Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Agger er sørpetreig, så han har ikke en fordel foran Carra der. Men han er langt mer teknisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Agger kommer tilbake skadefri og får seg en god pre-season slik at han kommer opp på nivået han var på før skaden, så mener jeg at han er selvskreven i forsvaret og vår (faktisk definitivt) beste midtstopper. Nå er vi så heldig å ha tre knallgode og en veldig god (Hyypiä) midtstoppere, så vi har en fin konkurransesituasjon der. Å se Agger tilbake neste år er en av mine største forhåpninger.

Lenke til kommentar

Men når vi snakker om Degen.

Ja, ingen har hørt spessielt mye om han. Men, Var det noen av oss som hadde hørt om Skrtel?

Jeg hadde ikke hørt om han, hadde brukt å kjøpt han med middelmådige lag på fm en gang iblandt.

Degen kan vise seg å være et kurrant kjøp, Han har ikke spilt mye denne sesongen på grunn av skader, og er han ikke noe tess, blir han vell solgt for en slant penger, slik som voronin forhåpentligvis blir.

Lenke til kommentar
Så løftet det seg når vi fikk Skrtel. Så to knallgode stoppere der ;)

Skal ha Skrtel på min neste drakt^^

Han fortjener mer ros en han har fått i denne tråden syns jeg.

drev akkurat å så på hvem jeg skal ha på den nye drakta nå, vurderer Agger eller Skrtel.

Liker å ha de som ikke blir så rost opp i skyende på draktene jeg, har Kuyt på bortedrakta fra i år. Skikkelig teamplayer.

Lenke til kommentar

jeg tror det , han har ett stort tallent. Benitez har gjort ett knallkjøp der mener jeg. Mange lag som bruker mye penger på forsvarsspillere som er dårligere enn han.

Synes han spesiellt bra timing på taklingene sine. og frykter ingenting, ganske så engelsk spillerstil. ;)

Lenke til kommentar
Men når vi snakker om Degen.

Ja, ingen har hørt spessielt mye om han. Men, Var det noen av oss som hadde hørt om Skrtel?

Jeg hadde ikke hørt om han, hadde brukt å kjøpt han med middelmådige lag på fm en gang iblandt.

Degen kan vise seg å være et kurrant kjøp, Han har ikke spilt mye denne sesongen på grunn av skader, og er han ikke noe tess, blir han vell solgt for en slant penger, slik som voronin forhåpentligvis blir.

Neida, vi hadde ikke hørt om Skrtel, men han spilte fast i Zenit og på det slovenske landslaget. Zenit som btw vant UEFA -cupen iår. Vi betalte £5m for han, og han hadde nok fått ny kontrakt med Zenit, uten tvil. :)

Degen derimot fikk ikke ny kontrakt med en middemådig klubb i Tyskland, og han gikk på bosman dommen derfra. Det er litt forskjell, men det er lov å håpe!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...