liverpool. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Situasjonen i Liverpool er latterlig om dagen. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Kan trøste oss med at Torres også må bli enige om en avtale med Chelsea og utifra åssen vi "kjenner" gutten så har ikke han planer om å dra fra Anfield med det første. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Må være Gillett dette. Hicks har da allerede gått ut offentlig og sagt at Torres ikke er til salgs. Alltid trodd at Gillett har vært den "snilleste" av de to, men nå kommer det jo fram både det ene og det andre med at han har brukt mange millioner på seg selv, langt mer enn Hicks, at det var han som tok initiativet til Klinsmanngreia og nå kanskej dette. Faen jeg blir kvalm. Edit: Tror alikevel ikke dette skjer. Tror ikke de tør å selge han. Mister en av verdens beste spillere, mister mest sannsynlig trenern og mister vel det lille de har av støtte fra supporterne. Verdens mest idiotiske salg om de faktisk har tenkt å bli på Anfield. Endret 13. juni 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 har likt Gillett til nå , mulig det ikke er Hicks som er den store stygge ulven likevel . Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Gillett brukte MYE mer penger på privatfly, hoteller, osv enn det Hicks gjorde ... Slik media fremstiller det, tror jeg nesten Hicks er bedre for dere enn Gillett, uten at det trenger å være riktig. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Gillett brukte MYE mer penger på privatfly, hoteller, osv enn det Hicks gjorde ... Slik media fremstiller det, tror jeg nesten Hicks er bedre for dere enn Gillett, uten at det trenger å være riktig. hadde vært best om begge ble avsatt spør du meg Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Synes da ikke dette er noen hindring for å ikke hate begge to like mye? Uansett, så får vi nå håpe det ser på torres som en litt mer langvarig invistering. Men det spørs vel om han i det hele tatt ville gått hvis hjerte hans er så rødt som han sier. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Wait a minute.. Er Gillett han som eier Gillette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Nei, Gillett er en fattiglus. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Gillett brukte MYE mer penger på privatfly, hoteller, osv enn det Hicks gjorde ... Slik media fremstiller det, tror jeg nesten Hicks er bedre for dere enn Gillett, uten at det trenger å være riktig. Hvis jeg måtte velge ville jeg valgt Hicks. Han går i hvert fall ut og gir oss en oppdatering av og til selv om han selvfølgelig har bommet grovt med alt for mange uttalelser. Gillett er bare taus, fattig og irriterende. Den eieren som eventuelt må gå kan forsåvidt gjerne ta med seg Parry og Moores i samme slengen. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Vis de klarer å prestere å selge Torres, og få Benitez til å gå så lever de ikke lenge. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som vet om det går ann å ringe å kjøpe billetter til VIF-Liverpool eller om man må møte opp i sjappa når de legges ut 24 juni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå