anolop Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hehe, joda, det var ment som en spøk da :!: Men fra spøk til alvor, jeg har ikke fått det inntrykket av Momo at han kan komme tilbake å eie alle på banen. Hadde jeg hatt en skadefri stall, hadde jeg valgt Gerrard og Alonso på midten... Den passningsfoten som Alonso besitter er helt utrolig Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Så sant, så sant.. Men Sissoko er en liten warrior.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Tror dere en slags 4-5-1 kunne fungert mot Barca? Alonso og Momo lavt sentralt med Gerrard som hengende spiss/ offensiv midtbane.. Tror vi trenger alle tre for å ha sjangs til å henge med mot kansje verdens beste midtbane.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hater egentlig 4-5-1 systemet, men jeg mener vi bør ha 2 spisser for å hamle opp med Puyol og Marquez... Bellamy og Kuyt mener jeg er de beste mot Barca Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) En litt bedre video av Sissoko. Sykt nice da han face-planter Ballack. Edit: fant en liten video til Er ikke mange som takler bedre enn Momo på en bra dag. Endret 22. januar 2007 av Swome Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 En litt bedre video av Sissoko. Sykt nice da han face-planter Ballack. Edit: fant en liten video til Er ikke mange som takler bedre enn Momo på en bra dag. 7775343[/snapback] nei var fin den han tok på ballack! men på den første linken er det bare på en kamp! er kansje det ballack har gjennom en sesong av taklinger! og det får sissoko til på en kamp Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hater egentlig 4-5-1 systemet, men jeg mener vi bør ha 2 spisser for å hamle opp med Puyol og Marquez... Bellamy og Kuyt mener jeg er de beste mot Barca 7774488[/snapback] Personlig synes jeg vi bør starte med noe som likner Chelsea troppen med Kuyt/Crouch på topp og heller ha Bellamy som backup. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 ja er enig! crouch vinner duellene og vidre til kuyt! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Sliter litt med å finne en bra oppstilling til barcakampen eg og. Vi har 3 supre sentrale midtbanespillere som alle bør være på banen, men på den andre siden bør vi stille med 2 rene spisser, men 3 i forsvar er ikke nok.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg synes vi bør stille med én spiss og tre sentrale midtbanespillere i bortekampen mot Barca. Der kan vi rett og slett ikke ta for store sjanser. Vi må helst greie minst uavgjort, i verste fall tape med ett mål om det skulle bli tap. I hjemmekampen, derimot, skal vi styre offensivt og sørge for at vi går videre. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg synes vi bør stille med én spiss og tre sentrale midtbanespillere i bortekampen mot Barca. Der kan vi rett og slett ikke ta for store sjanser. Vi må helst greie minst uavgjort, i verste fall tape med ett mål om det skulle bli tap. I hjemmekampen, derimot, skal vi styre offensivt og sørge for at vi går videre. 7783721[/snapback] Tror ikke eg kunne vært mye mer enig Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg synes vi bør stille med én spiss og tre sentrale midtbanespillere i bortekampen mot Barca. Der kan vi rett og slett ikke ta for store sjanser. Vi må helst greie minst uavgjort, i verste fall tape med ett mål om det skulle bli tap. I hjemmekampen, derimot, skal vi styre offensivt og sørge for at vi går videre. 7783721[/snapback] Tror ikke eg kunne vært mye mer enig 7791794[/snapback] Tror dere heller bør satse på Drillo taktikken, slå over Barcelonas sterkeste ledd. Dere har Kuyt og Crouch der oppe som matcher de fleste i luftrommet, og en Gerrard som kan redde dagen med skuddfoten på en andre ballen. Eller en lynkjapp Garcia som kan stikke i bakrommet. Dette vil jo ikke fungere hele kampen, men i enkelte perioder så absolutt. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Garcia er nok dessverre skadet resten av sesongen.. Men vi må satse på å spille defensivt på camp nou. 0-0 er et bra resultat å ta med seg til Anfield. Men et kontringsmål hadde ikke vært så dumt. Da bør vel Kuyt spille alene på topp, eller Bellamy hvis han klarer å løpe i fra forsvaret (vet ikke noe om farten til barca i forsvar). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Garcia er nok dessverre skadet resten av sesongen.. Men vi må satse på å spille defensivt på camp nou. 0-0 er et bra resultat å ta med seg til Anfield. Men et kontringsmål hadde ikke vært så dumt. Da bør vel Kuyt spille alene på topp, eller Bellamy hvis han klarer å løpe i fra forsvaret (vet ikke noe om farten til barca i forsvar). 7793002[/snapback] Stemmer det, da ville jeg som du sier satset på Bellamy og en sterk spiss. Tror ikke 0-0 er et sannsynlig resultat på Camp nou, å legge seg helt bakpå går aldri bra mot Barca. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Trenger ikke nødvendigvis å legge oss bakpå. Med Alonso-Gerrard-Sissoko sentralt stopper vi det meste, og hvis Carra spiller like bra som mot chelski i helgen skal det være fullt mulig å holde nullen. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Nei, vi må ha selvsagt ikke legge oss helt bakpå, da går det fort galt. Men en spiss, en sterk sentral midtbane og noen offensive vinger tror jeg det kunne fungert bra, med ekstra trygghet på det defensive, samtidig som vi kan være med offensivt. Mot Barca på Camp Nou synes jeg bare ikke man kan ta for store sjanser. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Nå har jeg dessverre vært fraværende fra forumet den siste tiden, men la meg bare (vær gjerne med også) kaste ett blikk tilbake på kampen mot Chelsea. Det er i slike stunder jeg elsker Chelseasupporterne. Akk så sure de kan bli. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 godt å ha deg tilbake på laget Deathie ja, det var et deilig øyeblikk når dommeret blåste. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 snart kamp mot west ham da . blir en viktig kamp.. (pappa skal se den ) Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Sliter litt med å finne en bra oppstilling til barcakampen eg og. Vi har 3 supre sentrale midtbanespillere som alle bør være på banen, men på den andre siden bør vi stille med 2 rene spisser, men 3 i forsvar er ikke nok.. 7783678[/snapback] Hehe, for de som ikke skjønner hvorfor Gerrard har spilt mye kant de siste to sesongenen, her har dere ett svar. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå