Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Crouch til Newcastle? Det må da være en bløff?

7844182[/snapback]

Håper da inderlig ikke det.

7844272[/snapback]

Smart. Vi har Bellamy, Kuyt og en gammel Fowler. Crouch har vært like god som de andre spissene til nå i år.. Idiotisk å selge før man har en erstatning. Står ikke noe om dette på noen LFC-sider da, men skjønner ikke hvorfor BBC skulle ljuge på det.. :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på at Crouch blir solgt, men jeg håper det. Så kan vi hente inn Villa eller noe.

7844398[/snapback]

Hvilke ambisjoner har du om din egen klubb? Hva får David Villa, i mine øyne verdens beste spiss, til å gå til Liverpool? Dette er ikke noe som helst ond kritikk på Liverpool, bare så det er sagt!

Lenke til kommentar
Tviler på at Crouch blir solgt, men jeg håper det. Så kan vi hente inn Villa eller noe.

7844398[/snapback]

Hvilke ambisjoner har du om din egen klubb? Hva får David Villa, i mine øyne verdens beste spiss, til å gå til Liverpool? Dette er ikke noe som helst ond kritikk på Liverpool, bare så det er sagt!

7844453[/snapback]

Hvorfor er du i denne tråden igjen? :shrug:

Selv er jeg meget lysten på et kjent navn i Liverpool i spissrekken. Virkelig noe vi kunne trengt. Kunne nøyd med Henry... :)

Lenke til kommentar

7844398[/snapback]

7844453[/snapback]

Selv er jeg meget lysten på et kjent navn i Liverpool i spissrekken. Virkelig noe vi kunne trengt. Kunne nøyd med Henry... :)

7844959[/snapback]

Har jeg ikke lov til å diskutere fordi jeg ikke holder med Liverpool? For en holdning? Bare stilte et spm jeg. David Villa er en i en av verdens beste klubber for tiden, tror neppe han beveger seg videre.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Hehe, tror ikke det er verdens beste sjakktrekk å komme med et slikt "spørsmål" i en Liverpool-tråd. Men for å svare spørsmålet ditt med et nytt spørsmål - hvorfor skulle ikke "verdens beste spiss" gå til verdens beste fotballiga og verdens beste fotballigas mestvinnende lag? :p

Men jeg er enig i at vi heller burde gått for noen billigere løsninger enn Villa om vi først skulle kjøpt inn noen offensive forsterkninger. Toppspiss, ja, men om det virkelig er verdt prisen man måtte betalt kan diskuteres.

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om et eventuelt salg av Crouch, men jeg tviler uansett på at det blir noe av det. Nå er vel for øvrig transfervinduet stengt? Crouch er svært god å ha i stallen og han har jo bevist at han i aller høyeste grad duger, men samtidig hadde den prisen vært svært fristende ...

Lenke til kommentar

7844398[/snapback]

7844453[/snapback]

7844959[/snapback]

Har jeg ikke lov til å diskutere fordi jeg ikke holder med Liverpool? For en holdning? Bare stilte et spm jeg. David Villa er en i en av verdens beste klubber for tiden, tror neppe han beveger seg videre.

7844964[/snapback]

1. For det første var ikke det der et nøytralt spørsmål, som jeg hadde tatt imot uten videre kritikk.

2. Du har ikke bare stilt et spørsmål heller. Har da sett deg flere ganger i denne tråden der du kommer med nedverdigende kommentarer om det desidert feteste laget i PL.

Om du skal være litt krass i spørsmålene kan du f.eks. ta det i Puben, men absolutt ikke her. ;)

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre hvor dere skal få 1.3 milliarder fra for å kjøpe Villa?

Dere fikk jo heller ikke den nye rike onkelen dere ønsket dere så fælt.

7848775[/snapback]

Oppkjøpskampen er enda ikke ferdig, gutt! :) Stor sannsynlighet for at vi får en onkel, som kanskje har litt penger! Bare det at jeg er SKEPTISK til Gilette!

Lenke til kommentar
unitedfans er så negative:)

7848818[/snapback]

Nei, vi er realistiske.

Oppkjøpskampen er enda ikke ferdig, gutt! :) Stor sannsynlighet for at vi får en onkel, som kanskje har litt penger! Bare det at jeg er SKEPTISK til Gilette!

7849014[/snapback]

Gilette?

Vil du kjøpe oss? Det hadde vært hyggelig det!

7850945[/snapback]

Ikke en gang for 50 øre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...