MagnusW Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg tok den. :!: Sender deg kontonr på PM. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Han erstatter vel Itandje han da kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hehe, morsamt- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva? Bendtner -- Pool? Forklar dette med en gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bendtner er en meget god sweeper for Liverpool Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Han erstatter vel Itandje han da kanskje? Hadde jo vært fantastisk. Har vel reddet mer for oss enn Itandje har gjort. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ja takk til Bendtner, rydder unna gang på gang Endret 8. juni 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ja, vi trenger en som kan stoppe ballen før den når mål Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 DAg 1 av EM over, ikke mange Liverpool-spillere å se idag. Degen på benken da Irriterer meg at ikke Sveits utlignet Enig. Satt og irriterte meg selv grønn for at ikke Sveits vant den kampen fremfor Tjekkia. Alkoholen gjorde det ikke bedre heller Håper det ender uavgjort mellom Tsjekkia og Portugal,da har Svets muligheten til å kommetil kvarten : må Tsjekkia og Portugal spille uavgjort for at sveits skal ha noen som helst slags mulighet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 nei nei,men skader ikke akkurat. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Der kom drakta, noe sier meg DHL er raskere en posten Norge:P Den er var drit nice, jeg er ikke så fan av V i brystet da, men med hvit kant ble det ikke så verst. Savner kragen litt, men det går vell over:) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hvem har du bakpå drakta? (Om du har noen i det hele tatt) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Nr 37 Skrtel Kunne selvfølgelig tatt Torres eller Gerrard eller Carager, men et lag består av 11 spillere og Martin var en av dem som imponerte meg veldig. interessant sammenligning mellom Rise og nyervervelsen Jeg er jo en av få som mener Rise ikke bør selges i hasten, om det er rett eller feil vil jo tiden vise. Endret 9. juni 2008 av guttorm Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Goft valg. Jeg får ikke kjøpt før på sen-sommeren, grunnet at det å kjøre opp til bil ikke er billig... Men når jeg kjøper, tror jeg at jeg satser på 5 Agger Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Guttorm: Ble glad når jeg leste at du hadde valgt Skrtel. Digger han jeg også og han har jo vist seg som en knallsignering Sagberg: Har Agger bakpå den sorte CL drakten Godt valg han også. Endret 9. juni 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har noen i supporterklubben anledning til å skaffe 2-3 billetter for meg? Er ikke medlem, og vil helst ikke sitte blant vanlige/nøytrale tilskuere. Men bare kanskje(Hewitt(a)?) Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hvorfor ikke bare melde deg inn i LFCSCSB? Koster bare 195 kroner, og da får du åtte utgaver av medlemsbladet deres også ... Endret 9. juni 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Noen som veit eller kan tenke seg om alle som sitter i supporterklubben sin seksjon MÅ være medlem av supporterklubben eller om jeg kan kjøpe noen billetter og ta med noen kompiser som ikke er medlem av supporterklubben? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Erlend: Ganske sikker på at du må være medlem i supporterklubben får og sitte i seksjonen de har fått utdelt. For medlemmer av supporterklubben har imidlertid LFCSCSB lykkes med få opprettet en egen seksjon på nedre del av VG-tribunen. Denne tribunedelen tar ca 3000 tilskuere, og vil ha unummererte plasser i forbindelse med denne kampen. - Vi har fått en egen spesialpris for våre medlemmer på denne tribunedelen. Det samme har Klanen fått på en tribuneseksjon på motsatt kortside, forteller Hansen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå