ErlendRU Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hadde vært morsomt å prøve Kuyt på backen synes jeg. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet om draktene fra Kitbag er ordentlige? Altså skikkelige drakter? Og noen som har bestilt derifra før? EDIT: Sykt billig iallfall! £51 for en drakt med Babel merker! Blir fort dyrt med porto, toll og mva ... Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet om draktene fra Kitbag er ordentlige? Altså skikkelige drakter? Og noen som har bestilt derifra før? EDIT: Sykt billig iallfall! £51 for en drakt med Babel merker! Blir fort dyrt med porto, toll og mva ... Okei det jeg tenkte var: Jeg har brukt play.com endel noen år nå, og da har jeg kontaktet dem og fått dem til å sette at pakken bare er 200kr. Derfor ingen toll, det har brukt å gått greit. Frakta var np, 70kr. Så det blir jo vesentlig billigere enn å kjøpe i Norge, og jeg der at frakttiden er på 7-10 dager, noe som er helt greit for min del. Hadde vært morsomt å prøve Kuyt på backen synes jeg. Enig hadde vært evig morsomt! Tror han egentlig kunne greid seg godt der, eneste han har jo, litt ironisk, ikke de offensive (fart, innlegg osv) ferdighetene som skal til for å bli en komplett back. Men men, han hadde sikkert greid seg bedre enn Aurelio, Arbeloa og Riise tilsammen! ^^ Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet om draktene fra Kitbag er ordentlige? Altså skikkelige drakter? Og noen som har bestilt derifra før? EDIT: Sykt billig iallfall! £51 for en drakt med Babel merker! Jeg har bestillt derfra flere ganger og er kjempefornøyd. Og draktene er 100% ekte ja. På Kitbag trekker de også fra engelsk moms (noe de skjeldent gjør andre steder) så det er til og med enda litt billigere enn det som står på siden, men så kommer norsk toll og moms i tillegg, så det blir ikke så superbillig alikevell Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Hadde vært morsomt å prøve Kuyt på backen synes jeg. Han er ikke så rask da, men kunne vært gøy å prøvd bare for å se da Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet om draktene fra Kitbag er ordentlige? Altså skikkelige drakter? Og noen som har bestilt derifra før? EDIT: Sykt billig iallfall! £51 for en drakt med Babel merker! Jeg har bestillt derfra flere ganger og er kjempefornøyd. Og draktene er 100% ekte ja. På Kitbag trekker de også fra engelsk moms (noe de skjeldent gjør andre steder) så det er til og med enda litt billigere enn det som står på siden, men så kommer norsk toll og moms i tillegg, så det blir ikke så superbillig alikevell Ahh.. Kommer det norsk MOMS også i tillegg? Ikke bare toll altså? Jeg tenkte: Drakten koster £51 for Babeltrøya. Så kommer det eventuell toll +25% = £64. Og i tillegg til frakt £7 = £70 = 700kr Dette blir jo 300-400kr billigere enn hvis du kjøper den i Norge da.. Om du slipper toll i tillegg, blir det jo bare kanppe 600kr. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Kitbag er ordentlige, ja. Har borteskjortsen og en treningsskjorte på vei derfra as we type. Regnestykket blir slik: £44 + 7 = £51 = 500,- 500 * 1,25 + 100 = ~725,- Du må betale 25% moms og et gebyr på ca. en hundrelapp. Men Kitbag trekker fra engelsk moms (VAT) når du sjekker ut og skal ha det sendt til Norge, så beløpet blir litt mindre enn hva som står på sidene deres. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Kitbag er ordentlige, ja. Har borteskjortsen og en treningsskjorte på vei derfra as we type. Regnestykket blir slik: £44 + 7 = £51 = 500,- 500 * 1,25 + 100 = ~725,- Du må betale 25% moms og et gebyr på ca. en hundrelapp. Men Kitbag trekker fra engelsk moms (VAT) når du sjekker ut og skal ha det sendt til Norge, så beløpet blir litt mindre enn hva som står på sidene deres. Har du prøvd å "lure" tollen med å sende mail og spør om det er mulig å få satt opp 200kr på pakken? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Først har du det drakten koster i nettbutikken. Som nitraM_8 sier, kan du vel fjerne den engelske mva-en. Så må du betale porto og toll (om du ikke sniker deg unna eller er heldig). Deretter tar du det beløpet du nå har fått og ganger 1,25 (mva). Altså: Produktpris - engelsk toll + Frakt + Mva = Mva-grunnlag ... om jeg har forstått det riktig ... ENDRET: Så ikke innlegget ditt, Hewitt (la dere merke til rimet? ) Endret 25. mai 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Har du prøvd å "lure" tollen med å sende mail og spør om det er mulig å få satt opp 200kr på pakken? Nei, har ikke det. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Forresten Hewitt takk for de gode stundene du fikk meg til å huske på Fikk grøsninger jeg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 25. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2008 Først har du det drakten koster i nettbutikken. Som nitraM_8 sier, kan du vel fjerne den engelske mva-en. Så må du betale porto og toll (om du ikke sniker deg unna eller er heldig). Deretter tar du det beløpet du nå har fått og ganger 1,25 (mva). Altså: Produktpris - engelsk toll + Frakt + Mva = Mva-grunnlag ... om jeg har forstått det riktig ... Joda, gjorde jo det. Joda, either way.. Det blir iallfall billigere en norske priser. Forresten Hewitt takk for de gode stundene du fikk meg til å huske på Fikk grøsninger jeg Grøsninger? Det heter vel frysninger? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Herlig. Angående Kuyt: Noen som leste intervjuet med Phil Neal eller hvem det var i forrige Kopite? "Kuyt krediteres fordi han jobber hardt, men da jeg spilte fotball jobbet alle hardt." bra sagt av Neal Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 For de med en forkjærlighet for Stokke & Davidsen : Se filmen hos Youtube Youtube har sletta videoen.. Er den lagt ut et annet sted? footytube eller lignende? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Får medlemmer av LFCSCSB fortsatt 10% rabatt på KopShop? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Den nye drakta koster jo bare 560 kr på kopshop da og + navn og nr så er det 800 kr så jeg synes ikke det er så galt uansett. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Nei er ikke galt uansett, blir jo bare 80 kr i rabatt Men vet ikke om jeg kjøper den, likte den gamle mye bedre. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 Først har du det drakten koster i nettbutikken. Som nitraM_8 sier, kan du vel fjerne den engelske mva-en. Så må du betale porto og toll (om du ikke sniker deg unna eller er heldig). Deretter tar du det beløpet du nå har fått og ganger 1,25 (mva). Altså: Produktpris - engelsk toll + Frakt + Mva = Mva-grunnlag ... om jeg har forstått det riktig ... Joda, gjorde jo det. Joda, either way.. Det blir iallfall billigere en norske priser. Forresten Hewitt takk for de gode stundene du fikk meg til å huske på Fikk grøsninger jeg Grøsninger? Det heter vel frysninger? Ja mente frysninger Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 å fy , noen som vet om di ryktene er sanne om Torres? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Du kunne jo kanskje sagt noe om hvilke rykter du mener, da ... Endret: Om du sikter til Chelsea+Torres, er det vel ganske uaktuelt. Endret 26. mai 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå