guttorm Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Faen, er i nordsjøen:( jaja, får ta bortekamp i newcastle da heller i vinter en gang. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg SKAL ha billetter til den kampen, gleder meg til å se Liverpool med toppet mannskap på Ulevaal. Blir mest sannsynlig også tur til Anfield til høsten også Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg så Liverpool på Ullevaal sist de møtte Vålerenga óg jeg Den gangen tapte vi på straffekonk! Det blir det ikke noe av nå! Må komme meg på kampen! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har sett Liverpool både mot Vålerenga, Rosenborg og landslaget på Ullevål tidligere i forbindelse med Norway Cup, det har endt både med seier og tap. Denne gangen har jeg trua på seier, siden det er så tett på serieåpninga at det skaper mer motivasjon. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har sett Liverpool både mot Vålerenga, Rosenborg og landslaget på Ullevål tidligere. De kampene du nevner der var jeg også på Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg så Liverpool på Ullevaal sist de møtte Vålerenga óg jeg Den gangen tapte vi på straffekonk! Det blir det ikke noe av nå! Må komme meg på kampen! Hehe, da spillte vel for som Erik Meijer etc? Skulle ønske jeg dro da.. Men det er nå uansett kosligere å dra over dammen og se gutta. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det finnes ingenting bedre enn å se Liverpool på Anfield. Men koselig å se dem her i Norge også da. Har aldri vært på en pre-season-kamp heller, så da blir det en ny æra for meg (hvis jeg får dratt). Men selvfølgelig, dette er jo en ubetydelig kamp og vil først og fremst bli moro, ikke alvorlig eller spesielt spennende. Det vil nok byttes en hel del spillere og prøves ut litt ting, selv om det er sent i pre-season. Men det kommer til å bli en knallmoro dag, der Liverpool nok vil få se hvor mange supportere de faktisk har i Norge. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fy Benitez har bydd Insua i bytte mot Milner, trodde vi skulle ha han jeg jeg har hvertfall sansen for han Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Vet ikke helt hvor mye jeg tror på det ... Insua er jo med i fremtidsplanene våre, nå som han er flyttet opp til å trene med førstelaget, og har så vidt begynt å etablere seg litt i førstelagsdiskusjonen. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ja det jeg tenkte også men men er jo bare rykter Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 ja det jeg tenkte også men men er jo bare rykter Håper det blir med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Tror og håper det er bullshit. Hvis ikke begynner jeg å stusse litt over Rafas transferpolitikk. Men jeg er rimelig sikker på at det er tomme rykter og jeg skal for all del ikke gjøre meg opp et inntrykk av manageren vår basert på slike ting. Jeg håper Rafa henger i under og etter EM, for vi trenger mer bredde i laget. Endret 7. juni 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det er jo tross alt silly season uansett. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Silly season eller ei, Alonso er nok på vei på bort nå dessverre. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hør mine ord: Vi vil ikke angre på Degen! Jeg har en god følelse av han.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Håper Degen starter i dag, eller i det minste kommer inn litt. Hadde vært moro å få sett ham i aksjon under kamp for en gangs skyld, selv om han nettopp er tilbake fra skade. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Håper Degen starter i dag, eller i det minste kommer inn litt. Hadde vært moro å få sett ham i aksjon under kamp for en gangs skyld, selv om han nettopp er tilbake fra skade. Enig. Blir spennende å følge ham under EM dersom han får tillit. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 http://livescore.com/euro.dll?page=home Hvis vi skal se der, da starter Degen Vet ikke om lagene er bekreftet eller om det er bare predicted lineups. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Tror pinadø at Sveits tar denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå