Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste en artikkel på VG, ang Berger som oppfordrer Villa til å dra til Liverpool. Nederst sto det at kanskje Riise kunne blitt lagkammerater med Carew og Berger i Villa, og da tenkte jeg, BYTTEHANDEL! :)

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Leste en artikkel på VG, ang Berger som oppfordrer Villa til å dra til Liverpool. Nederst sto det at kanskje Riise kunne blitt lagkammerater med Carew og Berger i Villa, og da tenkte jeg, BYTTEHANDEL! :)

Går ut i fra at det er Barry FRA Villa du mener :tease: Sier uansett ikke neitakk.

Lenke til kommentar

Går ut i fra at det er Barry FRA Villa du mener :tease: Sier uansett ikke neitakk.

oisann. Men var ikke en Villa aktuell for L'pool

Lenke til kommentar

oisann. Men var ikke en Villa aktuell for L'pool

David Villa fra Valencia du tenker på da? ;) Han er nok en drøm å få til Anfield for mange 'pool fans, men ser dessverre ut som han går til Real Madrid etter denne sesongen..

Lenke til kommentar
Hvem ellers? :whistle:

Glemmer aldri når "sinte-egon" i FK fotball øste sin vrede utover Bolton og Diouf :D

Ja. Egon er helt genial. Dialekten passer også litt synes jeg (ikke noe vondt ment ovenfor folk med den dialekten). Ble litt skuffet når han ikke klarte å hate skiskyting ;)

Endret av 1r9b1k7
Lenke til kommentar

Okei, satser på at Rafa henter noen av noenlunde kvalitet i sommer, og ikke bare magefølelsene hans.

Til høsten kunne vi feks ha stilt med dette laget:

Reina

Ny dude/Carra --- Agger --- Skrtel --- Barry

Kuyt/Quaresma -- Gerrard -- Mache -- Babel

Huntelaar -- Torres

Med ett slikt lag kunne vi ha sagt iår istedet for neste år.

Lenke til kommentar
Reina

Ny dude/Carra --- Agger --- Skrtel --- Barry

Kuyt/Quaresma -- Gerrard -- Mache -- Babel

Huntelaar -- Torres

Beklager, men det laget der vil nok aldri bli en realitet. Vertfall ikke under Benitez. Han elsker defansiv sikkerhet, og et lag med Babel og Quaresma på vingene skriker ikke akkurat det.

I tillegg vil nok Carragher være en fast brikke i Førsteelleveren neste år også.

I utgangspunktet er jeg positiv til Huntelaar, Quaresma og Barry. Men ikke i en slik formasjon.

------------ Reina

Carra - Agger - Skrtel - Aurelio

--- Alonso/Barry - Masche

Quaresma --- Gerrard ---- Babel

--------- Torres/Hunte

Lenke til kommentar
------------ Reina

Carra - Agger - Skrtel - Aurelio

--- Alonso/Barry - Masche

Quaresma --- Gerrard ---- Babel

--------- Torres/Hunte

Tror neppe det går å spille en hel sesong med bare en spiss på topp. Vi trenger, som alle andre lag, 2 spisser. Vet at Rafa er defensiv når det gjelder lagoppstilling og spillere, men om han får et slikt forsvar som det nå ligger an til, så er det muligheter at han kan satse mer offensivt lengre opp på banen.

Skjønner jo Rafa blir defensiv når han spiller med så treige, og dårlige forsvare som Hyypia (treg men GOD!!), Finnan, Arbeloa, Riise, Aurelio...

EDIT: Noen som vet hvor mye Quaresma & Huntelaar koster??

Vi kan jo eventuelt selge unna skrot som Crouch, Bønna og fler som jeg ikke kommer på i øyeblikket.

OG nyydelig at det er muligheter for å få bort Carson, Pennant og Riise for G.Barry. Det hadde vært nydelig, rett og slett.. Da får vi både ryddet i stallen, bort skrotet, får inn en ny GOD spiller og vi slipper å bruke penger. Fantastisk! Selvom det godt kunne bært Bønna istedet for Pennant..

Endret av CCola
Lenke til kommentar

Liverpool linkes til fransk landslagsspiller

Liverpool linkes til fransk landslagsspiller

Tabloidavisen Daily Mail linker i kveld Liverpool til den franske landslagsspilleren Eric Abidal. 28-åringen har denne sesongen spilt for Barcelona, og ettersom det er varslet storopprydning i den katalanske storklubben i sommer er det forventet at venstrebacken er en av den som må forlate klubben. At John Arne Riise ser ut til å være ferdig i Liverpool, samtidig som Fabio Aurelio aldri ser ut til å holde seg skadefri over lenger tid, gjør det naturlig at Liverpool blir linket til den tidligere Lyon-spilleren.

Prisen som blir nevnt er 8 millioner pund. Eric Abidal har vært førstevalget på venstrebacken for Raymond Domenechs Frankrike, foran både Manchester Uniteds Patrice Evra og Arsenals Gael Clichy.

EDIT: Med dette skjønner jeg ingenting. Om det faktisk ligger noe i det iallfall. Henter ikke Rafa Barry inn som venstreback?

Endret av CCola
Lenke til kommentar
Løse rykter fra Daily Mail.

Men blir ikke direkte skuffet om Abidal kommer. Bedre enn Riise og Aurelio. 8 Mill er riktignok i drøyeste laget.

Uenig. Om han er "bedre" enn Evra og Clichy er han absolutt verdt pengene! Bare se hvor viktig de nevnte er for United og Arsenal! Det er jo akkurat det Liverpool trenger. Vi trenger en "ekstra" ving som kommer å slår innlegg. Aurelio og Arbeloa har 1 assist i ligaen iår tilsammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det kan bli tre strake Golden Glove for Reina iår da, noe som tilsier at vi har en meget god keeper i laget. Å si noe annet blir dumt.

Maik Tyler er også på vei mot Liverpool har jeg hørt. God 2.keeper der ja

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...