Hewitt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg håper virkelig på å reise, men det avhenger av om jeg får ordnet fri på jobb midt i den tiden hvor mange har ferie... Men jeg tror nok det skal ordne seg. Så da reiser jeg på flekken. Du kan toge med meg Pirja. Billetter er nok ingen problem, er Ullevaal tar jo tross alt godt over 20 000. Blir nok utsolgt regner jeg med, men jeg tror ikke det er noe problem å få tak i billetter. Regner nesten også med at det blir en billettordning gjennom supporterklubben på et vis. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg får gosnakke med far, som også er Liverpool supporter, om vi skal ta turen bort. En rekke av hans kompiser er også ihuga Liverpool fans, så på en eller annen måte må det være mulig å få følge bort. Ellers kan jeg sikkert ta toget, eller flyet bort. Er ikke alltid lett å være liten Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hehe nei. Dette kan bli vanskelig for meg, de to klubbene i mitt hjerte skal møtes. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Psh, ingen tvil der vel. Enga skal ydmykes på hjemmebane. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Utrolig herlig at Liverpool kommer til Norge! Håper de legger ut billetter snart.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Er ikke alltid lett å være liten You got that right Endret 6. juni 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kan noen skrike ut alt de kan, gjerne her på forumet når de vet når billettene legges ut for salg? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Pirja: MER INFO OM BILLETTSALG KOMMER PÅ FØRSTKOMMENDE MANDAG. (Liverpool.no) Edit: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=15...mp;parentzone=0 Endret 6. juni 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nå fikk jeg litt hjertestopp, da jeg så datoen.. Visste at jeg skulle til Sardinia i starten av august.. Men heldigvis 9.august! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Se filmen hos Youtube"> Se filmen hos Youtube" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Se filmen hos Youtube">Se filmen hos Youtube Så pent Endret 6. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Den kampen SKAL jeg på. Hvis ikke kommer jeg til å klikke mentalt og må legges inn. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) snip The URL contained a malformed video ID. Er det bare jeg som får den feilmeldingen? Endret 6. juni 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) http://youtube.com/watch?v=Sae64Y1d8rs Trodde jeg klarte det,men er ikke nerd nok Endret 6. juni 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
mintman Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Trodde jeg klarte det,men er ikke nerd nok Det er lov Du er ikke aleine Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Takk takk Linken ligger nu der nå da. Var meget bra. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hehe nei. Dette kan bli vanskelig for meg, de to klubbene i mitt hjerte skal møtes. Er også engasupporter, men når de møter Liverpool, er det kun ett lag som gjelder! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gleder meg som en unge til å se Liverpool gruse Enga! Herregud så glad jeg ble når jeg leste nyheten! : ) Kommer til å bestille så snart de legges ut! : ) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg drar til Spania på denne tiden. =/ Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kjipt.. Flakser meg unna, med 1 dag jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå