PocoLoco Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Om det noen gang hadde vært et godt tidspunkt å forsøke å raide Valencia, så må det være denne sommeren. Laget står uten Europa cup spill neste sesong såvidt jeg vet, og en kar som Villa er allerede 25 år og superambisiøs, så han hadde nok bedt om å få gå om Rafa kom vinkende med sjekkheftet. Jeg blir i det hele tatt skuffet om vi ikke engang forhører oss om et par av klassespillerene på Valencia. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Villa og Silva sin lojalitet er så skummel at de blir hvis ledelsen vil. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Villa og Silva sin lojalitet er så skummel at de blir hvis ledelsen vil. Problemet er vell at Valencia sliter noe vilt økonomisk nå. Og dermed har de sagt seg villige til å reise, for å dekke opp for pengene som trengst. For meg høres det ut som et frieri til andre klubber. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Sliter Valencia vilt økonomisk? Det har jeg ikke fått med meg. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Joaquin, Silva og Villa hadde vært akkurat det vi trenger. Lite realistisk, men lov å håpe Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Jeg vil helst ha Joaquin og Silva mest. Endret 14. mai 2008 av robertbu Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg vil helst ha Joaquin og Silva mest. Ikke det at jeg ikke vil ha David Villa, men vi trenger med noen midtbane spillere mener jeg Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Om vi får enten Silva, Quaresma, Abidal, Agüero, Villa, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Håper det blir slik: Ut: Steve Finnan (£4 mill.) Jermaine Pennant (£6 mill.) Peter Crouch (£11 mill.) Andriy Voronin (£2,5 mill.) = £23,5 mill. Inn: Florent Malouda (£6 mill.) Sergio Ramos (£11,5 mill.) Gareth Barry (£8,5 mill.) = £26 mill. Til sammen: - £2,5 mill. Malouda , noe så urealistisk DU REAGERTE PÅ MALOUDA? Du så ikke at den samme personen skrev Sergio Ramos for 11,5 mill pund? Uansett så tror jeg Liverpool plukker opp en kjent ving til sommeren a la Silva, Quaresma, Joaquin og et par mindre kjente spillere og muligens Abidal og en kjent spiss Inn: Silva Abidal Superspiss Mindre kjent spiss Barry 1 squadplayer Ut: Voronin Crouch J.A Riise Kuyt/pennant Personlig håper jeg at Valencia blir raidet av engelske fotballklubber for både Villa, Joaquin og Silva samt at Quaresma blir hentet inn til engelsk fotball. Det hadde blitt underholdende fotball da ja! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Malouda er på vei vekk fra Chelsea han. Underprester helt sykt iår, og var ikke verdt pengene for Chel$ki. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Malouda er den siste spilleren jeg vil ha altså. Etter visse uttalelser når vi prøvde å hente han i fjor og ikke minst spillet hans i år ligger han ganske lavt på lista mi. Nei, hent Silva. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Malouda er for puslete og sytete til at det er noe poeng i å bruke så mye penger på ham. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jepp, jeg er ekstremt glad for at vi gikk for "andrevalget" nemlig Babel. Sier også hent Silva. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Sliter Valencia vilt økonomisk? Det har jeg ikke fått med meg. Løp og kjøp! Selvsagt sliter Valencia økonomisk da de har et lag proppet av verdensstjerner som tjener helt sinnsykt mye, og havner på nedredel av tabellen uten noe Cupspill. I tillegg har Villa sagt at han gjerne går, for å dekke den økonomiske "krisen". Malouda er den siste spilleren jeg vil ha altså. Etter visse uttalelser når vi prøvde å hente han i fjor og ikke minst spillet hans i år ligger han ganske lavt på lista mi. Nei, hent Silva. Støttes. Malouda er etter min mening årets bomkjøp. Herregud for noen forventninger det var til denne "magikeren". Mye skyldes nok det at han er ribbet for selvtillit, men mannen har mest trolig flere støttepasninger enn Mikel. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Mye spennende! Degen blir nok den første som blir klar, og Barry neste? Og Rafa sier også han er villig til å selge: Crouch, Pennant, Carson, Riise og Voronin. Herlig om vi fikk byttet disse mot noen av klasse. Da hadde vi hatt mer budsjett igjen til kanskje noen andre. Årets lag er forøvrig kåret av goal.com, og Liverpool fikk bare en i startellveren, Torres. James Sagna Ferdinand Vidic Lescott Ronaldo Fabregas Barry Young Torres Adebayor Squad: Brad Friedel (Blackburn Rovers) Patrice Evra (Manchester United) Ricardo Carvalho (Chelsea) Gael Clichy (Arsenal) Michael Essien (Chelsea) Steven Gerrard (Liverpool) Alexander Hleb (Arsenal) David Bentley (Blackburn) Roque Santa Cruz (Blackburn Rovers) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 veldig rart at de velger Lescott før Clichy og Evra menmen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) veldig rart at de velger Lescott før Clichy og Evra menmen As part of United's back-line, Patrice Evra did little wrong all season and was a strong contender for this position, as was Arsenal's Gael Clichy, whose speed, forward forays and crossing ability, and powers of recovery to get back and tackle, were a consistent asset for the Gunners. However, someone who shone throughout the campaign, and who was largely regarded as a central defender but revealed outstanding qualities at left-back for Everton, was Joleon Lescott.As well as being solid, difficult to beat and athletic in his defensive duties, Lescott emerged as most prolific goalscorer among Premier League defenders. That reflected not only his predatory instincts but the additional licence he was afforded out on the flanks: as a central defender he is mainly utilised in an attacking sense for corners and free-kicks. Endret 14. mai 2008 av CCola Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ja jeg vet, men er jo umulig å si at Lescott har vært bedre enn Clichy og Evra denne sesongen. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bare tull at James rangeres over Friedel, må være en sånn ''but, but, he's english'' greie. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Bare tull at James rangeres over Friedel, må være en sånn ''but, but, he's english'' greie. Det er jeg uenig i. James har stått fantastisk for Portsmouth, og endte 1 clean sheet bak Reina iår. For Portsmouth! Endret 15. mai 2008 av CCola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå