Hewitt Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan egentlig ikke si jeg gjør det. Vil jo selvfølgelig havne så høyt oppe som mulig, men om det blir tredje- eller fjerdeplass spiller egentling ingen rolle. Begge plassene får samme fordeler, og begge plassene er taperplasser. For meg teller egentling ikke noe særlig annet enn å vinne, men det er klart at også andreplassen er litt attraktiv siden man går direkte til CL. Men om man blir den andre eller den tredje taperen spiller mindre rolle. Ingenting å vise til uansett. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Nei, tredje og fjerde har ingenting å si for min del. Andreplass blir noe annet, siden det er direkte til CL som Hewitt sier. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Tar det opp igjen, husker ikke om jeg fikk svar på det, men: Noen som vet hvor mye Ajax krever for Huntelaar? Og Valencia for Villa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Valencia krever 150 millioner euro for Villa, noe som blir jævli. calc=1,24 milliarder kroner Ajax krevde 15-20m euro for Huntelaar sist jeg sjekka. Tviler på at Pool har så mye penger etter at Torres kom?! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Går jo rykter om at Villa er på vei til Real for €35m. Tipper at det er mange Valenciaspillere som vil bort etter årets sesong, så da trenger de ikke å være så dyre. Men ja, har Liverpool penger nok til det? Leste jo for litt siden at de hadde en del gjeld etter at de kjøpte Torres. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 synes igrunn det er mange urealistiske rykter når det gjelder spiller kjøp Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kewell is out! Veldig synd, men samtidig riktig. Jeg sitter bare å tenker på hvliken fantastisk spiller han kunne blitt hvis han hadde holdt seg unna skader. Han viste i perioder hva som bodde i han. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kewell is out! Ikke veldig overraskende. Ser ut som Benitez er i gang men rensingen av stallen før neste sesong, og at det nærmest er kø inn på kontoret hans av spillere som har fått beskjed om å finne seg en annen klubb. Han har sikkert fått seg kølappsystem Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kewell is out! Har ligget i kortene lenge, Kewell var en favoritt før, men har dabbet mye av i det siste. Mye pga skader. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Villa er sykt overpriset. Valencia sliter med økonomien, så tror ikke det er lurt å kjøpe noe som helst fra dem nå. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kewell is out! Synd han var en god spiller Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kewell is out! Synd han var en god spiller ikke så veldig god , har vært mer utgifter en noe annet med kewell Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Villa er sykt overpriset. Valencia sliter med økonomien, så tror ikke det er lurt å kjøpe noe som helst fra dem nå.Tja, når noe MÅ selge er det ofte lettere å presse prisen ned Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Han har ikke noe i kontrakten med max overgangsbetaling ved nedrykk da? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Er det noen eks-KopForum-folk her? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Veldig synd med skadene til Kewell. Han kunne blitt en fantastisk spiller. Men at han skal bort nå er vel ikke noen overraskelse. Håper bare han slipper flere skader Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Villa forsvinner til Real, så han kan dere bare glemme Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som veit hvor jeg kan få sett kveldens reservelagsfinale? Fant ikke noe stream eller noe. Får man sett den på e-ticket? Kanskje jeg burde skaffe meg det igjen uansett, hadde det en måneds tid i fjor sommer. Kjekt med pre-season kampene hvertfall. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Kewell is out! Huff, trist å få det bekreftet. Alltid hatt stor sans for Kewell. Men sportslig sett er det en helt riktig avgjørelse, man kan ikke være sentimental når man driver en fotballklubb. Men jeg er glad jeg kjøpte en Kewell-drakt i år, så jeg hvert fall har minnet om hvordan Harry herjet de få gangene han var skadefri. Villa forsvinner til Real, så han kan dere bare glemme Villa er nok ekstremt ettertraktet, og tviler på at han blir Liverpool-spiller, mest på grunn av vårt budsjett. Valencia krever sikkert astronomiske summer for ham. Vi får heller gå for et annet alternativ og heller kjøpe Silva fra Valencia. Noen som veit hvor jeg kan få sett kveldens reservelagsfinale? Fant ikke noe stream eller noe. Får man sett den på e-ticket? Kanskje jeg burde skaffe meg det igjen uansett, hadde det en måneds tid i fjor sommer. Kjekt med pre-season kampene hvertfall. Den sendes direkte på LFC TV, så ja, du får sett den med e-Season. Kjøp det, det er godt å ha. Både til pre-season og reservelagskamper, men også til masse annet godsnacks som kommer der. LFC TV alene er jo verdt de 30-40 kronene i måneden det koster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå