Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Herregud, Liverpool - Tottenham går faenmeg ikke direkte på Canal+ i helga. De velger isteden for å fokusere på tittelkampen og nedrykksstriden. Fy faen, er det mulig. En stor skam for fotballen og media-Norge.

edit: øyh, det forsvant innlegg her.

Så, skulle man sendt en treningskamp mellom feks argentina og brasil på tv når kampen gikk samtidig som EM-finalen?

Bare fordi det er to gode lag betyr det ikke at det er det rette valget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hæhæ, just playing with ya. Visste noen kom til å reagere på det. Var en vennskapelig parodi på noen reaksjoner til annen supporterskare sist gang de ble vraket på TV, samt et sarkastisk skråblikk på noen kommentarer om at Chelsea kan vinne PL. :p

Selv om jeg selvfølgelig synes det er trist å måtte ta til takke med en dårlig stream (hvis den sendes andre steder da), så er det selvfølgelig bare rett og rimelig at kamper som teller noe sendes når oppsettet er laget slik at alle kampene i siste runde skal spilles samtidig. Men hadde ikke gjort noe om C+ hadde vist noen ekstra kamper på noen av filmkanalene eller noe, det har de gjort før.

Den som spurte: Sto på Liverpool.no. Står sikkert på Canal+ sine sider også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det noe bra med Livesport og TV cine?

Det blir mye bedre. TV-en er et par år så derfor gjengir den ikke så veldig bra. Men det er positivt. PC-skjermen min er über og dermed ser jeg at streamen er dårlig, mens på TV så går det bedre. Hadde jeg streamet på et HD-tv, så hadde det nok sett enda mer crap ut.

Lenke til kommentar

Det blir mye bedre. TV-en er et par år så derfor gjengir den ikke så veldig bra. Men det er positivt. PC-skjermen min er über og dermed ser jeg at streamen er dårlig, mens på TV så går det bedre. Hadde jeg streamet på et HD-tv, så hadde det nok sett enda mer crap ut.

Kommer det an på hvor stor internettlinja er hvor god streamingen er? Jeg har streamet fra Livesport, og det så crappy ut. Så crappy at jeg har problemer med å se hvilke spillere det er snakk om.. Meen, kommer det av at linja mi er crappy??

Lenke til kommentar

Kommer det an på hvor stor internettlinja er hvor god streamingen er? Jeg har streamet fra Livesport, og det så crappy ut. Så crappy at jeg har problemer med å se hvilke spillere det er snakk om.. Meen, kommer det av at linja mi er crappy??

Jeg tror ikke Livesport leverer mer enn snaut 400 kbs, litt usikker på om det dreier seg om bit eller byte, men jeg tipper sistnevnte. Jeg har 100 Mbit nettlinje, opp og ned, og jeg har ikke spesielt god kvalitet.

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg si noe sikkert, aner ikke, men jeg syntes hvert fall Livesport så bra ut til stream å være hos meg. Jeg har 10 Mbit opp og ned, så får jo egentlig så bra som det kan bli, men jeg vet ikke om internettlinja har noe å si, med mindre man har veldig crappy linje? Men jeg syntes hvert fall det så bra ut, så spillerne og ballen greit og slikt. Andre streamer jeg har sett har vært veldig dårlige, men nå er jeg ingen stream-ekspert heller og har ikke brukt alt siden jeg sjelden får bruk for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

De britiske streamene pleier å være bedre enn de norske, på Livesport, forresten. Internettlinjen har ingenting å si, så lenge du har bredbånd. Tror det står i FAQen deres.

Lenke til kommentar

Jeg klager egentlig ikke på Livesport jeg heller, det er mye bedre enn ulike gratistjenester, men dårligere enn f.eks NRK nett-tv. Min erfaring er også at det varierer litt med hvilken kanal du streamer, Sky og Setana er f.eks bedre enn Canal+, flere som har opplevd det samme?

Edit: Altså, internettlinjen har jo selvsagt noe å si, men poenget er at de ikke leverer mer enn et gitt antall kbs, og en vanlig nettlinje har såpass med kapasitet.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Litt morsom å se på denne, selvom jeg er LFC supporter, ettersom det har blitt endel forandringer i stallen. Det som var mest forunderlig var at videoen var lagt ut på youtube i midten av februar i år. Han som lastet opp, kunne da vite at Agger var skadet, at Riise ikke spilte, Finnan ikke spilte og at Gerrard var brukt veldig lite på høyrekanten??

1. Når begynte vi å bruke Kuyt på høyre, og Torres alene på topp?

2. Hvordan lå vi an på tabellen i februar?

Lenke til kommentar
Videoen ble lagt ut i august 2007 står det, FØR ligaen begynte igjen. Den er bare oppdatert i februar.

Aww, my bad! Jaja, gutten hadde jo nesten ett poeng :) Hva stemte dere på .no hvordan sesongen til Liverpool har vært?

Jeg stemte 6/10. Selvom vi fikk fler poeng enn ifjor, gjorde jo nettopp at vi kom til CL-finalen at det straks ble en "bedre" sesong. Kan jo ikke klage ettersom det ble cl-semi iår da, noe som slett ikke er dårlig heller.

Syntes mediene fyrer oppp 3 og 4 plassen for mye. "Liverpool" fikk 3. plassen ifjor, og klarte BARE 4. plassen iår. Blir Rafa på Anfield?"

For meg er det ett fett om det blir 3 eller 4 plass..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...