Nutjob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 det er idag vennen. Du vet jo hva som hendte i dag? Eller må jeg gni det inn =) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Anderson udugelig og klysete?!! HAHA, gratulerer med åretes latterligste innlegg (helt seriøst!) CCola, du har tapt det helt i min bok, uten at jeg på noen måte tror at det betyr noe for deg. Du virker rett å slett bare bitter og grinete. Anderson pissa på Gerrard btw Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Anderson pissa på Gerrard btw Og han dreit på Fabregas, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 De kampene jeg har sett med Anderson på banen har han vært helt udugelig. Hører andre folk sier han er "ok" og "god", men ikke noe ellers. Såklart gutten er jo bare 19år gammel da. Mne klysete ja, helt klart. Protesterer på hver eneste ting som går imot han, og kommer med wannabe Ronaldodådyrøyne. Ronaldo er etter mitt skjønn altforr stort forbilde til unge spillere. Han er god, kjempegod, men stilen og hvordan han oppfører seg hører ikke hjemme i fotballen. Fair enough, men då har du etter mi meining sett for få kampar med Anderson på bana. For i mange av kampane og spes når han kjem innpå, så har han vendt spelet i United sin favør med entusiasme, fantastiske løp og tidvis gode pasningar. Det siste er vel kanskje det han har slitt mest med, men eg trur vi vil sjå mykje meir av han alt neste sesong.. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Anderson udugelig og klysete?!! HAHA, gratulerer med åretes latterligste innlegg (helt seriøst!) CCola, du har tapt det helt i min bok, uten at jeg på noen måte tror at det betyr noe for deg. Du virker rett å slett bare bitter og grinete. Anderson pissa på Gerrard btw Hihi, han er jo det? Han er stor som en okse, og griner som en liten pissunge. Pissa på Gerrard gjorde han nok ikke, ettersom Gerrard omtrent var den eneste som hadde anstendighet etter kampen. For i mange av kampane og spes når han kjem innpå, så har han vendt spelet i United sin favør med entusiasme, fantastiske løp og tidvis gode pasningar. Det siste er vel kanskje det han har slitt mest med, men eg trur vi vil sjå mykje meir av han alt neste sesong.. Han er jo kjempegod å skyte også. Det glemte du. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Stor som en okse?!? 1.76 m og ikke spesielt svær utenom det heller. Griner gjør han heller ikke... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Runder snart 400 innlegg nå The Game : D Skjønner godt at dere vant, men som sagt tidligere i tråden: We´ve won it five times, We´ve won it five tiiiiiiimes In Istanbuuul We won it five times Vi kommer igjen Natta Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Sing when you're winning. Ja, ingenting er bedre enn medgangssupportere. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Takk for sesongen Pool var bra å ha dere med helt til semiene i CL. PL - hmm kanskje neste sesong Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Runder snart 400 innlegg nå The Game : D haha, veit at dere digger meg bigtime. Veit at bl.a hewitt skulle ønske at jeg var her på heltid. Blir liksom ikke helt det samme å være i Anfield tråden når Game ikke er her. Takk for sesongen btw. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Takk for sesongen folkens Neste år vettu, neste år Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Neste år vettu, neste år haha, den der må svi At jeg ikke tenkte på den selv... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Takk for sesongen folkens Neste år vettu, neste år Vi vet jo det så klart. BTW, behøver ikke vente til neste år før moroa starter. Neste sesong starter allerede i august, og allerede fra starten av kommer vi til å feie all motstand til side, slik at ingen klarer å ta oss igjen! Bare vent! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Stor som en okse?!? 1.76 m og ikke spesielt svær utenom det heller. Griner gjør han heller ikke... Oj, hihi.. Jaja, han ser nå svær ut iallfall Og han faller lett. Men, uansett, han blir nok verd de £17(?)m dere betalte for han. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Det var en fin kamp i går:) Skulle selvfølgelig likt å se Liverpool i finalen da, men det røde kortet til Drogba føltest godt! Neste år er vi der igjen! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Drogba, jeg har hylt mot han før i denne tråden etter Liverpool kamper, i går viste han bare hvilken premie stut han er. Han tok en Zidane for å si det mildt. Skal være glad kampen var gått så langt som den hadde. Uansett, kampen var jevn spilt alt i alt, Manu hadde marginene på sin side. Å håpe at et av lagene vinner er jo litt som å velge mellom pest og kolera:D Hadde det vert opp til meg skulle det vert dømt uavjort:P Edit: + direkte nedrykk til the wankership for begge lag:) Jaja, gleder meg noe vanvittig til høsten igjenn:) Når det gjelder usympatiske spillere, så er vell Liverpool laget med mest sympatiske av topplagene i england. Det går jo ikke en kamp Manu spiller mot Arsenal eller Dollera$ laget før det blir håndgemengd på banen. Hos oss er det bare Pennant og Mascherano som mister hode litt av og til. Endret 22. mai 2008 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg synes flere av Man Utd spillerene taklet det situasjonen som oppstå i ekstraomgangene veldig bra, de fleste prøvde å skille spillerene. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 alt i alt så var det jo en bra straffe av ronaldo Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 tok meg selv i å juble noe hemningsløst når Ronaldo bommet. Hater fyren så jævlig. Syns det var en bra kamp jeg, og jeg må innrømme at jeg håpet litt på at Chel$ki skulle vinne. Petr Cech er jo helt syk. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 alt i alt så var det jo en bra straffe av ronaldo Den straffen der er vel det man kan kalle "a defining moment" for Ronaldo - hjelpe meg for en premiegjøk. Det hadde vært så ufattelig prikken over i-en om han ødela hele greia der. Men dengang ei. For United-supporterne sin del håper jeg Ronaldo forsvinner til Real Madrid, så kan de ta opp et mer sunt forhold til den hårgele-infiserte gjøken. Med andre ord kan de begynne å hate han som resten av den engelsk-språklige verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå