Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anderson udugelig og klysete?!! HAHA, gratulerer med åretes latterligste innlegg (helt seriøst!)

CCola, du har tapt det helt i min bok, uten at jeg på noen måte tror at det betyr noe for deg. Du virker rett å slett bare bitter og grinete.

Anderson pissa på Gerrard btw ;)

Lenke til kommentar
De kampene jeg har sett med Anderson på banen har han vært helt udugelig. Hører andre folk sier han er "ok" og "god", men ikke noe ellers. Såklart gutten er jo bare 19år gammel da. Mne klysete ja, helt klart. Protesterer på hver eneste ting som går imot han, og kommer med wannabe Ronaldodådyrøyne.

Ronaldo er etter mitt skjønn altforr stort forbilde til unge spillere. Han er god, kjempegod, men stilen og hvordan han oppfører seg hører ikke hjemme i fotballen.

Fair enough, men då har du etter mi meining sett for få kampar med Anderson på bana. For i mange av kampane og spes når han kjem innpå, så har han vendt spelet i United sin favør med entusiasme, fantastiske løp og tidvis gode pasningar. Det siste er vel kanskje det han har slitt mest med, men eg trur vi vil sjå mykje meir av han alt neste sesong.. ;)

Lenke til kommentar
Anderson udugelig og klysete?!! HAHA, gratulerer med åretes latterligste innlegg (helt seriøst!)

CCola, du har tapt det helt i min bok, uten at jeg på noen måte tror at det betyr noe for deg. Du virker rett å slett bare bitter og grinete.

Anderson pissa på Gerrard btw ;)

Hihi, han er jo det? Han er stor som en okse, og griner som en liten pissunge. Pissa på Gerrard gjorde han nok ikke, ettersom Gerrard omtrent var den eneste som hadde anstendighet etter kampen.

For i mange av kampane og spes når han kjem innpå, så har han vendt spelet i United sin favør med entusiasme, fantastiske løp og tidvis gode pasningar. Det siste er vel kanskje det han har slitt mest med, men eg trur vi vil sjå mykje meir av han alt neste sesong.. ;)

Han er jo kjempegod å skyte også. Det glemte du. :)

Lenke til kommentar

Runder snart 400 innlegg nå The Game : D

Skjønner godt at dere vant, men som sagt tidligere i tråden:

We´ve won it five times, We´ve won it five tiiiiiiimes

In Istanbuuul

We won it five times

Vi kommer igjen :D Natta

Lenke til kommentar
Runder snart 400 innlegg nå The Game : D

haha, veit at dere digger meg bigtime. Veit at bl.a hewitt skulle ønske at jeg var her på heltid. Blir liksom ikke helt det samme å være i Anfield tråden når Game ikke er her.

Takk for sesongen btw.

Lenke til kommentar
Takk for sesongen folkens :)

Neste år vettu, neste år ;)

Vi vet jo det så klart. BTW, behøver ikke vente til neste år før moroa starter. Neste sesong starter allerede i august, og allerede fra starten av kommer vi til å feie all motstand til side, slik at ingen klarer å ta oss igjen! Bare vent! :new_woot:

Lenke til kommentar
Stor som en okse?!? 1.76 m og ikke spesielt svær utenom det heller. Griner gjør han heller ikke...

Oj, hihi.. Jaja, han ser nå svær ut iallfall :p Og han faller lett. Men, uansett, han blir nok verd de £17(?)m dere betalte for han. :)

Lenke til kommentar

Drogba, jeg har hylt mot han før i denne tråden etter Liverpool kamper, i går viste han bare hvilken premie stut han er. Han tok en Zidane for å si det mildt. Skal være glad kampen var gått så langt som den hadde.

Uansett, kampen var jevn spilt alt i alt, Manu hadde marginene på sin side. Å håpe at et av lagene vinner er jo litt som å velge mellom pest og kolera:D Hadde det vert opp til meg skulle det vert dømt uavjort:P Edit: + direkte nedrykk til the wankership for begge lag:)

Jaja, gleder meg noe vanvittig til høsten igjenn:)

Når det gjelder usympatiske spillere, så er vell Liverpool laget med mest sympatiske av topplagene i england.

Det går jo ikke en kamp Manu spiller mot Arsenal eller Dollera$ laget før det blir håndgemengd på banen. Hos oss er det bare Pennant og Mascherano som mister hode litt av og til.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
alt i alt så var det jo en bra straffe av ronaldo :tease:
Den straffen der er vel det man kan kalle "a defining moment" for Ronaldo - hjelpe meg for en premiegjøk. Det hadde vært så ufattelig prikken over i-en om han ødela hele greia der. Men dengang ei. For United-supporterne sin del håper jeg Ronaldo forsvinner til Real Madrid, så kan de ta opp et mer sunt forhold til den hårgele-infiserte gjøken. Med andre ord kan de begynne å hate han som resten av den engelsk-språklige verden :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...