Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, hadde tatt seg ut om Fernando Torres, som iflg dere har vært "blodsupporter" av Liverpool hele livet skulle forlate dere etter én sesong, gitt... :)

Må ha litt mer tro på gutten og klubben da folkens :)

Ønsker en god sommerferie til alle Liverpool-supportere, tilogmed Wh1te og Hewitt, glad i dere alle sammen :)

Hva i helsike?

Har du sniffa noe eller :D

Er bare i veldig godt humør om dagen, forståelig nok, med den sesongen klubben min har hatt :)

Lenke til kommentar
Hehe, hadde tatt seg ut om Fernando Torres, som iflg dere har vært "blodsupporter" av Liverpool hele livet skulle forlate dere etter én sesong, gitt... :)

Må ha litt mer tro på gutten og klubben da folkens :)

Ønsker en god sommerferie til alle Liverpool-supportere, tilogmed Wh1te og Hewitt, glad i dere alle sammen :)

Hva i helsike?

Har du sniffa noe eller :D

Er bare i veldig godt humør om dagen, forståelig nok, med den sesongen klubben min har hatt :)

Glad i deg å :p

Lenke til kommentar

Jeg tok det hele som en liten tulleting, men det finnes vel noen som kan oppfatte det som støtende og provoserende kanskje.

Men siden mitt innlegg ble sletta, så vil jeg få si igjen at nå kan alle være venner, ihvertfall i 3/4 måneder når det ikke spilles PL, så kan vi heller begynne å bitche senere :)

Lenke til kommentar

Hehe, la heller UEFA/FA/hva enn nå for en liga dommeren rydde opp. Han må jo gjøre noe som en dommer, ikke bare være tilstede under de store oppgjørene :)

Men det hele var vel litt OT, så det trengs ikke å komme tilbake.

God natt alle supportere og medsupportere samt moderatorer.

Lenke til kommentar
Hater pool nok fra før av men hvis dette er sant så HATER jeg faktisk en av de få spillere som jeg hadde litt respekt for der:

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...eal-Madrid.html

Håper at det er bullshit men tror ikke media kan bare lage sånt intervju så ja; minus på Torres.

Huh? Han sier jo faktisk indirekte at Ronaldo er jævlig god siden han synes Real skal punge ut hva som helst for han da. Han sier jo at uansett prisen er det en bra deal for Real om de får tak i Ronaldo, noe de neppe får. Ser ikke helt hva du hisser deg opp for.

Lenke til kommentar

Jeg tror du skjønner hva jeg snakker om? Det er så unødvendig å kommentere den saken når han vet det er en ganske "hot topic" nå i fotballverden også er han jo fra Madrid og vil vel vinne PL (det er jo greit) og vil bare spice det opp enda mer sånn at United svetter osv. Skjønner kanskje at du ikke ser på det akkurat samme måten som meg, men tror du kan skjønne at det er mer unødvendig enn farlig av han.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...