Hewitt Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tviler sterkt på at vi ender opp med Villa, mest på grunn av det økonomiske, men for all del, hadde langt ifra vært meg imot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 David Villa er nok drøm,og ikke realitet. Barry derimot.. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ja det har faktisk jeg også lurt litt på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ligner på Mauricio Pellegrino. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Ah, Pellergrino, for et bra kjøp det var (Fikk han ibytte med Owen,men likevell) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Villa ville vært sykt. Det samme hadde Silva vært. Får vi vi Villa går vi tilbake til 4-4-2 og kan vel spille med Masche og Gerrard sentralt. ----------------Reina----------------- Degen - Carra - Agger - Dossena Bentley - Gerrard - Masche - Babel/Pennant ---------- - Villa - Torres - --------- Det laget hadde eiiiiiid Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Nå var ikke Pellegrino ment som noe knallkjøp heller da. Free transfer på seksmånederskontrakt ... Oser ikke akkurat storkjøp. Men det er ikke Pellegrino på bildet, det er Josemi. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Eller: ------------Reina-------------- Degen - Carra - Agger - Dossena ---Gerrard - Masche - Barry---- --- Villa - Torres - Babel ---- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Eller: ------------Reina-------------- Degen - Carra - Agger - Dossena ---Gerrard - Masche - Barry---- --- Villa - Torres - Babel ---- ....... Eller: -------------Reina-------------- Degen - Carra - Agger - Dossena ---------Gerrard - Masche----- -----Bentley - Villa - Babel------ ------------Torres-------------- Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Den var litt vel offensiv? Er du forresten Jefecito på KopForum også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Eller: -------------Reina-------------- Degen - Skrtel- Agger - Dossena ---------Gerrard - Masche----- -------Silva- Villa - Babel------ ------------Torres-------------- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Den var litt vel offensiv? Er du forresten Jefecito på KopForum også? Niks. Heter Maggen på kopforum (er der sjelden) og Maggen på TIA.no Liker 4-4-2 jeg lista opp best, og 4-3-3 som du skrev var også fet, bare da ville jeg at Silva istedenfor Villa. Tror Villa hadde passet best i en 4-4-2. Cine: Du vet like godt som meg at det skal jæævlig mye til for at det blir en realitet. (Lov og drømme of course) Endret 29. mai 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Optimismen råder Tviler på vi får både Silva Villa og Dossena, men vet jo aldri! Der blir en spennende transfersommer, og vi blir sikkert linket til alt som kan krype og gå av spillere. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Leste at Timesonline regna med at Liverpool pr dags dato med Hicks og gjengen i full sving, mest sannsynlig må selge spelarar for å få midlar til kjøp. Kor mykje er det realistisk at Benitez kan komme til å bruke i sommar? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Helt umulig å si. Det virker ikke som vi har spesielt mye å handle for, men samtidig kommer det jo rapporter om at vi har lagt inn bud på Barry, Dossena, Ramsey og Riera bare på de siste dagene, så man kan jo begynne å lure ... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Tror og håper Hicks og Gillett spytter inn noe i klubben, de har jo lagt lista høyt ved fjorårets kjøp av El Nino. Jeg føler meg temmelig sikker på at vi får minst ett storkjøp denne sommeren, men man vet aldri med Tom Hicks. Vi må nok bare vente og se, og håpe å få solgt unna en del av de spillerne vi kan unnvære (Riise, Finnan, Pennant, Xabi, Voronin m.m.) så kan vi gå en lys fremtid i møte. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 I forhold til rykter så er det jo sommar, sillyseason, og heile pakka. Så mykje av rykta må takast som nettopp rykter. Men det er jo ei spennande tid. Litt interessant artikkel frå Timesonline ang rykter og overgangar i sommar. Det blir sjølvsagt endel synsing der, men den virkar litt meir reflektert enn mange av dei andre ryktespredarane som er ute å går i disse dagar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Det er jo bekreftet at Rafa har kastet inn bud både her og der. Og flere av dem er høye. Så det virker som om vi har cash, ja. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Chelsea Budget Unlimited. Lo litt da jeg leste det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå