langkaas Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Når jeg kjøper meg en Liverpool drakt så fortrekker jeg at det er helt lik som de bruker Vil ikke ha noen "fake" drakt liksom Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 ja er enig i det , bedre med stofftrykket. Hvor mye er frakten fra den sia til Norge a? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) Vel, helt likt er det ikke. De ekte trykkene er litt større, og de ekte draktene er også litt annerledes. Bedre kvalitet, litt større og mer solid Liverpool-emblem og Carlsberg-logo, og Liverbirden i nakken av drakten er faktisk mindre og bare trykt på, isteden for sydd inn slik den er på publikumsdraktene, grunnet PL-regler. Men dette er jo offisiell replicadrakt, altså så ekte som man kan kjøpe, så slike detaljer blir jo bare småpirk selvfølgelig. Hvor mye er frakten fra den sia til Norge a? £10. For drakten med trykk, PL-merker og frakt blir det £68, altså ca. 670,- kroner. Endret 31. mai 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 OK takker for svar . Skal bestille løpet av helga Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Betalte ingen toll, men jeg mistenker at den ettersendes som regning siden pakken ble levert av DHL og ikke posten. Den kommer seinere. Levde i håpet på at den aldri kom en gang jeg kjøpte en drakt derfra jeg også, men den kom til slutt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Veldig trist at Babel ikke får med seg EM. Kunne tenkt meg å sett han med flagget på brystet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Nå går det rykter om Ribery også. Hadde absolutt ikke gjort meg noen som helst ting i det hele tatt, men tror det forblir en drøm og at det er lite hold i disse ryktene som de fleste andre. Men, hadde ikke gjort noe! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Hva? Babel er ikke med i Nederland-troppen? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Jo, det er han. Men fikk en ankelskade idag. Sies at et leddbånd skal være strukket/revet av Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Faen, det der er virkelig synd. Jeg har sansen for Babel jeg, gledet meg til å se han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Du kan fremdeles se Kuyt Sannsynligvis fra benken, Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Hehe, jeg liker ikke Kuyt så veldig mye nei, dessverre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Ellers har du jo Torres Han skal jeg følge med,han og Ronaldo har muligheten til å bli EM`s høydepunkter. dessverre er Spania ikke like undeholdene som sitt naboland. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Nei, de er ikke det. Men Torres og Villa blir jo tasty å se på, jeg skal faen følge med på CR en del og blir enda mer deilig hvis Nani er på en kant og Ronaldo på topp gjennom midten og Quaresma på andre kanten. Fy faen, det kan bli underholdning x1000. Oi, er bare 6 dager igjen til EM! Deilig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 6 dager til Em? Oh happy days Sommer,øl og fotball. What more can a man want? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Happy days indeed. Vel har ikke sommerferie ennå, har litt prøve og litt fremføring men EM er viktigere Er det sånn at det er flere Pool spillere som er med i EM enn Utd spillere siden England ikke er med? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Happy days indeed. Vel har ikke sommerferie ennå, har litt prøve og litt fremføring men EM er viktigere Er det sånn at det er flere Pool spillere som er med i EM enn Utd spillere siden England ikke er med? Liverpool har vel 6 spillere med. Torres, Xabi, Reina og Arbeloa for Spania, Kuyt for Nederland (Babel er jo ute nå) og Degen for Sveits. Liverpool er faktisk det laget sammen med Valencia som har flest spanjoler med. Litt morsomt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Sitter å ser på Goalissimo på TV2 sport nå. Der de følger Porto sine kamper i år. Og Herregud jeg har lyst på Quaresma. Han er jo helt syk offensiv. God til å utfordre. God farg, Gode innlegg. Crosser med både innside og utside av foten. + han kan gjøre alt alene og score. Fytti for en ving. dessverre er han vell ikke så bra bakover. Men jeg vil ha han! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Kewell var vist kaptein for Australia igår mot Irak. Og nettet kampens eneste mål- Kanskje han finner formen? Er det håp for å beholde han? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Sitter å ser på Goalissimo på TV2 sport nå. Der de følger Porto sine kamper i år. Og Herregud jeg har lyst på Quaresma. Han er jo helt syk offensiv. God til å utfordre. God farg, Gode innlegg. Crosser med både innside og utside av foten. + han kan gjøre alt alene og score. Fytti for en ving. dessverre er han vell ikke så bra bakover. Men jeg vil ha han! Høyre eller venstre kant? Hvis det er høyre, har vi jo gode defensive backer i Finnan og Carragher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå