NightKeeper Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Hmm. Liverpool med amerikansk eier, etter to år med mobbing fra Liverpool-fansen med "ManUSA", så må da dette være et slag under beltestedet for de som har mobbet. HVIS det skjer altså. Endret 1. februar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) Kunne godt sett Villa i den røde drakta jeg, men det kommer neppe til å skje med den prisen det er på han. Ingen spiller i hele verden er verdt så mye eller i nærheten. Også jævlig skeptisk til Gillett egentlig, men satser på at Moores og folka går for det som er til klubbens beste. Edit: Leste tidligere i dag om at en Irsk fyr også var interessert. Lurer på om det var på liverpoolfc.tv elns. Endret 1. februar 2007 av ErlendRU Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Også jævlig skeptisk til Gillett egentlig, men satser på at Moores og folka går for det som er til klubbens beste. 7851371[/snapback] De har jeg også full tillit til. Hmm. Liverpool med amerikansk eier, etter to år med mobbing fra Liverpool-fansen med "ManUSA", så må da dette være et slag under beltestedet for de som har mobbet. Sant, jeg oersonlig vil ikke ha Gilette-avtalen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Haha.. Nice.. Han heter faktisk Gillett og ikke Gillette. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) *Bilde* 7851479[/snapback] Litt kritikk må vi tåle, syns personlig at det var litt morsomt... Mye mer humorfylt enn bildet med Riise ... Endret 1. februar 2007 av SasaB Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 *Bilde* 7851479[/snapback] Litt kritikk må vi tåle, syns personlig at det var litt morsomt... Mye mer humorfylt enn bildet med Riise ... 7851517[/snapback] Hehe, sant nok. Vi skal jo ikke være helt "Scum" heller Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 7851479[/snapback] er vel litt dumt men hva holder gerrard i hendene? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 er vel litt dumt men hva holder gerrard i hendene? 7851558[/snapback] Barberhøvler. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) banansplitt: Siden du ikke vil kjøpe Liverpool, vil du kjøpe en øl til meg siden laget mitt antagelig blir like amerikansk som ditt? Endret 2. februar 2007 av wipy Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 En til sammen med Gillett, virker bra egentlig. Styret virket optimistisk og fornøyde ut fra det jeg har lest, så jeg håper vi supportere kan stole på det. Men er fortsatt skeptisk helt til jeg ser hva avtalen går ut på mtp. ny stadion, nye toppspillere etc. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Vel, jeg har lest litt den siste tiden, og jeg er ikke fullt så negativ til Gillett som jeg var i begynnelsen. Han hadde jo tidligere uttalt at han ville dele stadion med Everton og at hans egne folk skulle styre klubben, men det ser ut som dette er annerledes i dag enn den gang. Og jeg vet at Moores tenker på klubbens beste. Men Gillett må likevel utalte seg mer konkret om hva planene hans er før jeg er helt på bølgelengde. Endret 2. februar 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 (endret) Nei, det ser ikke så mørkt ut allikevel: ------------------- Dette er noen av argumentene til Prentice: + Alle røde supportere vet at formann David Moores alltid vil ta en avgjørelse som han mener er til det beste for Liverpools supportere. + Et dokument på sju sider ble sendt ut på det finansielle markedet, hvor det fremkom at DIC planla å låne £300M av pakken på £450M som skulle sikre LFC + ny stadion etc. I tillegg ville man vurdere etter sju år om man skulle selge klubben eller ikke. Det skal ha fått LFC til å begynne å tvile på noen av intensjonene til DIC, om at man var fans som kun ville gjøre det beste for klubben. + DIC skal ikke ha blitt enige om en avtale innen 22.desember, slik man hadde planlagt. Det ble også antydet at man vegret seg for å garantere for byggingen av en ny stadion. Det siste skal Gillett umiddelbart ha godtatt da han møtte LFC i Montreal i november. + Vi vet veldig like om Gillett (og Hicks), men så langt har det han har gjort overfor LFC vært positivt, ifølge Echo. + Det tok amerikanerne tre dager å seg igjennom regnskapsbøkene, mens DIC holdt på i om lag en måned. + I tillegg til å garantere for en ny stadion har Gillett/Hicks også garantert for penger til spillerkjøp, og ikke minst avvist en mulig stadiondeling med Everton. + Det er riktig at David Moores vil tjene £8M mer på tilbudet fra Amerika, men andre aksjonærer vil også tjene penger og disse har lagt press på formannen for at han skulle lytte til Gillett & Co. ------------------------------------------- Det viktigste er ny stadion, og hvis det er riktig at Gillett har garantert dette, så er saken en helt annen. Når det gjelder midler til spillerkjøp, så ønsker i allefall ikke jeg chelsea-tilstander hos liverpool. Suksess skapt av egne midler er bedre enn suksess skapt av lånte midler. Og jeg mener Liverpool har nok midler i dag til å kunne vinne PL (bare se på avslutningen av fjorårssesongen og formen de siste månedene). Når det er sagt, så lover Gilett noe midler for spillerkjøp og Liverpool kunne selvsagt trengt bedre førstedekning på visse plasser. Endret 2. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Tror ikke amerikansk overtakelse skal bli så ille. Har blitt mer og mer positiv etter jeg har lest mer om de. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 banansplitt:Siden du ikke vil kjøpe Liverpool, vil du kjøpe en øl til meg siden laget mitt antagelig blir like amerikansk som ditt? 7854207[/snapback] Nå er det vel du som er myndig, og ikke jeg. Kan du kjøpe øl til meg da? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Selvfølgelig kan jeg det! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hei og god morgen alle scousers. I dag blir det Baccus fotballpub på meg. Øl, burger og 3-0. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Slutt å mobb storebror da Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Haha, det er godt å ha Bjørn Helge i vanskelige stunder... Kampen i dag sugde. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 er vel alt jeg trenger og si domern var alt får dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå