Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....og han er en god spiller?

Synes det er en god grunn til å kjøpe en spiller :thumbup:

Så om man har 15 spisser, så er det en god grunn å kjøpe enda en til fordi han er god?

Hva faen slags sammenligning er det da? Synes ikke Barry styrker laget direkte fordi han er supergod, men han styrker troppen fordi han kan brukes på flere forskjellige plasser og han holder et høyt nivå på alle posisjonene. Om Alonso forsvinner kommer jo mest sannsynlig Barry til å gå rett inn og ta den plassen forutsatt at vi fortsetter med formasjonen vi kjører nå. Jeg er hvertfall positiv til Barry. Tipper vi får han til slutt også, Villa er ikke tjent med å ha en kaptein som ikke vil spille for laget, så de kan jo ikke tvinge han til å bli heller.

Lenke til kommentar
Håper det blir slik:

Ut:

Steve Finnan (£4 mill.)

Jermaine Pennant (£6 mill.)

Peter Crouch (£11 mill.)

Andriy Voronin (£2,5 mill.)

= £23,5 mill.

Inn:

Florent Malouda (£6 mill.)

Sergio Ramos (£11,5 mill.)

Gareth Barry (£8,5 mill.)

= £26 mill.

Til sammen: - £2,5 mill.

Jeg var i nærheten til å dø av latter når jeg leste det i bold. Du kan ikke følge mye med hvis du tror at Sergio Ramos kommer til Liverpool for 11,5 mil pund når han antageligvis ikke reiser til Chelsea for 50 millioner euro.

Lenke til kommentar

Spår vel at det heller blir noe slikt:

Lionel Messi (£625,000) - Barcelona

Sergio Ramos (£425,000) - Real Madrid

Gareth Barry (£300,000) - Aston Villa

UT:

Peter Crouch (£19,000,000) - Alta

John Arne Riise (£38,000,000) - Rosenborg

Lenke til kommentar
Spår vel at det heller blir noe slikt:

Lionel Messi (£625,000) - Barcelona

Sergio Ramos (£425,000) - Real Madrid

Gareth Barry (£300,000) - Aston Villa

UT:

Peter Crouch (£19,000,000) - Alta

John Arne Riise (£38,000,000) - Rosenborg

Morsomt :!: not.

Skjønner bare ikke transfertaktikken til Rafa noen ganger. De ryktene jeg har hørt er; Gareth Barry, Abidal og Keita. 2 sentrale midtbanespillere og en venstreback. Hva faen? Hvorfor skal vi handle sentrale midtbanespillere når det er omtrent den eneste plassen samt midtforsvare vi har nok forsterkning nå? Håper ikke vi signer Barry eller Keita, og heller henter en klasseving noe som Silva/Quaresma. Hadde ikke sagt nei til Adibal eller noen annen back som viser et snev av klasse.

Lenke til kommentar
Rafa wil find the way ;)

Med spillere som Voronin (Strengt tatt gratis da), Bønna, Riise og Kuyt med fler?

Voronin var en bom, han åpnet bra, men har ikke overbevist etter det, men han var gratis. Benayoun synes jeg har gjort mye bra og har som regel overrasket positivt i de fleste kampene han har kommet inn fra benken, synes han er en god backup som vi kan beholde. Riise var det ikke Benitez som kjøpte (hvis det var det du tenkte på, beklager hvis jeg forstod deg feil) og Kuyt synes jeg har spilt veldig bra siste del av sesongen i sin nye posisjon, særlig i CL.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke det, selv om det virker som om flere begynner å akseptere ham igjen nå. Det var en periode hvor enkelte (ikke bare Liverpool-supportere) skulle kommentere hver eneste feil han gjorde i en kamp, dermed kunne man få inntrykk av at han var helt talentløs, men så overser man samtidig alle gode løp, taklinger, pasninger og assist han hadde i samme kamp.

Lenke til kommentar
Håper det blir slik:

Ut:

Steve Finnan (£4 mill.)

Jermaine Pennant (£6 mill.)

Peter Crouch (£11 mill.)

Andriy Voronin (£2,5 mill.)

= £23,5 mill.

Inn:

Florent Malouda (£6 mill.)

Sergio Ramos (£11,5 mill.)

Gareth Barry (£8,5 mill.)

= £26 mill.

Til sammen: - £2,5 mill.

Jeg var i nærheten til å dø av latter når jeg leste det i bold. Du kan ikke følge mye med hvis du tror at Sergio Ramos kommer til Liverpool for 11,5 mil pund når han antageligvis ikke reiser til Chelsea for 50 millioner euro.

Bare så du vet det så skrev han at han håpte på det, han skrev ikke at han trodde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...