Winydancer Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Chillini fyren fungerer jo like perfekt som stopper, som back, ifølge Juventusfolkene jeg har pratet med. Så vist det stemmer, så kan jo det fort bli plass til Riise på venstrebacken. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hadde vert interessant å se Riise spille for Juventus! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Chillini fyren fungerer jo like perfekt som stopper, som back, ifølge Juventusfolkene jeg har pratet med. Så vist det stemmer, så kan jo det fort bli plass til Riise på venstrebacken. Hvis Chiellini spiller stopper, spiller Christian Molinaro ofte venstreback, og han er ganske solid. Tror det blir vanskelig for Riise uansett. Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 LIVERPOOL EIER!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 LIVERPOOL EIER!!!!!!!!!!!!!!! Well said. Jeg tror det blir vanskelig for Riise å få fast plass på Juve uansett. Men det er fortsatt bare rykter, sant? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er bare rykter ja. Han skal være koblet til Juventus som nevnt, Atletico de Madrid, Villarreal, Newcastle og Aston Villa. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er bare rykter ja. Han skal være koblet til Juventus som nevnt, Atletico de Madrid, Villarreal, Newcastle og Aston Villa. Takket han ikke nei til Newcastle? Eller er det bare meg som snakker ut av ræven? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Takket nei til Newcastle ja, pga han sa at han ikke ville fått spille CL der. Hadde han sagt ja, tror jeg James Milner hadde gått motsatt vei, + cash. * Cash til Magpies seff. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 da var Degan klar , tviler på at det blir en forsterkning men . bosman spillerene til rafa er ikke akkurat noe å skryte av som regel . da blir vel finnan borte og arbeloa og degan som krangler om høyre backen . Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 tja da var første spiller inn. jeg vet ikke no spes om han jeg men, om han blir no førstelagsspiller. da er det bare å vente å se i preseason da. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Aldri sett Degen spille, og heller aldri hørt om han før nå. Må derfor si meg skuffet over kjøpet, men hvem vet? La oss gi han sjansen. Jeg hadde jo ikke hørt om Skrtel før januar heller, og det var jo et godt kjøp. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Dette var ikke et kjøp, men en fri-transfers overgang. Har sett ham noen ganger for Dortmund, og han er mest kjent for de offensive løpene sine med mange brukbare innlegg og er en offensiv back. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Han spiller jo på det sveitsiske landslaget, så helt bunn er han jo ikke. Men har heller ikke hørt om han. Friskt blod i laget skader vel forhåpeligvis ikke. Nå har de hele sommeren på å bli sammkjørte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Snodig kjøp. Degen har jo ikke vært fast på BVB i år, en sesong hvor klubben ikke akkurat har imponert. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 jeg har tatt meg friheten til ås lette noen innlegg. hold dere sakelige når dere debaterer. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Bra, var litt usaklig nå. Men offensive backer liker vi! Har sett Degen litt på landslaget tror jeg. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er Sveits i EM? Nei, arrangørlaget fikk dessverre ikke billett i år. (Vet du ikke sånt? ) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Ja. De er jo et av vertslandene, så da er de automatisk med. EDIT: Ikke? Endret 20. mai 2008 av Redneck Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 EDIT: Ikke? Joda (ironi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå