Suburbian Hero Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg fikk nærmest hjerteatakk etter de ryktene. *puste ut* Det er ikke Torres jeg er for at han skal være ilojal, det er Hicks jeg er redd for. Den slangen er vel villig til å ofre klubben for sitt eget beste Bra at Torres avfeier spekulasjonene da Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Gratulerer med dagen gutta! Herlig innlegg Hewitt, utrolig at noen tar seg tid til å mekke et sånt innlegg Hundrings på at det tok han 5 minutter Neida, morsomt å lese Hewitt, var en fantastisk dag for 3 år og 1 dag siden. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg trudde alldri at Torres var kommet til å bli solgt Men jeg blei litt nervøs når jeg leste det Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hehe, hadde tatt seg ut om Fernando Torres, som iflg dere har vært "blodsupporter" av Liverpool hele livet skulle forlate dere etter én sesong, gitt... Må ha litt mer tro på gutten og klubben da folkens Ønsker en god sommerferie til alle Liverpool-supportere, tilogmed Wh1te og Hewitt, glad i dere alle sammen Hva i helsike? Har du sniffa noe eller Er bare i veldig godt humør om dagen, forståelig nok, med den sesongen klubben min har hatt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Er bare i veldig godt humør om dagen, forståelig nok, med den sesongen klubben min har hatt Hva? Har Man Utd hatt en god sesong? Jeg må ha sovnet. Hva har de vunnet? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hehe, hadde tatt seg ut om Fernando Torres, som iflg dere har vært "blodsupporter" av Liverpool hele livet skulle forlate dere etter én sesong, gitt... Må ha litt mer tro på gutten og klubben da folkens Ønsker en god sommerferie til alle Liverpool-supportere, tilogmed Wh1te og Hewitt, glad i dere alle sammen Hva i helsike? Har du sniffa noe eller Er bare i veldig godt humør om dagen, forståelig nok, med den sesongen klubben min har hatt Glad i deg å Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Syntes Nightkeeper har tilta litt vel over streken her. Greit å være i godt humør, men å ønske Liverpool supportere en god sommer? HVA FAEN LIKSOM. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Syntes Nightkeeper har tilta litt vel over streken her. Greit å være i godt humør, men å ønske Liverpool supportere en god sommer? HVA FAEN LIKSOM. Hehe, nå virket det ikke som han var helt ved sine fulle fem heller Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Nei, det er nok alkohol eller enda sterker rusmidler inne i bildet her. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Går faktisk ann å være hyggelig en gang i blant The Game veitu Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 The Game, sesongen er over. Det er også fightingen. Så nå kan vi være snille i 3(4?) måneder før alvoret begynner igjen! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 5 innlegg forsvant fra tråden, la oss holde det på et rolig og hyggelig nivå . Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Edit: Alastor, det var jo ikke seriøst ment da. Regner med at alle skjønnte det... Endret 26. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Jeg tok det hele som en liten tulleting, men det finnes vel noen som kan oppfatte det som støtende og provoserende kanskje. Men siden mitt innlegg ble sletta, så vil jeg få si igjen at nå kan alle være venner, ihvertfall i 3/4 måneder når det ikke spilles PL, så kan vi heller begynne å bitche senere Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Innleggene legges inn igjen da en trøtt moderator misforsto . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Alastor`=eid Snart får vi Le Tallec igjen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Hehe, la heller UEFA/FA/hva enn nå for en liga dommeren rydde opp. Han må jo gjøre noe som en dommer, ikke bare være tilstede under de store oppgjørene Men det hele var vel litt OT, så det trengs ikke å komme tilbake. God natt alle supportere og medsupportere samt moderatorer. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hater pool nok fra før av men hvis dette er sant så HATER jeg faktisk en av de få spillere som jeg hadde litt respekt for der: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...eal-Madrid.html Håper at det er bullshit men tror ikke media kan bare lage sånt intervju så ja; minus på Torres. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 Hater pool nok fra før av men hvis dette er sant så HATER jeg faktisk en av de få spillere som jeg hadde litt respekt for der: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...eal-Madrid.html Håper at det er bullshit men tror ikke media kan bare lage sånt intervju så ja; minus på Torres. Huh? Han sier jo faktisk indirekte at Ronaldo er jævlig god siden han synes Real skal punge ut hva som helst for han da. Han sier jo at uansett prisen er det en bra deal for Real om de får tak i Ronaldo, noe de neppe får. Ser ikke helt hva du hisser deg opp for. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) Jeg tror du skjønner hva jeg snakker om? Det er så unødvendig å kommentere den saken når han vet det er en ganske "hot topic" nå i fotballverden også er han jo fra Madrid og vil vel vinne PL (det er jo greit) og vil bare spice det opp enda mer sånn at United svetter osv. Skjønner kanskje at du ikke ser på det akkurat samme måten som meg, men tror du kan skjønne at det er mer unødvendig enn farlig av han. Endret 27. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå