Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Haha, var på dass når jeg kom på at det var akkurat det jeg mente. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Villa kommer aldri. Det konkluderte jeg i går. Vi er lutfattige i forhold til Real Madrid som nå er på vei til banken for å tømme den. Riktig, tror vi heller burde se nermere på navnebroren hans Edit: Men personlig ville jeg helst sett att begge blir i Valencia. Endret 10. juni 2008 av Lawliet Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Den perfekte eier tenker du vel på? Håper jeg virkelig Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 For de som ikke har billetter i motsetning til meg i UBC Så selges det billeter den 24 Juni kl 12 NB: Kansje vurdere og slå telt dagen før utenfor? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Hadde vært fantastisk med Villa eller Silva altså. Så jo hvem Villa løp bort å feira med. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Villa kommer aldri. Det konkluderte jeg i går. Vi er lutfattige i forhold til Real Madrid som nå er på vei til banken for å tømme den. Real Madrid har jo nesten ikke penger. De har mange hundre millioner, hvis ikke milliarder, i gjeld. Men de er jo kongens lag, så det gjør ikke noe. Barca supportere er temmelig sure pga dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Alle klubber har gjeld. Vi har gjeld, United har gjeld, Chelsea har gjeld osv. Real Madrid har tydeligvis ingen begrensninger på kredittkortet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Nettopp! Men håper vennskapet til Torres gjør at han kanskje tenker seg om en ekstra gang før han velger lag. Men skal det stå på rent penge å lønn så er det bare Man Utd å Real Madrid som har nok penger til å by over en å alle. *Host* CSKA London da? Madrid har så og si statstøtte da. Det er forbanna kjipt, men kongen eier dem og det betyr at de har en del penger å ta av. Vi skulle hatt noe sånt, eller oljesjeikene som ville ha oss. Det hadde vært noe i forhold til våre nåværende eiere... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Alle klubber har gjeld. Vi har gjeld, United har gjeld, Chelsea har gjeld osv. Real Madrid har tydeligvis ingen begrensninger på kredittkortet. Ja, klart det. Nesten alle klubber har gjeld. Det jeg ville frem til, var at vi ikke er lutfatttige i forhold til RM. Selv om RM nok har større muligher enn oss til å oppdrive større pengebeløp. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 For bare håpe Real svir av litt gryn på Ronaldo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Barry blir forhåpentligvis Liverpool spiller da. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Alle klubber har gjeld. Vi har gjeld, United har gjeld, Chelsea har gjeld osv. Real Madrid har tydeligvis ingen begrensninger på kredittkortet. Real Madrid blir sponset av bankene i Madrid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Villa kommer aldri. Det konkluderte jeg i går. Vi er lutfattige i forhold til Real Madrid som nå er på vei til banken for å tømme den. Riktig, tror vi heller burde se nermere på navnebroren hans Edit: Men personlig ville jeg helst sett att begge blir i Valencia. Silva blir ikke billigere enn Villa, uansett ikke mye. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hmm, tror dere vi kan få noen fra Valencia da? Rafa har jo uttalt at han ikke skal hente spillere fra gamleklubben for å styrke Pool... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vill Villa så vill nok benitz. Men han komme nok til å øke verdien sin så mye i EM at det er like godt å se på noen andre. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vis vi ikke skulle få Villa, så tar vi Quaresma, eller Silva for den saks skyld Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Liverpool rock ? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Vis vi ikke skulle få Villa, så tar vi Quaresma, eller Silva for den saks skyld Dere har kjøpt en stor stjerne en gang under Benitez, nå forventer dere det hver sesong? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå