slettet_konto Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Kewell var vist kaptein for Australia igår mot Irak.Og nettet kampens eneste mål- Kanskje han finner formen? Er det håp for å beholde han? kunne vært flaks Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Han fikk jo tilbud om kontrakt med lavere lønn som han takket nei til. Ser ikke poenget i å ha en spiller som har hevet bøttevis med lønn i flere år uten å spille. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Synd at Kewell drar, men er jo ikke noe vits å ha en så stor lønnsutgift uten å få noe tilbake for det. Han kommer jo til å bli skadet igjen og ute hele neste sesong også, er vel ikke noe tvil om det. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...;CID=33&vd= Hva synes dere om denne sammenligningen?. Virker som Riise er langt bedre i duelspillet bakover, roter sjeldnere bort ballen i driblinger, har flere klareringer og at han itillegg er mye mer fremover og får mange flere målgivende pasninger. Må si jeg er skeptisk til Dossena, særlig etter at han ikke en gang kom med i EM-troppen til Italia. Endret 3. juni 2008 av mnorm Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) <a href="http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...;CID=33&vd=" target="_blank">http://dagbladet.jumpmediagroup.no/default...;CID=33&vd=</a> Hva synes dere om denne sammenligningen?. Virker som Riise er langt bedre i duelspillet bakover, roter sjeldnere bort ballen i driblinger, har flere klareringer og at han itillegg er mye mer fremover og får mange flere målgivende pasninger. Må si jeg er skeptisk til Dossena, særlig etter at han ikke en gang kom med i EM-troppen til Italia. husk at det er Italia , STOR fotball nasjon med mange gode spillere, mer skeptisk til Degen (nye Voronin). Dessuten er Aurelio sikkert første valg om han er skadefri å i form . Synd at Kewell drar, men er jo ikke noe vits å ha en så stor lønnsutgift uten å få noe tilbake for det. Han kommer jo til å bli skadet igjen og ute hele neste sesong også, er vel ikke noe tvil om det. ikke så veldig synd , største utgiften vi har hatt på Anfield med tanke på kjøpekraft Endret 3. juni 2008 av ogger Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 å få Ribery hadde vært drømmen, han er en vannvittig god ving Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 å få Ribery hadde vært drømmen, han er en vannvittig god ving Kan bli realitet det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jaja, da var drakt med Skrtel på ryggen bestilt. Hvor lang tid tok sendingen Hewitt? Btw forventer at du står på borteseksjonen på viking stadion 10 Juli? Endret 3. juni 2008 av guttorm Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 å få Ribery hadde vært drømmen, han er en vannvittig god ving Kan bli realitet det. Tviler jeg veldig sterkt på, men hadde ikke gjort noe.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Alonso ut, Barry inn. Vel, Alonso er så godt som klar for Juventus, mens Barry har kommet med indikasjoner om at han har lyst til å spille i CL neste år (LFC). Såe. Jeg vil høre flere transferrykter!! United feks har vært DYPT linket til Villa, Huntelaar og Santa Cruz. Jeg forlanger rykter om Silva, Villa, Quaresma og Huntelaar! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Vel her er ribery-ryktene: http://www.goal.com/EN/Articolo.aspx?ContenutoId=717666 Hadde ikke vært meg imot - men £20mill for Ribery? Ett eller annet sier meg at Bayern Munchen syns det er litt vel lavt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Håper vi får de spillerne vi vil ha. Ny Heinze-episode trengs ikke Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg ser ikke helt hvor vi skal få pengene til Ribery fra. Bayern betalte vel 17 mil. £ for ham for 1 år siden. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg ser ikke helt hvor vi skal få pengene til Ribery fra. Bayern betalte vel 17 mil. £ for ham for 1 år siden. Du har sett ryktene om at Rafa visstnok skal ha £70m å handle for. Ikke det at jeg tror akkurat dette er troverdige rykter, men men. Om Hicks & co elsker Liverpool, så vet dem av erfaring (Torres) at det må mye penger til suksess. Quaresma: It is time to go Drit i Inter, gå til Liverpool! Endret 3. juni 2008 av CCola Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jaja, da var drakt med Skrtel på ryggen bestilt. Hvor lang tid tok sendingen Hewitt? Btw forventer at du står på borteseksjonen på viking stadion 10 Juli? Sendingen tok litt over en uke. Jeg skal hvert fall på kampen. Hvor jeg skal stå vet jeg ikke, avhenger litt av de jeg går med også, men har ikke noe imot å stå sammen med Liverbirds jeg. Kanskje vi treffes. Edit: Fikk ny t-skjorte i dag. Endret 3. juni 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 hva gjør du etter neste sesong? Tegner på siste stjerna med tusj? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Nice one, men ville hatt rød tror jeg. Ribery hatt vert noe, men det blir nok dyrt ja. Foresten noen som har formening om årets Liverpool mål? Syns Torres sin scoring mot Inter var råå, vending, bang, mål! Når en ser over scoringene til Torres på youtube, slår det meg hvor enkelt han gjør det, drar seg fri med et lite spark på ballen, for så å skyte kontant i kassa. Svært skjelden han skrur ballen osv, men til tross for det nettet han utrolig mye. Gleder meg så sinnsvakt til liga start, men kansje enda mer til CL. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Foresten noen som har formening om årets Liverpool mål? For meg står det mellom 3 stk: 1. Gerrard vs Aston Villa. Muligens tidenes flotteste frispark. 2. Torres vs Arsenal. Da han vender og skyter ballen -alt- for hardt i mål. 3. Torres vs Marseille. Sinnsykt enkeltraid. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Nice one, men ville hatt rød tror jeg. Finnes i rød også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå