Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tar det som et kompliment. :) Nei er ikke utdannet fotograf, jobber riktignok noe med foto, men mest som hobby. Disse bildene kunne imidlertid nok de fleste tatt.

det tviler eg på. tok flere hundre bilder på Old Trafford men fikk ikke så bra tatt "in action" som Rexacurz sier. tror det har noe med å gjøre at du jobber med foto, selvom det er mest med hobby :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hahah, Carra da. Ser for meg at det blir dømt straffe der, ingen skjønner hvorfor og noen dager senere dukker det opp amatørbilder av en Liverpool-supporter fra Norge som viser holding av Carra. :p

Veldig fine bilder. Snakker vi speilrefleks?

Lenke til kommentar

Husker ikke helt situasjonen, men det kan se ut som om dommer'n ikke er helt fornøyd med muren, og at frisparket ble tatt for tidlig. Så det er mulig frisparket ble tatt på nytt igjen, det klarer jeg ikke huske nå.

Har brukt speilrefleks ja, med et 70-300 mm objektiv. Var litt engstelig for at jeg ikke skulle få det med meg inn på stadion, men vakta sjekket sekken min og løftet opp kameraet og sa "no problem", så da var det jo greit. Ble likevel et lite øyeblikk litt nervøs når en vakt pekte mot meg like etter 2. omgang hadde startet. Men så var det han som satt siden av meg han skulle ha tak i, fordi han hadde kjøpt seg ei flaske øl i pausen og drakk fra sin sitteplass. :!:

Lenke til kommentar

4,5 timer til årets siste PL kamp.

Det smerter at denne ikke blir å se direkte, men man forstår selvsagt prioriteringen. Valget mellom Wigan - Man Utd og Chelsea - Bolton er da ganske vanskelig, men ender vell opp med Wigan - Manu.

TROPPEN:

Liverpool (from): Reina, Finnan, Arbeloa, Carragher, Hyypia, Skrtel, Riise, Aurelio, Benayoun, Babel, Gerrard, Alonso, Mascherano, Kuyt, Torres, Voronin, Crouch, Pennant, Plessis, Insua, Itandje.

Håper at Plessis og Insua får vist seg frem idag. Gjerne med Insua fra start.

Nice bilder superp! :D Har så sinnsykt lyst å se Anfield med egne øyner! :D

Kan nesten garantere deg at vist du kommer inn fra The Kop, og ser stadion fra den ene enden, så blir din første tanke: "Hva fan? Hvorfor er jeg på reservestadion?"

Virker så sinnsyk liten fra den vinkelen, men da spillerene kommer på banen, og stadion fylles opp så begynner du å forstå størrelsen.

Lenke til kommentar
Jeg satt helt oppe på The Kop (rad 68elns) med min 30D og sigma 70-300mm. Ble for mørkt, så alle bildene mine ble uklare. Synes bildene dine ble utrolig klare superparanoid

Skru opp iso-verdien neste gang :).

Så oppskaket som jeg var der, første gang på anfield, så tenker man ikke på det :) Men man lærer.

Men hadde ISO på 800, men da på en lyssvakt objektiv på 300mm(måtte ha 300mm for å det hele tatt se spillerene) så fikk jeg bare en lukker på 1/60, 1/100 noe som ble i det minste laget med 300mm. Så har du akkuratt ikke luksus plass på The Kop heller, du holder nesten i handa til sidekammeraten din som jubler så det holder. Og 3/4 av kampen sto alle på The Kop. Men opplevelse var det. Neste gang tror jeg jeg skal sitte på langsiden, og litt langt nede.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
De kan jo ikke akkurat pælme et speilrefleks kamera til flere tusen kroner heller da. Veit at jeg skal låne speilrefleksen til mora mi neste gang jeg skal på Anfield, altså neste sesong en gang.

De pælmer neppe et speilreflekskamera, men de kan selvsagt nekte deg å ta det med inn på stadion hvis det er det som er policyen. Så vil det da være opptil deg selv å finne en oppbevaringsboks eller et annet sted å oppbevare det under kampen. La også merke til at en annen vakt stoppet en som kom med et speilrefleks med kraftig objekt hengene rundt nakken da han skulle inn. Han fikk det med seg inn, men han måtte ta av objektivet. Hva som var grunnen til dette vet ikke jeg, så lenge han likevel fikk det med seg inn ville det jo være null problem å montere det på igjen når man er vel inne. Jeg hadde imidlertid mitt i en sekk, og det var ikke noe problem. Og glad er jeg for det. :)

Lenke til kommentar

Fy faen så kjipt. Liverpool-kamp uten mulighet til å se den? :( Livesport 24/7 har tatt bort sendinga av kampen nå selv om de hadde den oppe tidligere i uken, nå står det bare "Tottenham - LFC not possible". Da må jeg vel nøye meg med å se på et av de andre kjipe lagene i dag, og vente til midnatt når det kommer 40-minutters opptak på e-Season. :(

Lenke til kommentar
Fy faen så kjipt. Liverpool-kamp uten mulighet til å se den? :( Livesport 24/7 har tatt bort sendinga av kampen nå selv om de hadde den oppe tidligere i uken, nå står det bare "Tottenham - LFC not possible". Da må jeg vel nøye meg med å se på et av de andre kjipe lagene i dag, og vente til midnatt når det kommer 40-minutters opptak på e-Season. :(

Pell deg på pub? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...