ErlendRU Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Crouch til Newcastle? Det må da være en bløff? 7844182[/snapback] Håper da inderlig ikke det. 7844272[/snapback] Smart. Vi har Bellamy, Kuyt og en gammel Fowler. Crouch har vært like god som de andre spissene til nå i år.. Idiotisk å selge før man har en erstatning. Står ikke noe om dette på noen LFC-sider da, men skjønner ikke hvorfor BBC skulle ljuge på det.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 http://newsbbccouk.robert-mccreary.com/spo...tle/6216509.htm Tidenes overpris om det stemmer. Må da være kødd? 7842401[/snapback] Tidenes overpriser må jo chelski stå for. De betalte faktisk 16 mill for Mikel, 21 for SVP, og shevo trenger eg ikke å nevne engang.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tviler på at Crouch blir solgt, men jeg håper det. Så kan vi hente inn Villa eller noe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tviler på at Crouch blir solgt, men jeg håper det. Så kan vi hente inn Villa eller noe. 7844398[/snapback] Hvilke ambisjoner har du om din egen klubb? Hva får David Villa, i mine øyne verdens beste spiss, til å gå til Liverpool? Dette er ikke noe som helst ond kritikk på Liverpool, bare så det er sagt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Synes verdens beste spiss til verdens beste klubb høres fornuftig ut jeg. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Er det noen som er overpriset så er det hvertfall David Villa. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Hehe. Hadde heller hentet Defoe og Shaun Wright-Phillips (samt hatt en del ekstra penger) for den prisen de må gi for Villa Endret 31. januar 2007 av GBD Lenke til kommentar
Swome Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Synes absolutt at vi fortjener en spiss i verdenseliten. Har ikke hatt en superspiss på noen år. Vi har jo Kuyt, men han er ikke helt i verdenstoppen (enda). Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Tviler på at Crouch blir solgt, men jeg håper det. Så kan vi hente inn Villa eller noe. 7844398[/snapback] Hvilke ambisjoner har du om din egen klubb? Hva får David Villa, i mine øyne verdens beste spiss, til å gå til Liverpool? Dette er ikke noe som helst ond kritikk på Liverpool, bare så det er sagt! 7844453[/snapback] Hvorfor er du i denne tråden igjen? Selv er jeg meget lysten på et kjent navn i Liverpool i spissrekken. Virkelig noe vi kunne trengt. Kunne nøyd med Henry... Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Tviler på at Crouch blir solgt, men jeg håper det. Så kan vi hente inn Villa eller noe. 7844398[/snapback] Hvilke ambisjoner har du om din egen klubb? Hva får David Villa, i mine øyne verdens beste spiss, til å gå til Liverpool? Dette er ikke noe som helst ond kritikk på Liverpool, bare så det er sagt! 7844453[/snapback] Hvorfor er du i denne tråden igjen? Selv er jeg meget lysten på et kjent navn i Liverpool i spissrekken. Virkelig noe vi kunne trengt. Kunne nøyd med Henry... 7844959[/snapback] Har jeg ikke lov til å diskutere fordi jeg ikke holder med Liverpool? For en holdning? Bare stilte et spm jeg. David Villa er en i en av verdens beste klubber for tiden, tror neppe han beveger seg videre. Endret 31. januar 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Hehe, tror ikke det er verdens beste sjakktrekk å komme med et slikt "spørsmål" i en Liverpool-tråd. Men for å svare spørsmålet ditt med et nytt spørsmål - hvorfor skulle ikke "verdens beste spiss" gå til verdens beste fotballiga og verdens beste fotballigas mestvinnende lag? Men jeg er enig i at vi heller burde gått for noen billigere løsninger enn Villa om vi først skulle kjøpt inn noen offensive forsterkninger. Toppspiss, ja, men om det virkelig er verdt prisen man måtte betalt kan diskuteres. Jeg vet ikke helt hva jeg synes om et eventuelt salg av Crouch, men jeg tviler uansett på at det blir noe av det. Nå er vel for øvrig transfervinduet stengt? Crouch er svært god å ha i stallen og han har jo bevist at han i aller høyeste grad duger, men samtidig hadde den prisen vært svært fristende ... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 17 mill for Crouch? For noen måneder siden ville jeg ha solgt han for en pose peanøtter og ei flaske vann. Det skal jo sies at han har vært helt grei denne sesongen, resultatmessig. Dog ville det ha vært tåpelig å selge uten å ha en erstatter klar. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Tviler på at Crouch blir solgt, men jeg håper det. Så kan vi hente inn Villa eller noe. 7844398[/snapback] Hvilke ambisjoner har du om din egen klubb? Hva får David Villa, i mine øyne verdens beste spiss, til å gå til Liverpool? Dette er ikke noe som helst ond kritikk på Liverpool, bare så det er sagt! 7844453[/snapback] Hvorfor er du i denne tråden igjen? Selv er jeg meget lysten på et kjent navn i Liverpool i spissrekken. Virkelig noe vi kunne trengt. Kunne nøyd med Henry... 7844959[/snapback] Har jeg ikke lov til å diskutere fordi jeg ikke holder med Liverpool? For en holdning? Bare stilte et spm jeg. David Villa er en i en av verdens beste klubber for tiden, tror neppe han beveger seg videre. 7844964[/snapback] 1. For det første var ikke det der et nøytralt spørsmål, som jeg hadde tatt imot uten videre kritikk. 2. Du har ikke bare stilt et spørsmål heller. Har da sett deg flere ganger i denne tråden der du kommer med nedverdigende kommentarer om det desidert feteste laget i PL. Om du skal være litt krass i spørsmålene kan du f.eks. ta det i Puben, men absolutt ikke her. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ser fortsatt ikke noe til at Crouch skal til Castle på noen av Liverpool sine sider.. Regner med at det hadde kommet opp nå.. Skjønner ikke hvordan BBC kan skrive noe sånt bs.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Synes verdens beste spiss til verdens beste klubb høres fornuftig ut jeg. 7844475[/snapback] ja den der støtter jeg Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan jeg spørre hvor dere skal få 1.3 milliarder fra for å kjøpe Villa? Dere fikk jo heller ikke den nye rike onkelen dere ønsket dere så fælt. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 unitedfans er så negative:) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan jeg spørre hvor dere skal få 1.3 milliarder fra for å kjøpe Villa? Dere fikk jo heller ikke den nye rike onkelen dere ønsket dere så fælt. 7848775[/snapback] Oppkjøpskampen er enda ikke ferdig, gutt! Stor sannsynlighet for at vi får en onkel, som kanskje har litt penger! Bare det at jeg er SKEPTISK til Gilette! Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Kan jeg spørre hvor dere skal få 1.3 milliarder fra for å kjøpe Villa? Dere fikk jo heller ikke den nye rike onkelen dere ønsket dere så fælt. 7848775[/snapback] Vil du kjøpe oss? Det hadde vært hyggelig det! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 unitedfans er så negative:) 7848818[/snapback] Nei, vi er realistiske. Oppkjøpskampen er enda ikke ferdig, gutt! Stor sannsynlighet for at vi får en onkel, som kanskje har litt penger! Bare det at jeg er SKEPTISK til Gilette! 7849014[/snapback] Gilette? Vil du kjøpe oss? Det hadde vært hyggelig det! 7850945[/snapback] Ikke en gang for 50 øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå