Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Finale mellom vinnerne av reserveligaen i nord og sør, altså den nasjonale reserveligafinalen eller hva man skal kalle det. :p

Det har vært en god kamp. Vi har spilt en bra kamp, og Villa har hatt noen gode muligheter. Moro å se på. Vi har utrolig mye bra, ungt på laget, spillere som Insua, San Jose, Huth, Flynn, Lucas, Plessis, Darby, Nemeth, El Zhar, Brouwer, etc. har spilt veldig godt så langt. Så og si hele laget, med andre ord. :p

Det var jo hele laget utenom keeper Gulacsi det. :p Har ikke gjort seg bort han heller, men hadde et par rare handlinger på rad i feltet. Hadde håpet å få se Bouzanis (eller hvordan det skrives). Enig med deg, har utrolig mye bra. Mange teknisk gode spillere, morsomt å se på! Håper veldig på å se Pacheco i løpet av 2.omgang. Synd Bruna er borte med landslaget. :( Morsom kamp til nå.

Sender LFC TV alle reservelagskamper?

Edit: Fikk akkurat svar på det i reklamen på LFC TV nå. :p Så ja de sender det. Skal jeg jaggu meg begynne å få med meg litt flere reservelagskamper.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ikke ut som det blir nedrykk for Valencia gitt...

nope. silva scorer i dag etter hele debatten om villa og han, også får han også rødt i samme kamp 2 min før slutt! :p håper utd kjøper silva da, men tviler siden vi ikke trenger ving. :new_woot:

Lenke til kommentar

Herlig av reservelaget! Så ikke kampen, men leste det som var på .no. Må si meg enig med de andre at vi har mye potensiale på laget! Nemeth tror jeg kommer til å gjøre det bra på førstelaget om han får komme innpå til neste år! Spennende!

Ang Valencia tror jeg de kommer til å miste både Villa og Silva. Villa går nok til Real M, mens Silva er jeg jaggu ikke sikker på. Liverpool?? :D

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor mye Porto krever for Quaresma? Og hvordan er han i forhold til Silva i spillestil o.l?

Tipper nok han blir endel billigere enn Silva, men tror Silva ville passet Liverpool bedre, og Silva er endel yngre enn han er. I tillegg er jo også Silva spansk - noe som går igjen i Liverpool troppen, og ikke minst Rafa.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut som det blir nedrykk for Valencia gitt...

nope. silva scorer i dag etter hele debatten om villa og han, også får han også rødt i samme kamp 2 min før slutt! :p håper utd kjøper silva da, men tviler siden vi ikke trenger ving. :new_woot:

Dere har vel nok med å betale gjeld også ;)

Lenke til kommentar

Vi kan vell si hade til både John Arne Riise og Harry Kewell.

Kewell signerer ikke nye kontrakt, og Riise har blitt bedt om å finne seg ny klubb. Jaja.

Forventer at Nemeth og Insua tar steget skikkelig opp neste sesong. PLessis også, i noen kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...