MagnusW Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Rafa vil ha Florent Malouda. Hva synes dere? Jeg er ikke veldig begeistret med tanke på at han avslo tilbudet vårt forrige sommer og valgte å gå til Chelsea. Dessuten har han ikke akuratt prestert på et veldig høyt nvå denne sessongen. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sliter Sebastian Leto fortsatt med pass/arbeidstillatelse ? , bli moro og se han igjen neste år Rafa vil ha Florent Malouda. Hva synes dere? Jeg er ikke veldig begeistret med tanke på at han avslo tilbudet vårt forrige sommer og valgte å gå til Chelsea. Dessuten har han ikke akuratt prestert på et veldig høyt nvå denne sessongen. vill ikke ha han til klubben Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ikke spesielt lysten på Malouda. Han har ikke vært bra i år, og han koster mye. Da er det en del vinger jeg heller vil ha enn ham. Uansett tror jeg ikke vi trenger å tenke på det da Chelsea neppe kommer til å selge spillere til oss frivillig. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Rykter sier at Voronin er villig til å kjøpe seg fri fra sin kontrakt for å spille for Stuttgart. Fikk han jo for ingenting og får litt "lommerusk" tilbake. Spennende å se om Rafa bruker dem da. Lett tjente penger det. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Må jo være en god deal, Voronin er milevis unna å være god nok for Liverpool. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Rykter sier at Voronin er villig til å kjøpe seg fri fra sin kontrakt for å spille for Stuttgart. Fikk han jo for ingenting og får litt "lommerusk" tilbake. Spennende å se om Rafa bruker dem da. Lett tjente penger det. Tjente penger? Mannen har da hevet lønn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Sliter Sebastian Leto fortsatt med pass/arbeidstillatelse ? , bli moro og se han igjen neste år Han spiller jo for reservelaget. Han har vel aldri slitt med passet. Kommer heller aldri til å spille for A-laget igjen, tipper jeg. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Han spiller jo for reservelaget. Spilte. Leto har ikke spilt for verken reservelaget eller førstelaget i 2008. Endret 15. mai 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Seriøst? Jaja, han kommer ikke til å spille for A-laget mer uansett, tror jeg. Det er jo snakk om å bytte ham bort nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Seriøst? Jaja, han kommer ikke til å spille for A-laget mer uansett, tror jeg. Det er jo snakk om å bytte ham bort nå. I følge .no har Rafa lyst til å låne han ut til passproblemene er i orden. Jeg er enig, gutten bør få flere sjanser til å vise seg fram. Han kan jo også utvikle seg en del dersom han blir lånt ut. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ser vi blir linket til Espanyols venstreving Riera? Noen med litt kunnskap om hvordan han er? Kan ikke huske ham, selv om han har spilt på utlån for City. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, går rykter om vi skal bytte Leto for Riera. Det bekreftes også i artikkelen at Leto har passproblemer. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Leto spilte lite i 2007 også, dette blir godt for karrieren hans. Potensiale å hente der, ingen tvil. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hadde vært herlig å få byttet bort "squad-players" for noen gode spillere! Dette liker vi. Noen som vet hvor seriøs DiarioSport (avisen som har skrevet dette) er? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Velkommen tilbake Sammy Lee! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Da er Sammy Lee tilbake i klubben. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Fantastisk å ha Sammy Lee tilbake i klubben, velkommen skal du være. Meget habil mann til assistentjobben, og det at han er scouser med lang fartstid i klubben fra før både som spiller og i trenerstaben er et ekstra pluss. Nå håper jeg bare vi får litt kontiniutet på trenersiden, ettersom vi nå har mistet to assitenttrenere på under et år. Får håpe Sammy blir lenge, og jeg har tro på at han i det lange løp kan være en veldig positiv tilvekst. David Martin har ellers forlenget sin kontrakt og vi er heldigvis ikke interessert i Malouda. Yey, grei dag dette. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Pennant ut, Bentley inn? Da gikk det som jeg trodde før sesongen, og som jeg egentlig hadde håpet. Bentley er bare 23 år, og har spilt fantastisk denne sesongen, og er engelsk. Han kan bli dyr da, Blackburn krever £15m. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Bentley! Han har spilt fantastisk i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå